Powered by

Έρχεται στην Πάφο το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό δίκτυο ποδηλασίας

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου με την στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού και εταίρων της βιομηχανίας φιλοξενούν στην επαρχία Πάφου τις επόμενες μέρες από 16-20 Νοεμβρίου 2021, το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό δίκτυο ποδηλασίας.

Το εν λόγω δίκτυο/κανάλι YouTube αριθμεί 2,5 εκ συνδρομητές /ποδηλάτες ενώ τα φιλμάκια που διαθέτει στην πλατφόρμα του  έχουν επιτύχει μέχρι σήμερα πέραν των 850 εκ. προβολών.

Το εν λόγω κανάλι θα κατέλθει στην Πάφο μετά από πρόσκληση της ΕΤΑΠ Πάφου και σχετικής συμφωνίας που επιτεύχθηκε.

Συγκεκριμένα, ομάδα παραγωγής που θα αποτελείται από 5 επαγγελματίες θα κατέλθει στην Πάφο όπου θα ποδηλατήσει διάφορες εντός και εκτός δρόμου διαδρομές καλύπτοντας τις περιοχές Πέγειας-Ακάμα, χωριά Λαόνα, ακτογραμμή Πόλης Χρυσοχούς μέχρι την Γιαλιά, Δάσος Πάφου, Σταυρό της Ψώκας, Παναγιά κ.α.

Η ομάδα θα παράγει προωθητικό υλικό και θα προωθήσει μέσα από το δίκτυο της σε γερμανόφωνες χώρες  τόσο τις διαδρομές όσο και γενικότερα την μοναδική εμπειρία που προσφέρεται στην  επαρχία Πάφου.
 

Σε δηλώσεις του ο Διευθυντής της ΕΤΑΠ Πάφου, Νάσος Χατζηγεωργίου, επισημαίνει ότι η ΕΤΑΠ Πάφου καινοτομεί όσον αφορά την διαδικτυακή προβολή και μέσα από αυτή την προσπάθεια   στοχεύει στην διεύρυνση των μέσων προώθησης της εν λόγω εμπειρίας. Παράλληλα στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της μορφής αυτής του τουρισμού ώστε να συμβάλει στην αναχαίτιση της εποχικότητας με μεσοπρόθεσμο στόχο την επαναφορά του προορισμού σε ολόχρονη λειτουργία.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση οι επισκέπτες της Επαρχίας Πάφου μπορούν να απολαμβάνουν την συναρπαστική εμπειρία της ποδηλασίας ως μέρος των ευρύτερων διακοπών τους σε ολόκληρη την επαρχία Πάφου, ως ενός μαγευτικού προορισμού δραστηριοτήτων, περιπέτειας, αλλά και επαγγελματικής προπόνησης. 

Η Πάφος διαθέτει  όλα τα συστατικά για να καταξιωθεί ως Active/Αθλητικός  προορισμός.  Το “πάζλ”  σιγά σιγά συμπληρώνεται και αυτό που χρειάζεται είναι να συνεχιστεί η προσπάθεια περαιτέρω οργάνωσης των προσφερόμενων εμπειριών και να εντατικοποιηθεί η στοχευμένη προβολή μέσα από αποτελεσματικά κανάλια προώθησης.   

Δειτε Επισης

Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Το μιντιακό οικοσύστημα της Κύπρου σε νέα…συχνότητα-Οι ηγέτες του χώρου αποτυπώνουν ευκρινώς την εικόνα
Στα σκαριά μεικτή τηλεργασία στο δημόσιο-Επεκτείνεται και το ευέλικτο ωράριο εργασίας
Κοινό μέτωπο ΟΕΒ-ΚΕΒΕ για την ΑΤΑ... Τα τέσσερα σημεία που τονίζουν και υποδεικνύουν στον Γιάννη Παναγιώτου
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Ο τομέας της διαφήμισης και της επικοινωνίας σε πορεία μετεξέλιξης…Πώς κινούνται οι διαφημιστικές εταιρείες στην Κύπρο
Φτωχότερη η ιατρική κοινότητα της Κύπρου…Έφυγε από την ζωή ο γνωστός ορθοπεδικός Νίκος Γ. Ιωάννου(video)