Έρχεται στην Πάφο το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό δίκτυο ποδηλασίας
16:00 - 12 Νοεμβρίου 2021
Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου με την στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού και εταίρων της βιομηχανίας φιλοξενούν στην επαρχία Πάφου τις επόμενες μέρες από 16-20 Νοεμβρίου 2021, το μεγαλύτερο Ευρωπαϊκό δίκτυο ποδηλασίας.
Το εν λόγω δίκτυο/κανάλι YouTube αριθμεί 2,5 εκ συνδρομητές /ποδηλάτες ενώ τα φιλμάκια που διαθέτει στην πλατφόρμα του έχουν επιτύχει μέχρι σήμερα πέραν των 850 εκ. προβολών.
Το εν λόγω κανάλι θα κατέλθει στην Πάφο μετά από πρόσκληση της ΕΤΑΠ Πάφου και σχετικής συμφωνίας που επιτεύχθηκε.
Συγκεκριμένα, ομάδα παραγωγής που θα αποτελείται από 5 επαγγελματίες θα κατέλθει στην Πάφο όπου θα ποδηλατήσει διάφορες εντός και εκτός δρόμου διαδρομές καλύπτοντας τις περιοχές Πέγειας-Ακάμα, χωριά Λαόνα, ακτογραμμή Πόλης Χρυσοχούς μέχρι την Γιαλιά, Δάσος Πάφου, Σταυρό της Ψώκας, Παναγιά κ.α.
Η ομάδα θα παράγει προωθητικό υλικό και θα προωθήσει μέσα από το δίκτυο της σε γερμανόφωνες χώρες τόσο τις διαδρομές όσο και γενικότερα την μοναδική εμπειρία που προσφέρεται στην επαρχία Πάφου.
Σε δηλώσεις του ο Διευθυντής της ΕΤΑΠ Πάφου, Νάσος Χατζηγεωργίου, επισημαίνει ότι η ΕΤΑΠ Πάφου καινοτομεί όσον αφορά την διαδικτυακή προβολή και μέσα από αυτή την προσπάθεια στοχεύει στην διεύρυνση των μέσων προώθησης της εν λόγω εμπειρίας. Παράλληλα στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της μορφής αυτής του τουρισμού ώστε να συμβάλει στην αναχαίτιση της εποχικότητας με μεσοπρόθεσμο στόχο την επαναφορά του προορισμού σε ολόχρονη λειτουργία.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση οι επισκέπτες της Επαρχίας Πάφου μπορούν να απολαμβάνουν την συναρπαστική εμπειρία της ποδηλασίας ως μέρος των ευρύτερων διακοπών τους σε ολόκληρη την επαρχία Πάφου, ως ενός μαγευτικού προορισμού δραστηριοτήτων, περιπέτειας, αλλά και επαγγελματικής προπόνησης.
Η Πάφος διαθέτει όλα τα συστατικά για να καταξιωθεί ως Active/Αθλητικός προορισμός. Το “πάζλ” σιγά σιγά συμπληρώνεται και αυτό που χρειάζεται είναι να συνεχιστεί η προσπάθεια περαιτέρω οργάνωσης των προσφερόμενων εμπειριών και να εντατικοποιηθεί η στοχευμένη προβολή μέσα από αποτελεσματικά κανάλια προώθησης.