Τέρμα στο boring shopping και αναζήτηση νέων εμπειριών στο Retail
09:29 - 07 Οκτωβρίου 2021
Πολυκαναλικό χαρακτηρίζεται το μέλλον του λιανικού εμπορίου το οποίο αναγκαστικά θα διέπεται από ευελιξία και προσαρμοστικότητα στα νέα ήθη και απαιτήσεις, με τρία mega trends να επικρατούν στα οποία πρέπει οι επιχειρήσεις να υπακούν: απλότητα, εξατομίκευση, προσαρμογή.
Οι καταναλωτές δεν θέλουν περισσότερα καταστήματα, αλλά νέα concepts και καλύτερα προγράμματα πιστότητας. Το shopping από μόνο του είναι boring, καθώς πλέον μπορεί να το κάνουν στο online κατάστημα, εύκολα και γρήγορα.
Παράλληλα, οι καταναλωτές βρίσκονται σε προνομιακή θέση καθώς οι επιλογές τους επεκτείνονται ραγδαία, καθιστώντας όλο και πιο δύσκολο για τους εμπόρους λιανικής να διατηρήσουν τους πελάτες τους.
Από την πλευρά τους, οι λιανοπωλητές πλέον αναγκάζονται να επικεντρωθούν στην παροχή εμπειριών (Customer Experience) που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών τους. Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες αναζητούν πιο συναρπαστικές και πιο μοναδικές εμπειρίες από τους λιανοπωλητές τους.
Την ίδια ώρα, οι λιανοπωλητές δεν μπορούν να κρυφτούν από τους καταναλωτές οι οποίοι γνωρίζουν όλο και περισσότερο τη «συμπεριφορά» των λιανοπωλητών. Μάλιστα, επιλέγουν αυτούς που επιδεικνύουν σωστή συμπεριφορά (κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις, κοινωνική υπευθυνότητα κοκ) διασφαλίζοντας παράλληλα ότι ο σκοπός τους ευθυγραμμίζεται με τις αξίες και τις προσδοκίες τους.
What’s next for Retail
Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να ελέγξουν τη γκάμα των προϊόντων τους για να επιλέξουν στρατηγικά τη σωστή ποικιλία προϊόντων ώστε να αυξήσουν την αποδοτικότητα και να αυξήσουν τα κέρδη.
Λαμβάνοντας υπόψη την άνοδο των διαδικτυακών αγορών και την τάση προς το showrooming (όπου οι καταναλωτές μπορούν να δοκιμάσουν προϊόντα πριν αγοράσουν στο διαδίκτυο), οι λιανοπωλητές θα πρέπει να επανεξετάσουν το φυσικό τους αποτύπωμα και την αξία που προσφέρουν αυτά τα περιουσιακά στοιχεία στον οργανισμό και στην εμπειρία των πελατών.
Με γνώμονα την εξυπηρέτηση πελατών και την εμπειρία, οι λιανοπωλητές θα πρέπει να αξιολογούν πως η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην αυτοματοποίηση εργασιών, καθιστώντας έτσι το ανθρώπινο δυναμικό πιο παραγωγικό και επικεντρωμένο στον πελάτη.
Η συγκέντρωση επενδύσεων από ανοίγματα καταστημάτων και ανακαινίσεις σε βελτιώσεις της τεχνολογίας και της εφοδιαστικής αλυσίδας θα αποτελέσει κεντρικό μέρος του ψηφιακού τους μετασχηματισμού, επιτρέποντας στους λιανοπωλητές να ανακαλύψουν νέους τρόπους εξοικονόμησης κόστους, ενώ αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους. Ορισμένες εφαρμογές Robotic Process Automation (RPA) στο λιανικό εμπόριο, για παράδειγμα, έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν το κόστος έως και 50 τοις εκατό.
Στο General Retail Summit, που διοργανώνεται στις 27 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχειο Hilton Nicosia, η Claudia Studtmann, Head of Retail, DACH, από τη facebook Γερμανίας, θα αναλύσει για το πώς προδιαγράφεται το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Η κ. Studtmann διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια στον τομέα των FMCGs με εμπειρία στο marketing, πωλήσεις και ανάπτυξης brand. Παθιασμένη marketeer και business leader με σαφές όραμα και νοοτροπία ‘action not debate’ mentality που αγαπά τις προκλήσεις. Αξιόπιστος team player και αυθεντική people leader & coach που δημιουργεί ομάδες στα θεμέλια της εμπιστοσύνης και της ενδυνάμωσης.
Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:
- Είδη ένδυσης και υπόδησης
- Καταστήματα για αξεσουάρ
- Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
- Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
- Luxury brands
- Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
- Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
- Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
- Sports & Leisure
- DIY & Home improvement companies
- General Merchandise Stores
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group.
Υποστηρικτές: Leroy Merlin και Ways Media Group
Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com