Powered by

Αυξήθηκαν τα καύσιμα στα πρατήρια στην Αγγλία, αλλά «όχι αρκετά γρήγορα»

Βελτιωμένη είναι η κατάσταση με τη διαθεσιμότητα καυσίμων στα πρατήρια του Ηνωμένου Βασιλείου, ωστόσο τα προβλήματα παραμένουν και επικεντρώνονται κυρίως στο Λονδίνο και στη ΝΑ Αγγλία.

Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία, στην πρωτεύουσα και στην ανατολική Αγγλία η πληρότητα καυσίμων στα πρατήρια κυμαίνεται πλέον μεταξύ 20% και 40%, με το επίπεδο ελλείψεων να είναι στο «πορτοκαλί».

Στο «κόκκινο» εξακολουθεί να βρίσκεται η ΝΑ Αγγλία με πληρότητα καυσίμων κάτω από το 20%.

Στην υπόλοιπη Αγγλία και σε όλη την Ουαλία, τη Σκωτία και Βόρεια Ιρλανδία η κατάσταση έχει επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα, με πληρότητα καυσίμων άνω του 40%, όταν ο συνήθης μέσος όρος είναι το 43%.

Στις περιοχές με τις ελλείψεις εξακολουθούν να κάνουν παραδόσεις καυσίμων στρατιώτες που οδηγούν βυτιοφόρα.

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Λιανικής Πώλησης Πετρελαίου (PRA), το 12% των πρατηρίων στο Λονδίνο εξακολουθούν να μην έχουν καθόλου καύσιμα σήμερα, ενώ το 17% διαθέτουν μόνο έναν τύπο καυσίμου. 

Στην υπόλοιπη χώρα το 90% των πρατηρίων έχουν και τους δύο τύπους καυσίμου.

Ο Πρόεδρος του PRA Μπράιαν Μάντερσον δήλωσε ότι «η αποκατάσταση του προβλήματος απλά δε γίνεται αρκετά γρήγορα». Σημείωσε ότι πλέον είναι 15 ημέρες από όταν άρχισαν οι ελλείψεις στα πρατήρια και ότι χρειάζεται μια ανεξάρτητη έρευνα για να μην επαναληφθεί στο μέλλον ανάλογη κρίση.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Θα παρέμβει η ΕΚΤ στα γαλλικά ομόλογα; Τα σενάρια και το όπλο του TPI
To bitcoin «γλυκοκοιτάζει» και πάλι τα $100.000
Ισπανία: Σε υψηλό τριών μηνών ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
ΗΠΑ: Με ρυθμό 2,8% «έτρεξε» η οικονομία το τρίτο τρίμηνο
Goldman Sachs: Τι προτείνει στους επενδυτές για το 2025
Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας