powered by

Υπάρχει τελικά τρόπος να εισπράξεις τις οφειλές σου άμεσα και απλά;

Η διαδικασία «Ανάκτηση οφειλών» (debt collection) είναι μια χρονοβόρα, άβολη και ψυχοφθόρα διαδικασία για τις επιχειρήσεις αλλά αναγκαία, καθώς επηρεάζει άμεσα την  ρευστότητα  και τον τρόπο λειτουργείας της.  Αρκετές εταιρείες προβαίνουν σε λάθος διαχείριση ανάκτησης οφειλών προκαλώντας δυσλειτουργία στην καθημερινότητα τους. Πως μπορεί όμως μια εταιρεία να απαιτήσει τις οφειλές της από για τους πελάτες της, αποτελεσματικά, χωρίς ρίσκο και χωρίς να διαταράξει τις σχέσεις της μαζί τους;

Μια συνετή και άμεση λύση είναι η επιλογή ενός έμπιστου και εξειδικευμένου στον τομέα εξωτερικού συνεργάτη ο οποίος μπορεί να προσφέρει την εν λόγω υπηρεσία φροντίζοντας να ολοκληρωθεί η είσπραξη το συντομότερο δυνατό.

Γιατί να επιλέξω εξωτερικό συνεργάτη για την είσπραξη οφειλών μου;

Η επικοινωνία με πελάτες με «ανοιχτούς» λογαριασμούς είναι πολύ ιδιαίτερη. Tο γεγονός ότι η υπηρεσία εκτελείται από εξωτερικό συνεργάτη με εξειδικευμένο προσωπικό, με εμπειρία και γνώσεις στη διαμεσολάβηση και διαπραγμάτευση, επιτρέπει στον πελάτη να αφοσιωθεί σε άλλους τομείς απαλλάσσοντας τον απ’ ένα μεγάλο όγκο εργασίας. Παράλληλα με την κατάλληλη καθοδήγηση μπορεί να αποφύγει νομικά μέτρα και διαδικασίες που αναπόφευκτα επιφέρουν στις επιχειρήσεις περισσότερα έξοδα, άγχος αλλά και άλλες δυσάρεστες καταστάσεις.

Υπηρεσία «Ανάκτησης Οφειλών» από το Call Center Cyprus της Infocredit Group

Η υπηρεσία της «Ανάκτησης οφειλών» διεξάγεται από το Call Center Cyprus της Infocredit Group και συνεισφέρει εποικοδομητικά στη διαδικασία πληρωμής για να πετύχει τη συντομότερη δυνατή εξόφληση του, αποτρέποντας τις παρεξηγήσεις και ακόμα χειρότερα τις δικαστικές διαμάχες. Μέσα από συντονισμένες ενέργειες και συγκεκριμένες διαδικασίες (τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία) η υπηρεσία  βοηθά την άμεση ενίσχυση της ρευστότητας μιας επιχείρησης, ειδικά στις κρίσιμες περιόδους που ζούμε. Δεν είναι λίγες οι φορές άλλωστε όπου επιχειρήσεις οδηγήθηκαν σταδιακά στη χρεοκοπία επειδή δεν κατάφεραν να εισπράξουν.

Το Call Center Cyprus αποτελεί ένα από τους μεγαλύτερους οργανισμούς διαχείρισης οφειλών στην Κύπρο. Με  άρτια εξοπλισμένες υποδομές και εκπαιδευμένο προσωπικό, έχουμε την δυνατότητα να αναλάβουμε όλες τις υποθέσεις είσπραξης οφειλών που σας ταλαιπωρούν. Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε χιλιάδες τηλεφωνήματα ημερησίως, ταυτόχρονα τηρώντας όλες τις απαραίτητες από τον νόμο διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας και σεβασμού στη προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσία «Ανάκτησης Οφειλών» και τις άλλες υπηρεσίες του Call Center Cyprus επικοινωνήστε, τηλ. 22 398296, email: info@callcentercyprus.com, https://callcentercyprus.com/.

Δειτε Επισης

Αφετηρία δημόσιας συζήτησης η εκδήλωση για την ισότητα των φύλων στον χώρο εργασίας και την επαγγελματική εκπαίδευση
Κατερίνα Mitchell: Η πρόκληση της επόμενης μέρας για τα ΜΜΕ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις και Δημοκρίτειο Παν. Θράκης ενώνουν δυνάμεις για κοινό αγγλόφωνο πρόγραμμα Ιατρικής
Nuno Moura: Ο νέος κώδικας του digital marketing, το tik tok και οι κανόνες του παιχνιδιού
Καινοτόμος δράση του XM Μαραθωνίου Λεμεσού δίνει νέα διάσταση στη συμμετοχή των δρομέων
Το αντίο του Λάκη Αναστασιάδη στον Νίκο Γ. Ιωάννου- Άφησε τη σφραγίδα του, στο καλό φίλε Νίκο
Gen Z: Χάνονται στην οθόνη, ενημερώνονται από το feed-Μεγάλη έρευνα της IMR/Πανεπιστήμιο Λευκωσίας™
Παρατείνεται η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τον Εθνικό Διαγωνισμό για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Επιχειρηματικότητας-Η νέα προθεσμία
Η Totalserve εγκαινιάζει το Start-up Launchpad για υποστήριξη νέων εταιρειών και επιχειρηματιών
PwC Foundation: Προσφέρει και φέτος 14 υποτροφίες σε πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου και του ΤΕΠΑΚ