powered by

Γ. Μαλέκκος: Customer Experience θα επικρατήσει στο General Retail

Δύσκολη χαρακτήρισε την περίοδο της πανδημίας για το λιανικό εμπόριο, αλλά παράλληλα η πανδημία ώθησε τις επιχειρήσεις χονδρικού και λιανικού εμπορίου να κινηθούν άμεσα και κάνουν πράγματα τα οποία σε αντίθετη περίπτωση θα τους έπαιρνε αρκετά χρόνια για να τα κάνουν. Αυτό ανέφερε μιλώντας στο General Retail Summit ο Γιώργος Μαλέκκος, Software Innovation Architect, CEO της Powersoft Computer Solutions Ltd, υπογραμμίζοντας πως η πανδημία μας έκανε να αγαπήσουμε την τεχνολογία και τις διάφορες εφαρμογές.

Σε μια δια δραστική συνομιλία με το ακροατήριο ο κ. Μαλέκκος ανέφερε πως με βάση την τελευταία ανάλυση του CNBC μόνο τον περασμένο Αύγουστο και σε μια μόνο χώρα χάθηκαν 28.500 θέσεις εργασίας που σχετίζονταν με θέσεις σε καταστήματα λιανικού εμπορίου, με όσους έχασαν την θέση εργασία τους να απασχολούνται στον τομέα των μεταφορών.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στον όρο omnishopper όπου οι καταναλωτές πλέον πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω διαδικτύου και μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πράγμα το οποίο εξωθεί τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να αναπτύξουν online κανάλια και να διαθέτουν παρουσία στα social media.

Δυστυχώς, πρόσθεσε, δεν μπορεί να δουλέψει τίποτα από μόνο του και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια, υπογραμμίζοντας πως πλέον δεν είναι σημαντικό μια επιχείρηση να διαθέτει προϊόντα που είναι στη μόδα, μάρκες ή χαμηλή τιμή. Αυτό που διαμορφώνει την επιλογή των καταναλωτών είναι το customer experience που προσφέρει η επιχείρηση. «Δεν μπορείτε να κερδίζετε πάντα λόγω τιμής, θέλετε πλέον το συναίσθημα, το customer experience και είναι αυτό που θα επικρατήσει την επόμενη πενταετία».

Επίσης, ο Μαλέκκος τόνισε πως η μικρότερη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ένας πελάτης που δεν είναι ικανοποιημένος, είναι να σπάσει τη βιτρίνα του καταστήματος, καθώς μια ενδεχόμενη έκθεση της επιχείρησης στα social media μπορεί να προκαλέσει απρόβλεπτες ζημιές. «Τα social media έδωσαν μεγάλη δύναμη στους καταναλωτές».

Τόνισε πως μια επιχείρηση θα πρέπει να διαθέτει παρουσία σε όλα τα social media, δεν υπάρχει η ευχέρεια της επιλογής social media όπου η επιχείρηση θα διαθέτει παρουσία, διότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθοδηγούν την αγορά και καθορίζει συγκεκριμένες τάσεις.

Δειτε Επισης

Ιδρύει κοινωφελές ίδρυμα στη Νέα Υόρκη και ενισχύει την διεθνή παρουσία του το Ινστιτούτο Κύπρου
Μ. Δαμιανός: Η Κύπρος αναδεικνύεται κόμβος παροχής εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών-Εγκαινιάστηκε το El Greco
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων