Η Head of Retail DACH - Facebook στο General Retail Summit
14:55 - 25 Οκτωβρίου 2021

Ο κλάδος του εμπορίου, πριν ακόμα και από το ξέσπασμα της πανδημίας του COVID-19, βρισκόταν στο «μάτι του κύκλωνα» των mega-trends της διεθνούς οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα, οι διακυμάνσεις της ενεργού ζήτησης, οι ιδιαίτερα έντονες τάσεις της από-παγκοσμιοποίησης, η βίαιη ψηφιακή μετάβαση, η γήρανση του πληθυσμού αλλά και οι προκλήσεις της περιβαλλοντικής υποβάθμισης και της κλιματικής αλλαγής επιδρούν στην φυσιογνωμία και, κατ’ επέκταση, στη λειτουργία των εμπορικών επιχειρήσεων.
Η ψηφιακή επανάσταση, η λεγόμενη «πλατφορμοποίηση» με τη χρήση τεχνολογιών Blockchain, edge computing, 5G και άλλες, αλλά και τα νέα καταναλωτικά πρότυπα που ευθυγραμμίζονται με αυτήν, μετατρέπουν τις τοπικές αγορές σε διεθνείς. Η ψηφιοποίηση λόγω και της πανδημίας, ενεργοποιεί νέες επιμέρους τάσεις, που απομακρύνονται από το e-shop. Άλλωστε, οι κινητές συσκευές μεταλλάσσουν τις καταναλωτικές πρακτικές ακόμα και εντός των φυσικών καταστημάτων. Πλέον τα φυσικά προϊόντα μετατρέπονται σε ψηφιακές υπηρεσίες, ακόμη και στην ένδυση – υπόδηση.
Στο General Retail Summit που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, θα επιδιώξει να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που καταγράφονται στις παγκόσμιες αγορές, ενώ κορυφαίοι ομιλητές από Facebook, Google, Benetton και Victorinox θα εξετάσουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου, Ένδυσης, Υπόδησης, Ηλεκτρικών και Ηλεκτρονικών Ειδών, Καλλυντικών, DIY και Home Improvement, Πολυκαταστημάτων κλπ.
Μεταξύ των ομιλητών και η Claudia Studtmann, Head of Retail, DACH Facebook η οποία θα μιλήσει για το πώς προδιαγράφεται το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Η κ. Studtmann διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια στον τομέα των FMCGs με εμπειρία στο marketing, πωλήσεις και ανάπτυξης brand. Παθιασμένη marketeer και business leader με σαφές όραμα και νοοτροπία ‘action not debate’ mentality που αγαπά τις προκλήσεις. Αξιόπιστος team player και αυθεντική people leader & coach που δημιουργεί ομάδες στα θεμέλια της εμπιστοσύνης και της ενδυνάμωσης.
Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:
- Είδη ένδυσης και υπόδησης
- Καταστήματα για αξεσουάρ
- Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
- Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
- Luxury brands
- Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
- Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
- Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
- Sports & Leisure
- DIY & Home improvement companies
- General Merchandise Stores
Η συμμετοχή στο Συνέδριο είναι Δωρεάν .
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.
Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.
Πληροφορίες
Οργανωτής: IMH
Χορηγοί: Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group | WORLDLINE και Fetch, Powersoft
Υποστηρικτές: Leroy Merlin και Ways Media Group
Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com |
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com