Powered by

Η COFFEEHOUSE στο πρώτο Limassol Coffee Festival

Η κυπριακή αλυσίδα καφέ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το πρώτο φεστιβάλ καφέ που πραγματοποιήθηκε στην Μαρίνα Λεμεσού στις 15, 16 και 17 Οκτωβρίου.

Η COFFEEHOUSE κέρδισε τις προτιμήσεις των coffee lovers που επισκέφτηκαν το τριήμερο φεστιβάλ αφιερωμένο στον καφέ και την κουλτούρα του, με το αποκλειστικό της χαρμάνι COFFEEHOUSE Blend, αλλά και τον εκλεκτό μονοποικιλιακό από τη γενέτειρα του καφέ, την Αιθιοπία, ενθουσιάζοντας με την ποιότητα της.

Επίσης, έδωσε την ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να ενημερωθούν για την πρόταση franchise, ένα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο, με χαμηλό κόστος επένδυσης μέσα από το οποίο μπορεί να γίνει απόσβεση σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Η COFFEEHOUSE διαθέτει 18 καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αθήνα, εκ των οποίων τρία υπό κατασκευή και προσφέρει υψηλής ποιότητας καφέ και σνακ, που την έχουν καθιερώσει σαν μια από τις κορυφαίες του είδους.

Website: www.coffeehouse.com.cy

Facebook: @CoffeehouseTasteHabitat

Instagram: @coffeehouse_tastehabitat

Δειτε Επισης

Κομισιόν: Σε εξέλιξη η διαδικασία αναθεώρησης Κανονισμού της Ε.Ε. για χειραποσκευές-«Δεν είναι η τελευταία λέξη»
Στρατηγική συνεργασία Zela Aviation-Δήμου Σκύρου...Η δέσμευση που επιβεβαιώνει η εταιρεία
Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια