Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με προϊόντα MasterChef

Νέα προϊόντα Master Chef προσφέρουν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα στο πλαίσιο του νέου προγράμματος ανταμοιβής Stick & Win, εξακολουθώντας να ανταμείβουν τους πελάτες τους για την εμπιστοσύνη τους.

Συγκεκριμένα, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα δίνουν την ευκαιρία στους πιστούς πελάτες τους να αποκτήσουν εντελώς δωρεάν ή σε μειωμένη τιμή, υψηλής ποιότητας δοχεία φύλαξης φαγητού με την επωνυμία και το logo του δημοφιλούς τηλεοπτικού προγράμματος MasterChef. Οι πελάτες, μέσα από το δημοφιλές πρόγραμμα ανταμοιβής των Αλφαμέγα, Stick & Win, μπορούν να αποκτήσουν:

  • Δοχείο ξηρών τροφών 0.65 L
  • Δοχείο ξηρών τροφών 1.6 L
  • Δοχείο ξηρών τροφών 2.5 L
  • Δοχείο ξηρών τροφών 3.3 L
  • Σετ δύο δοχείων
  • Δοχείο ψυγείου 1.8 L
  • Δοχείο ψυγείου 4 L
  • Δοχείο ψυγείου 6.3 L

Υπενθυμίζεται ότι οι Υπεραγορές Αλφαμέγα προσφέρουν κουπόνια μόνο σε ψηφιακή μορφή. Τα εκτυπωμένα κουπόνια έχουν καταργηθεί, στο πλαίσιο της προσπάθειας της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Ένα ψηφιακό κουπόνι αντιστοιχεί σε κάθε αγορά αξίας €10 σε μια απόδειξη.

Ο πελάτης μπορεί να εξασφαλίσει τα κουπόνια, εγκαθιστώντας το mobile app Stick & Win στη συσκευή του. Επιπλέον, μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πρόοδο που καταγράφεται. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα συγκέντρωσης κουπονιών Stick & Win ισχύει μόνο για όσους έχουν κάνει εγγραφή στο πρόγραμμα επιβράβευσης Alphamega Family.

Υπενθυμίζεται ότι η εγγραφή μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας των Υπεραγορών Αλφαμέγα και της εφαρμογής Alphamega Loyalty ή στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών εντός των καταστημάτων.

Τα ψηφιακά κουπόνια θα μοιράζονται και θα εξαργυρώνονται από τις 18 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Φεβρουαρίου 2022, ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Οργανώστε ομοιόμορφα τα ράφια της κουζίνας και του ψυγείου σας, διατηρώντας παράλληλα ξηρές τροφές, φρούτα και λαχανικά αναλλοίωτα, με τα υψηλής ποιότητας δοχεία φύλαξης φαγητού MasterChef!

Δειτε Επισης

Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας
Είσοδος BYD στην κυπριακή αγορά...Το πρώτο showroom που ανοίγει σήμερα και τα διαθέσιμα μοντέλα (pics)
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa