Powered by

Τέσσερις καινοτομίες από τον Δήμο Λάρνακας για ενίσχυση του τουρισμού

Η καινοτομία χρησιμοποιείται για προβολή της Λάρνακας, με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής της πόλης (ΕΤΑΠ) να δημιουργεί τρισδιάστατα προγράμματα που μπορεί ο κάθε ένας να χρησιμοποιήσει ώστε να ενημερωθεί για την ιστορία αρχαίων μνημείων, μουσείων και υποβρύχιων διαδρομών.

Όπως ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο Ανδρέας Βύρας, Δήμαρχος Λάρνακας και Αναπληρωτής Πρόεδρος της ΕΤΑΠ η εταιρεία «έχει εισαγάγει το τελευταίο διάστημα καινοτομίες στον τρόπο προβολής της Λάρνακας ώστε να εκσυγχρονιστεί και να εκμοντερνιστεί ο τρόπος παροχής πληροφόρησης στον τουρίστα».

Όπως εξήγησε «μία από αυτές τις καινοτομίες που εφαρμόστηκε πέρσι, ονομάζεται «Larnaka Storytelling Statues» που ουσιαστικά ενημερώνει για την ιστορία σημαινουσών προσωπικοτήτων του παρελθόντος σε σημεία όπου υπάρχουν αγάλματα στη Λάρνακα. Σαρώνοντας τον κωδικό QR με το κινητό τηλέφωνο, ο χρήστης δέχεται «τηλεφώνημα» από το άγαλμα, το οποίο διηγείται την ιστορία του και πώς αυτή συνδέεται με τη Λάρνακα».

Πρόσθεσε ότι «μετά τα πέντε αγάλματα που ήδη παρουσιάστηκαν και εφαρμόσθηκαν με επιτυχία, η δεύτερη φάση περιλαμβάνει την προτομή του Λέοντα Σοφού στον ιερό ναό Αγίου Λαζάρου, το Μνημείο Αρμενίων, το Σταυρόσχημο Ειδώλιο στο Μουσείο Πιερίδη-Πολιτιστικό Ίδρυμα Τράπεζας Κύπρου, το Αγαλματίδιο του Ιπποκράτη στο Ιατρικό Μουσείο Κυριαζή, την προτομή του Τεύκρου Ανθία, το άγαλμα της Ειρήνης στον Δημοτικό Κήπο, το γλυπτό της Σοφή Σιαμπόν και το άγαλμα της Καλλιπάτειρας στα Περβόλια».

Μία άλλη καινοτομία, συνέχισε ο κ. Βύρας είναι το «Larnaka Virtual Museums» που είναι μια πλατφόρμα που για πρώτη φορά δημιουργείται στην Κύπρο και αφορά τη διαδραστική περιήγηση μουσείων της Λάρνακας σε μορφή 360° με πληροφορίες για επιλεχθέντα εκθέματα. Στην πρώτη φάση περιλαμβάνονται το Δημοτικό Ιστορικό Αρχείο-Μουσείο Λάρνακας, το Μουσείο Πιερίδη-Πολιτιστικό Ίδρυμα Τράπεζας Κύπρου, το Καλλινίκειο Δημοτικό Μουσείο Αθηένου, το Μουσείο Μνήμης Καλαμουργικής Λιβαδιών, το Ιατρικό Μουσείο Κυριαζή και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης Ορεινής Λάρνακας».

Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής εξήγησε «θα μπορεί ο χρήστης από τον υπολογιστή ή το κινητό του ή ο επισκέπτης εντός του μουσείου, να μάθει περισσότερες πληροφορίες μέσω περιγραφής, επιπρόσθετων φωτογραφιών ή βίντεο. Το πρόγραμμα θα είναι πολύ υποβοηθητικό και στα πλαίσια της ξενάγησης από τον ξεναγό ή τον επιμελητή του μουσείου».

Η τρίτη καινοτομία η οποία ετοιμάζεται ήδη, ονομάζεται «Larnaka Virtual Underwater Routes» και αφορά την δημιουργία των υποβρύχιων καταδυτικών διαδρομών της Λάρνακας που περιλαμβάνει τα ναυάγια Ζηνοβία, Ελπίδα, LEF1 καθώς και τους υφάλους στην περιοχή Σκοπιά στη Ξυλοφάγου και τη Δωρίδα. Οι συγκεκριμένες υποβρύχιες καταδυτικές διαδρομές θα περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία για το κάθε καταδυτικό σημείο και παρουσίαση των καταδυτικών διαδρομών σε virtual μορφή 360°».

Επίσης έχει ετοιμαστεί «τρισδιάστατη απεικόνιση του λιμανιού του Αρχαίου Κιτίου ώστε να μπορεί ο επισκέπτης να ανακαλύψει πώς ήταν ο χώρος πριν χιλιάδες χρόνια. Για το έργο εργάστηκε ομάδα με την καθοδήγηση της Sabine Fourrier, της Γαλλίδας αρχαιολόγου που ηγείται της συγκεκριμένης αρχαιολογικής αποστολής» είπε και σημείωσε πως «είναι η πρώτη φορά που θα παρουσιαστεί ένα τέτοιο εγχείρημα στην Κύπρο, δηλαδή τρισδιάστατη (3D) εικονική αναστήλωση αρχαιολογικού χώρου».

 

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)