Υπεραγορές Αλφαμέγα: Η σταθερή αξία των καταναλωτών

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει, όμως κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες! «Αξία που τη ζεις» είναι το σλόγκαν της νέας image διαφήμισης των Υπεραγορών Αλφαμέγα, η οποία έρχεται να υπενθυμίσει σε πελάτες και ευρύ κοινό τις αξίες από τις οποίες πηγάζει κάθε πτυχή της δραστηριότητας των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Μέσα από την παρουσίαση της πορείας των ποιοτικών προϊόντων που προσφέρει η αλυσίδα, από τα δίχτυα του ψαρά και το χωράφι του γεωργού μέχρι το καλάθι της νοικοκυράς και το τραπέζι της κυπριακής οικογένειας, το νέο τηλεοπτικό σποτ εστιάζει στις διαχρονικές αξίες με τις οποίες οι καταναλωτές έχουν εδώ και χρόνια ταυτίσει τις Υπεραγορές Αλφαμέγα: Την Ποιότητα, την Ποικιλία, τη Φρεσκάδα, την Εξυπηρέτηση, την Επιβράβευση, την Εξέλιξη και πάνω από όλα τον Σεβασμό προς τον πελάτη.

Πρωτοπορώντας στον τομέα του λιανικού εμπορίου, η εταιρεία έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια, διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων της και τοποθετώντας τον τομέα του λιανικού εμπορίου στο πράσινο μονοπάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, χωρίς σε καμία περίπτωση να κάνει εκπτώσεις σε θέματα ποιότητας.

Με σεβασμό προς τους καταναλωτές, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα προσφέρουν μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, σε ένα ευρύ φάσμα τιμών, τα οποία επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια ποιότητας και φρεσκάδας, ενώ εξελίσσονται συνεχώς, ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

Βαδίζοντας με σιγουριά και ετοιμότητα στην ψηφιακή εποχή, αμετάθετος στόχος των Υπεραγορών Αλφαμέγα παραμένει η προσφορά μιας μοναδικής εμπειρίας ψωνίσματος και η ανταπόδοση της εμπιστοσύνης των πιστών πελατών μας. Αξίες, οι οποίες μας εμπνέουν να εξελισσόμαστε συνεχώς, για να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι!

Δειτε Επισης

Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Προχωρούν οι εργασίες για τα υψηλής τεχνολογίας νέα κεντρικά γραφεία της MSC στη Λεμεσό (photos)
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Νέο κατάστημα Bean Bar στο Ζακάκι-Άνοιξε το 18ο κατάστημα της αλυσίδας(pics)
Eurobank: Φέρνει την πρώτη agentic AI φωνητική πλατφόρμα για επιχειρήσεις στην Ευρώπη-Πρώτη παρουσίαση από Κύπρο
Στην ελίτ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η Τρ. Κύπρου-Πολλαπλά οφέλη και μεγάλη δυναμική με την ένταξή της στον FTSE 25
Κώστας Κουμής: Υποσχόμενη και σημαντική για τον τουρισμό της Κύπρου η αγορά των ΗΑΕ-Τα οφέλη από το Investopia
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης