Υπεραγορές Αλφαμέγα: Η σταθερή αξία των καταναλωτών

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει, όμως κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες! «Αξία που τη ζεις» είναι το σλόγκαν της νέας image διαφήμισης των Υπεραγορών Αλφαμέγα, η οποία έρχεται να υπενθυμίσει σε πελάτες και ευρύ κοινό τις αξίες από τις οποίες πηγάζει κάθε πτυχή της δραστηριότητας των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Μέσα από την παρουσίαση της πορείας των ποιοτικών προϊόντων που προσφέρει η αλυσίδα, από τα δίχτυα του ψαρά και το χωράφι του γεωργού μέχρι το καλάθι της νοικοκυράς και το τραπέζι της κυπριακής οικογένειας, το νέο τηλεοπτικό σποτ εστιάζει στις διαχρονικές αξίες με τις οποίες οι καταναλωτές έχουν εδώ και χρόνια ταυτίσει τις Υπεραγορές Αλφαμέγα: Την Ποιότητα, την Ποικιλία, τη Φρεσκάδα, την Εξυπηρέτηση, την Επιβράβευση, την Εξέλιξη και πάνω από όλα τον Σεβασμό προς τον πελάτη.

Πρωτοπορώντας στον τομέα του λιανικού εμπορίου, η εταιρεία έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια, διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων της και τοποθετώντας τον τομέα του λιανικού εμπορίου στο πράσινο μονοπάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, χωρίς σε καμία περίπτωση να κάνει εκπτώσεις σε θέματα ποιότητας.

Με σεβασμό προς τους καταναλωτές, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα προσφέρουν μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, σε ένα ευρύ φάσμα τιμών, τα οποία επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια ποιότητας και φρεσκάδας, ενώ εξελίσσονται συνεχώς, ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

Βαδίζοντας με σιγουριά και ετοιμότητα στην ψηφιακή εποχή, αμετάθετος στόχος των Υπεραγορών Αλφαμέγα παραμένει η προσφορά μιας μοναδικής εμπειρίας ψωνίσματος και η ανταπόδοση της εμπιστοσύνης των πιστών πελατών μας. Αξίες, οι οποίες μας εμπνέουν να εξελισσόμαστε συνεχώς, για να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι!

Δειτε Επισης

Μειώθηκαν οι εξαγωγές μπύρας από τα κυπριακά εργοστάσια, αλλά ενισχύθηκε η εγχώρια αγορά
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»
Frou Frou: Καταβλήθηκε στους δικαιούχους το μέρισμα €1,6 εκατ.-Πόσα αναλογεί ανά μετοχή
Μαγνήτης με…δέλεαρ το χαλλούμι για τις ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες η Κύπρος-Στην αγορά με επενδύσεις εκατομμυρίων
Άλλη μια πρώην υπεραγορά Παπαντωνίου έγινε Σκλαβενίτης...Με αμείωτη ένταση το πλάνο πλήρους ενσωμάτωσης