Powered by

Η Click & Collect για παραλαβή προϊόντων πάει στην Ελλάδα

Τη δυνατότητα προχωρούν σε παραγγελίες με ένα κλικ και να παραλαμβάνουν τα προϊόντα τους από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες εντός ή εκτός των καταστημάτων χωρίς χρονικούς περιορισμούς και δίχως την ανθρώπινη μεσολάβηση, αποκτούν οι καταναλωτές και στην Ελλάδα με την μέθοδο του click and collect,  με την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας της ελληνικής εταιρίας Mobile Technology με την αυστριακή KEBA AG.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση σχετικά με αυτήν την στρατηγική συνεργασία, η λύση Click & Collect περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες δεμάτων (KePol lockers), οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές (π.χ. σε ακραίες καιρικές συνθήκες, βανδαλισμούς κτλ.), ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικούς, είτε σε εξωτερικούς χώρους. Διατίθενται σε ποικιλία συνθέσεων και διατάξεων, ενώ είναι ευέλικτες για περαιτέρω διαμόρφωση, ανάλογα με τις τρέχουσες ανάγκες κάθε επιχείρησης.   

Οι ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες συνοδεύονται από το λογισμικό KePol που παρέχει πλατφόρμα η οποία ενσωματώνεται στο εκάστοτε κεντρικό σύστημα και επιτρέπει τον συνεχή έλεγχο των θυρίδων σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση της χωρητικότητάς τους, παράλληλα με την προστασία του περιεχομένου τους. Επιπρόσθετα, δίνει τη δυνατότητα για πληρωμές μέσω POS κατά την παραλαβή δεμάτων, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης. Η λύση απευθύνεται τόσο σε εταιρείες ταχυμεταφορών, όσο και σε επιχειρήσεις λιανικής που επιθυμούν να διαχειριστούν αυτόνομα τις παραδόσεις τους, αλλά μπορεί εξίσου εύκολα να αξιοποιηθεί π.χ. από εταιρείες που παραδίδουν έτοιμα γεύματα.  

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την αυτοματοποιημένη λύση «Click & Collect» οι παραλαβές - παραδόσεις γίνονται ανέπαφα χωρίς χρονικούς περιορισμούς (24/7), δίνοντας λύση τόσο στο επίκαιρο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά λόγω της πανδημίας, όσο και στην προϋπάρχουσα ανάγκη των επιχειρήσεων να επιταχύνουν και να αναβαθμίσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.  Η λύση της KEBA υλοποιήθηκε για πρώτη φορά πιλοτικά το 2001 σε συνεργασία με την DHL στη Γερμανία και από τότε μέχρι σήμερα, έχει κατορθώσει να εγκαταστήσει περισσότερες από 15.000 θυρίδες KePol για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών από τομείς όπως ταχυμεταφορές, υπηρεσίες πλυντηρίου και εκτύπωση ετικετών,  ηλεκτρονικών, ειδών, logistics κ.α.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Έκλεισε το deal για την πώληση της Ευρωκλινικής στην Generali Hellas
Κρουαζιέρες στην Ελλάδα: Σε ισχύ από σήμερα το τέλος ανά επιβάτη-Διαφοροποιείται το ύψος του τέλους ανά νησί
Παγκόσμιος πρωταθλητής αποδόσεων το Χρηματιστήριο Αθηνών το 2025-Γιατί οι διεθνείς επενδυτές αγοράζουν Ελλάδα
Ισχυρότερο πλαίσιο εποπτείας τραπεζών-Τι προβλέπεται για χορηγήσεις δανείων, ελέγχους για ξέπλυμα και αναφορές παραβάσεων
Αύξηση 2,6% στον τζίρο της ελληνικής βιομηχανίας τον Μάιο
Στη δυσχερέστερη θέση πανευρωπαϊκά στο κόστος στέγασης η Ελλάδα-Τα ευρήματα μελέτης της ΤτΕ
Αύξηση 1,9% σε αφίξεις και διανυκτερεύσεις σε καταλύματα της Ελλάδας τον Μάιο
Στο 3,6% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Δεν βρίσκουν υπαλλήλους τα ελληνικά σούπερ μάρκετ-Με ελλείψεις προσωπικού το 77% των επιχειρήσεων
Πόσα χρήματα ξοδεύουν οι Έλληνες καταναλωτές για ταξίδια ευεξίας και άθλησης