Το κοινό στρέφεται στα ψηφιακά τραπεζικά κανάλια
12:30 - 07 Ιανουαρίου 2021
Η πανδημία έχει υποχρεώσει πολλές επιχειρήσεις και οργανισμούς να επιταχύνουν την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών τους, προκειμένου να συνεχίσουν να εξυπηρετούν το κοινό, προστατεύοντας παράλληλα τη δημόσια υγεία.
Προσμετρώντας τα πλεονεκτήματα της υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών, η Ελληνική Τράπεζα, ιεράρχησε τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως στρατηγικό της στόχο, με γνώμονα τόσο την προστασία των πελατών και του προσωπικού της, όσο και τη βελτιστοποίηση και μετεξέλιξη των λειτουργιών της.
Στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Τράπεζα, επιβεβαιώνουν ότι αυτή η ψηφιακή στροφή αγκαλιάστηκε από το κοινό, αφού επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα και ασφάλεια 24/7, αποφεύγοντας τις ουρές στα ταμεία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία, πέραν του 80% του όγκου των συνολικών συναλλαγών γίνεται πλέον από τα εναλλακτικά κανάλια της Τράπεζας, ενώ ο αριθμός νέων χρηστών αυξήθηκε κατά 63,000 από την αρχή του 2020. Πλέον, το 90% των πληρωμών και μεταφορών χρημάτων εκτελείται μέσω των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης της Ελληνικής Τράπεζας.
Ειδικότερα, ο κόσμος φαίνεται να δείχνει όλο και μεγαλύτερη προτίμηση στις συναλλαγές μέσω των ΑΤΜ, αντί της φυσικής παρουσίας στα υποκαταστήματα. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, το 92% των αναλήψεων εντός του 2020 έγιναν μέσω ATM, ενώ οι καταθέσεις μέσω ΑΤΜ αυξήθηκαν κατά 64%.
Ενδεικτικό είναι και το στατιστικό στοιχείο ότι το 85% των πελατών της Ελληνικής Τράπεζας επιλέγουν πλέον να πληρώνουν τους λογαριασμούς κοινής ωφελείας τους μέσω του Online Banking.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ελληνική Τράπεζα ήταν η πρώτη Τράπεζα στην Κύπρο που μερίμνησε ώστε η εγγραφή στα ψηφιακά της κανάλια να μην απαιτεί καμία φυσική επαφή και να μπορεί να γίνει κατορθωτή μέσα από τη συμπλήρωση μιας απλής φόρμας. Πρόσθετα, με τις ανέπαφες συναλλαγές να έχουν γίνει απαραίτητες, η Ελληνική Τράπεζα αναβάθμισε το ψηφιακό της πορτοφόλι, επεκτείνοντας τη δωρεάν υπηρεσία πληρωμών Hellenic Bank Wallet, ώστε να υποστηρίζει και τις κάρτες Mastercard εκτός από τις κάρτες VISA και πρόσφερε την εφαρμογή Apple Pay στους κατόχους iPhone.
Πέραν της μείωσης των φυσικών επαφών στα υποκαταστήματα, η ψηφιοποίηση του χρηματοοικονομικού τομέα, επιτρέπει στις τράπεζες να διεκπεραιώνουν τις εργασίες τους με ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και μειωμένα κόστη. Η Ελληνική Τράπεζα, πρωτοστατεί σε αυτή την ψηφιακή μετάβαση και εξετάζει διαρκώς καινούριες τεχνολογικές λύσεις, αντιλαμβανόμενη ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αποτελεί επιλογή, αλλά επιτακτική ανάγκη για τη βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας και την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών.