Η Κύπρος προχωρεί με την μεγαλύτερη ψηφιακή καμπάνια στον τουρισμό
14:28 - 13 Ιανουαρίου 2021
Την μεγαλύτερη ψηφιακή καμπάνια που έχει γίνει ποτέ για την προβολή της Κύπρου στο εξωτερικό, θα υλοποιήσει φέτος το Υφυπουργείο Τουρισμού, όπως δήλωσε ο Υφυπουργός, Σάββας Περδίος.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΤΠ, σε δηλώσεις μετά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Περδίος είπε ότι το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα το πλάνο δράσεων του Υφυπουργείου Τουρισμού για το 2021 και οι πυλώνες στους οποίους θα βασιστεί το πλάνο είναι τρεις: το marketing και η προβολή, η βελτίωση των υποδομών και η ενίσχυση των ειδικών μορφών τουρισμού και ο τρίτος πυλώνας είναι η βελτίωση ανταγωνιστικότητας της υπαίθρου, των ορεινών και των ακριτικών περιοχών.
Ανέφερε ότι για τον πρώτο πυλώνα «θα γίνει φέτος η πιο μεγάλη ψηφιακή καμπάνια που έχει γίνει ποτέ στο εξωτερικό για την Κύπρο. Κάτι πολύ σημαντικό, όλοι επιθυμούμε επαναφορά του τουρισμού τη χώρα μας.
Για τον σκοπό της καμπάνιας είμαστε ήδη στη διαδικασία παραγωγής νέου δημιουργικού υλικού για αλλαγή της τουριστικής εικόνας της Κύπρου στο εξωτερικό, που συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο και άλλες παραγωγές, ανέφερε λέγοντας ότι τα πλαίσια της καμπάνιας θα μπορέσουμε φέτος να αναδείξουμε το νέο τουριστικό λογότυπο της χώρας μας».
Πρόσθεσε ότι «είναι παρά πολύ σημαντικό και με βάση τα νέα δεδομένα της πανδημίας, να γίνει και μια καμπάνια σε τοπικό επίπεδο, καμπάνια ευσυνειδησίας των μόνιμα διαμενόντων στην Κύπρο για να γνωρίσουν τις ομορφιές του νησιού και για να δείξουμε ευσυνειδησία σε θέματα όπως η καθαριότητα».
Για τον δεύτερο πυλώνα, ο κ. Περδίος είπε ότι το Υφυπουργείο θα υλοποιήσει φέτος, μετά από πολλή προετοιμασία, διάφορα σχέδια αναβάθμισης υποδομών, όπως στην ποδηλασία, στις καταδύσεις, σε πολιτιστικούς χώρους, στις παραλίες, στα κέντρα αναψυχής, σε δημόσιους χώρους υγιεινής, σε χώρους γευσιγνωσίας κρασιού, σε χώρους θρησκευτικού τουρισμού και άλλα. Θα υλοποιήσουμε, συνέχισε, και διάφορα άλλα σχέδια κινήτρων ειδικών μορφών τουρισμού, όπως για κρουαζιέρες, συνέδρια, ταξίδια εξοικείωσης με το τουριστικό προϊόν της χώρας μας, τα πολιτιστικά φεστιβάλ, τις αθλητικές εκδηλώσεις και άλλες που αφορούν την οινογαστρονομία και την ύπαιθρο.
Θα εφαρμόσουμε επίσης, πρόσθεσε, δέκα σήματα ποιότητας του τουριστικού μας προϊόντος, όπως για παράδειγμα, οι ειδικές διαδρομές εμπλουτισμένες πλέον, το κυπριακό πρόγευμα, τα μονοπάτια της φύσης και το taste Cyprus, που εκπαιδεύει και επιβραβεύει όλα τα κέντρα αναψυχής και άλλες επιχειρήσεις που θέλουν να προβάλλουν την τοπικότητα και αυθεντικότητα των προϊόντων τους.
Την ίδια ώρα εφαρμόζεται πλέον μια ψηφιακή πλατφόρμα παρακολούθησης της τουριστικής φήμης του προορισμού, και των ίδιων των παρόχων υπηρεσιών, δήλωσε ο κ. Πεδρίος. "Αν ένας επισκέπτης στο εξωτερικό αναφέρεται για την Κύπρο ή μια υπηρεσία που έλαβε στην Κύπρο, θα μπορούμε πλέον ως Υφυπουργείο να παρακολουθούμε επί καθημερινής βάσης αυτά τα σχόλια για να μπορούμε να δουλεύουμε μαζί με τους παρόχους υπηρεσιών στην Κύπρο για βελτίωση του προϊόντος».
Για τον τρίτο πυλώνα, ο κ. Περδίος είπε ότι με βάση απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου θα υλοποιηθούν έργα με τουριστική πτυχή, σε κοινότητες της Κύπρου και που θα βελτιώσουν την παροχή αυθεντικών εμπειριών στο νησί».
Πρόσθεσε ότι φέτος θα είναι η χρονιά επίσημης έναρξης της αυθεντικής διαδρομής 300 χιλιομέτρων στην ενδοχώρα, η οποία θα συνδέσει όλες τις κοινότητες της ενδοχώρας, όλες τις αυθεντικές εμπειρίες και στην πράξη και διαδικτυακά.
Είπε ακόμα ότι στόχος μέχρι το τέλος του 2021 είναι η διενέργεια του international street food festival και του φεστιβάλ «χριστουγεννιάτικου χωριού», αν οι συνθήκες το επιτρέψουν.
Ο Υφυπουργός Τουρισμού είπε ότι για τη μαρίνα της Πάφου η ανάθεση για τη μελέτη θα γίνει τις επόμενες βδομάδες, θα διενεργηθεί ανοικτός διαγωνισμός για στρατηγική οινογαστρονομίας, ενώ αναμένονται αποτελέσματα περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την ολότητα εθνικής στρατηγικής 2030, καθώς και για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη Πόλης Χρυσοχούς – Τηλλυρίας.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΤΠ, σε δηλώσεις μετά τη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Περδίος είπε ότι το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα το πλάνο δράσεων του Υφυπουργείου Τουρισμού για το 2021 και οι πυλώνες στους οποίους θα βασιστεί το πλάνο είναι τρεις: το marketing και η προβολή, η βελτίωση των υποδομών και η ενίσχυση των ειδικών μορφών τουρισμού και ο τρίτος πυλώνας είναι η βελτίωση ανταγωνιστικότητας της υπαίθρου, των ορεινών και των ακριτικών περιοχών.
Ανέφερε ότι για τον πρώτο πυλώνα «θα γίνει φέτος η πιο μεγάλη ψηφιακή καμπάνια που έχει γίνει ποτέ στο εξωτερικό για την Κύπρο. Κάτι πολύ σημαντικό, όλοι επιθυμούμε επαναφορά του τουρισμού τη χώρα μας.
Για τον σκοπό της καμπάνιας είμαστε ήδη στη διαδικασία παραγωγής νέου δημιουργικού υλικού για αλλαγή της τουριστικής εικόνας της Κύπρου στο εξωτερικό, που συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο και άλλες παραγωγές, ανέφερε λέγοντας ότι τα πλαίσια της καμπάνιας θα μπορέσουμε φέτος να αναδείξουμε το νέο τουριστικό λογότυπο της χώρας μας».
Πρόσθεσε ότι «είναι παρά πολύ σημαντικό και με βάση τα νέα δεδομένα της πανδημίας, να γίνει και μια καμπάνια σε τοπικό επίπεδο, καμπάνια ευσυνειδησίας των μόνιμα διαμενόντων στην Κύπρο για να γνωρίσουν τις ομορφιές του νησιού και για να δείξουμε ευσυνειδησία σε θέματα όπως η καθαριότητα».
Για τον δεύτερο πυλώνα, ο κ. Περδίος είπε ότι το Υφυπουργείο θα υλοποιήσει φέτος, μετά από πολλή προετοιμασία, διάφορα σχέδια αναβάθμισης υποδομών, όπως στην ποδηλασία, στις καταδύσεις, σε πολιτιστικούς χώρους, στις παραλίες, στα κέντρα αναψυχής, σε δημόσιους χώρους υγιεινής, σε χώρους γευσιγνωσίας κρασιού, σε χώρους θρησκευτικού τουρισμού και άλλα. Θα υλοποιήσουμε, συνέχισε, και διάφορα άλλα σχέδια κινήτρων ειδικών μορφών τουρισμού, όπως για κρουαζιέρες, συνέδρια, ταξίδια εξοικείωσης με το τουριστικό προϊόν της χώρας μας, τα πολιτιστικά φεστιβάλ, τις αθλητικές εκδηλώσεις και άλλες που αφορούν την οινογαστρονομία και την ύπαιθρο.
Θα εφαρμόσουμε επίσης, πρόσθεσε, δέκα σήματα ποιότητας του τουριστικού μας προϊόντος, όπως για παράδειγμα, οι ειδικές διαδρομές εμπλουτισμένες πλέον, το κυπριακό πρόγευμα, τα μονοπάτια της φύσης και το taste Cyprus, που εκπαιδεύει και επιβραβεύει όλα τα κέντρα αναψυχής και άλλες επιχειρήσεις που θέλουν να προβάλλουν την τοπικότητα και αυθεντικότητα των προϊόντων τους.
Την ίδια ώρα εφαρμόζεται πλέον μια ψηφιακή πλατφόρμα παρακολούθησης της τουριστικής φήμης του προορισμού, και των ίδιων των παρόχων υπηρεσιών, δήλωσε ο κ. Πεδρίος. "Αν ένας επισκέπτης στο εξωτερικό αναφέρεται για την Κύπρο ή μια υπηρεσία που έλαβε στην Κύπρο, θα μπορούμε πλέον ως Υφυπουργείο να παρακολουθούμε επί καθημερινής βάσης αυτά τα σχόλια για να μπορούμε να δουλεύουμε μαζί με τους παρόχους υπηρεσιών στην Κύπρο για βελτίωση του προϊόντος».
Για τον τρίτο πυλώνα, ο κ. Περδίος είπε ότι με βάση απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου θα υλοποιηθούν έργα με τουριστική πτυχή, σε κοινότητες της Κύπρου και που θα βελτιώσουν την παροχή αυθεντικών εμπειριών στο νησί».
Πρόσθεσε ότι φέτος θα είναι η χρονιά επίσημης έναρξης της αυθεντικής διαδρομής 300 χιλιομέτρων στην ενδοχώρα, η οποία θα συνδέσει όλες τις κοινότητες της ενδοχώρας, όλες τις αυθεντικές εμπειρίες και στην πράξη και διαδικτυακά.
Είπε ακόμα ότι στόχος μέχρι το τέλος του 2021 είναι η διενέργεια του international street food festival και του φεστιβάλ «χριστουγεννιάτικου χωριού», αν οι συνθήκες το επιτρέψουν.
Ο Υφυπουργός Τουρισμού είπε ότι για τη μαρίνα της Πάφου η ανάθεση για τη μελέτη θα γίνει τις επόμενες βδομάδες, θα διενεργηθεί ανοικτός διαγωνισμός για στρατηγική οινογαστρονομίας, ενώ αναμένονται αποτελέσματα περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την ολότητα εθνικής στρατηγικής 2030, καθώς και για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη Πόλης Χρυσοχούς – Τηλλυρίας.
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ