Powered by

Daimler: O νέος πρόεδρος δεν αναλαμβάνει τα καθήκοντά του

Την απόφαση να μην αναλάβει τη θέση του προέδρου στην Daimler τη μητρική της Mercedes-Benz, ανακοίνωσε ο πρώην διευθύνων σύμβουλός της Ντίτερ Ζέτσε, μία απόφαση που χαιρετίστηκε από τους επενδυτές της εταιρείας, η οποία πλέον βρίσκεται σε αναζήτηση νέου προέδρου.

Ο 67χρονος Ζέτσε, πρώην CEO της Mercedes-Benz, επρόκειτο να αναλάβει θέση ως πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας στις 31 Μαρτίου 2021, όταν και θα αποσυρθεί ο τωρινός πρόεδρος Μάνφρεντ Μπίσκοφ.

Την απόφαση έκπληξη, ανακοίνωσε στη συνέντευξή του στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung, σπάζοντας μια 10ετή παράδοση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, κατά την οποία οι διευθυντές της προωθούνταν στο διοικητικό συμβούλιο.

«Αυτό σημαίνει ότι η Daimler πρέπει να επαναεξετάσει την διοίκησή της, ένα βήμα το οποίο κατά την άποψή μας είναι απαραίτητο», δήλωσε στο Reuters ο Μάικλ Μάντερς, διαχειριστής κεφαλαίων στη γερμανικής Union Investment.

Ο Ίνγκο Σπιχ, επικεφαλής για τη βιωσιμότητα και την εταιρική διακυβέρνηση στην Deka Investment, δήλωσε ότι λαμβάνοντας υπόψη τα ανεπίλυτα ερωτήματα σχετικά με τη συμμετοχή της Daimler στο σκάνδαλο dieselgate, «ο νέος πρόεδρος πρέπει να είναι απαλλαγμένος από συγκρούσεις συμφερόντων».

Η Daimler συμφώνησε νωρίτερα μέσα στον Σεπτέμβριο να καταβάλει 2,2 δισ. δολάρια στην κυβέρνηση των ΗΠΑ και σε 250.000 Αμερικανούς ιδιοκτήτες οχημάτων της και να δώσει έτσι τέλος στην έρευνα για τις εκπομπές ρύπων.

Η απόφαση του Ζέτσε έρχεται κι ενώ ορισμένοι επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Harris Associates, η οποία κατέχει μερίδιο 5%, ήταν κατά της τοποθέτησής του στο δοικητικό συμβούλιο.

Ο Τζο Κέσερ, ο απερχόμενος διευθύνοντας σύμβουλος της Siemens, ο οποίος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Daimler, θα μπορούσε να είναι ένας από τους υποψήφιους για το ρόλο του προέδρου, όπως ανέφεραν πηγές στο Reuters με την προϋπόθεση της ανωνυμίας.

Στην συνέντευξή του στην εφημερίδα, ο Ζέτσε είπε ότι αν και οι μεγάλοι επενδυτές της Daimler θα τον στήριζαν για να διαδεχθεί τον Μπίσκοφ, ήταν πιθανή η αντίθεση από άλλους μετόχους.

«Το γεγονός ότι μετά από 40 χρόνια δουλειάς, από κάποιους δεν θεωρούμαι περιουσιακό στοιχείο, αλλά ως βάρος, είναι κάτι που δεν το έχω ανάγκη», τόνισε ο Ζέτσε.

Ο Φέρνινταν Νταντενχόφερ, επικεφαλής του Κέντρου Έρευνας Αυτοκινήτου, δεν ήταν σύμφωνος με την απόφαση του Ζέτσε.

«Είναι κρίμα», δήλωσε, τονίζοντας ότι ο Ζέτσε ήταν αυτός που ηγήθηκε της αναγέννησης της Mercedes-Benz, προσελκύοντας περισσότερους νέους πελάτες και μετατρέποντάς την σε μια εταιρεία πολυτελών αυτοκινήτων με τις καλύτερες πωλήσεις. «Πού θα ήταν η Daimler χωρίς τον Ζέτσε; Πουθενά», συμπλήρωσε ο Νταντενχόφερ.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ε.Ε.: Υπό έρευνα η εξαγορά της Downtown Music από Universal ύψους $775 εκατ.
Qatar Airways: Θωρακίζεται απέναντι στους δασμούς με στοκ ανταλλακτικών
Ξεπέρασε την Ιαπωνία... Η Πολιτεία των ΗΠΑ που έγινε η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομική δύναμη παγκοσμίως
Σε πτωτική πορεία ο χρυσός μετά από μια εβδομάδα οικονομικής αβεβαιότητας
Μαίνεται η ένταση ΗΠΑ και Κίνας-Αντίθετα μηνύματα για τις εμπορικές διαπραγματεύσεις
Ιστορική στασιμότητα για τη γερμανική οικονομία-Οι δασμοί Τραμπ, η Κίνα και η κρίση του «Made in Germany»
Η Κίνα εξετάζει αναβολή των δασμών 125% σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα
Δυσοίωνα τα πράγματα και μόλις 0,6%...Υποβάθμισε τις εκτιμήσεις του για την ανάπτυξη χωρών της ευρωζώνης ο Fitch
Η Γερμανία αναμένει μηδενική ανάπτυξη της οικονομίας-«Το Made in Germany τελείωσε»
Freedom24: Βούλγαροι επενδυτές στρέφονται σε ΤΝ, κρυπτονομίσματα και βιοτεχνολογία