Η OOTW (out of this world) καλοκαιρινή καμπάνια της ΚΕΑΝ που έγινε viral στα social media!

Με βασικό σύνθημα «I Want What I Want Whenever I Want It» ή διαφορετικά #IWWIWWIWI, η ΚΕΑΝ έτρεξε φέτος το καλοκαίρι μια άκρως διασκεδαστική και δροσιστική digital καμπάνια, μιλώντας στη γλώσσα της νεολαίας! Η καμπάνια, η οποία ήταν συνδεδεμένη με διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στα social media της ΚΕΑΝ σε Facebook, Instagram και TikTok, έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διασκεδάσουν, διεκδικώντας παράλληλα μεγάλα δώρα.
 
Πιο συγκεκριμένα, καθ’ όλη τη διάρκεια του Αυγούστου, έτρεξαν πρωτότυποι διαγωνισμοί και διασκεδαστικά παιχνίδια στα social media της ΚΕΑΝ, τα οποία λανσαρίστηκαν μέσω γνωστών TikTokers και Instragrammers που χόρεψαν και τραγούδησαν στον ρυθμό της KEAN. Το jingle, που απογειώθηκε στο TikTok, γράφτηκε αποκλειστικά για την ΚΕΑΝ και χρησιμοποιήθηκε για τη challenge χορογραφία, ενώ στο Instagram δημιουργήθηκε το παιχνίδι «KEAN Acronym challenge», με τους χρήστες να καλούνται να μαντέψουν σωστά διάφορα ακρωνύμια  λέξεων όπως BRB, OMG, IMO, IKR κ.ά.
 
Οι μεγάλοι νικητές, από το Facebook και TikTok είχαν την ευκαιρία να παρευρεθούν στο εντυπωσιακό boat-party της ΚΕΑΝ μαζί με την παρέα τους - μια αξέχαστη πλωτή εμπειρία που πραγματοποιήθηκε με γνωστούς TikTokers. Επιπλέον οι συμμετέχοντες στο παιχνίδι «KEAN Acronym challenge» στο Instagram κέρδισαν μια ‘’out of this world’’ εμπειρία με έναν φίλο ή φίλη τους σε σπα!
 
Ακολουθείστε τα social media της ΚΕΑΝ για να είστε ενήμεροι ανά πάσα στιγμή, για τους διαγωνισμούς που τρέχουν, διεκδικώντας πλούσια δώρα!
 

 

Δειτε Επισης

Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)
Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics&vid)