iRepairit4u: Παλέψαμε και βγήκαμε νικητές
07:00 - 23 Σεπτεμβρίου 2020
Η εταιρεία iRepairit4u ιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 2013 και δραστηριοποιείται με πωλήσεις και επιδιορθώσεις κινητών τηλεφώνων, tablet και υπολογιστών, όλων των ειδών. Οι directors της εταιρείας είναι ο Χούλιο Κλεάνθους και ο Λούης Χρίστου, μέλη της γενιάς των millennials. Των επιχειρηματιών δηλαδή που γεννήθηκαν από τις αρχές της δεκαετίας του '80 έως και τα τέλη της δεκαετίας του '90. Αυτοί που αν και εξακολουθούν να επικεντρώνονται στη διασφάλιση της κερδοφορίας των εταιρειών τους, ενδιαφέρονται επίσης να συντελέσουν τη δική τους αλλαγή στον κόσμο.
Ο Χούλιο Κλεάνθους και ο Λούης Χρίστου, σε συνέντευξη τους στο InBusinessNews, αποκαλύπτουν πτυχές της προσωπικής και επαγγελματικής τους ζωής.
Ποιες οι αξίες της iRepairit4u;
Χ.Κ. -Μετά από πολύ δουλεία μάθαμε να αγαπάμε αυτό που κάνουμε και είμαστε περήφανοι για αυτό. Εμπνεόμαστε από την εργασία μας και προσπαθούμε να εξελισσόμαστε και να ξεχωρίζουμε με την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας και της άριστης εξυπηρέτησής μας. Οι αξίες μας σαν εταιρία είναι η ποιότητα, η συνέπεια και η συνεχής ανάπτυξη και ενημέρωση σε όλα τα θέματα τεχνολογίας. Στόχος μας είναι να ξεπερνούμε τις προσδοκίες και των πιο απαιτητικών πελατών.
Ποιοι είναι οι δικοί σας προσωπικοί εργασιακοί στόχοι για την επόμενη 5ετία;
Λ.Χ. -Οι προσωπικοί μας εργασιακοί στόχοι για τα επόμενα χρόνια είναι να κτίσουμε μια εταιρεία που να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. Φανταζόμαστε μια εταιρεία ολοκληρωμένη σε θέματα τεχνολογίας, που ο πελάτης θα μπορεί να καλύψει όλες του τις ανάγκες, σύμφωνα πάντα με τη πολιτική μας, και αυτή είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε όταν δημιουργήσατε την δική σας επιχείρηση; Πόσο δύσκολο ήταν;
Χ.Κ. -Αν σκεφτούμε ότι ανοίξαμε την εβδομάδα που έγινε το κούρεμα στη χώρα μας, πιστεύουμε ότι είχαμε να ανεβούμε το πιο ψηλό βουνό. Όμως για το λόγο ότι η αγορά είχε ανάγκες που ο καταναλωτής μόνο κοντά μας μπορούσε να βρει, παλέψαμε και βγήκαμε νικητές. Προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να έχουμε το πιο γρήγορο και αξιόπιστο service, αφού στις μέρες μας, είναι πλέον δύσκολο για τον οποιονδήποτε να στερηθεί το κινητό του τηλέφωνο ή τον υπολογιστή του για περισσότερο από κάποιες ώρες.
Τι σας ώθησε στο να ξεκινήσετε την δική σας επιχείρηση;
Λ.Χ. -Το μοναδικό μας κίνητρο που είχαμε για να ξεκινήσουμε την επιχείρηση μας ήταν η ανάγκη του κόσμου για γρήγορο service. Το σλόγκαν που έχουμε από τη πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε είναι «επιδιορθώνουμε τη συσκευή σας ακόμα και την ίδια ημέρα.»
Ποια η φιλοσοφία πίσω από την επιχείρηση σας;
Χ.Κ. -Η φιλοσοφία μας σαν εταιρεία είναι ότι θέλουμε και προσπαθούμε να είμαστε πάντα δίπλα από το πελάτη. Θέλουμε οι πελάτες μας να έρχονται κοντά μας και να νιώθουν ασφάλεια ότι θα βρούμε λύσεις για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Πόσο σημαντικοί είναι για εσάς οι άνθρωποι του οργανισμού σας;
Λ.Χ. -Για να καταφέρουμε να έρθουμε στο σημείο που είμαστε σήμερα το οφείλουμε σε όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν κοντά μας. Ο κάθε ένας που δουλεύει στην εταιρεία είναι βασικό γράναζι του μηχανισμού μας για να πορευόμαστε σωστά.
Ποιο social media χρησιμοποιείτε περισσότερο;
Χ.Κ. -Τα social media που χρησιμοποιούμε σαν εταιρεία περισσότερο είναι το Facebook και το Instagram.
Χ.Κ. -Μετά από πολύ δουλεία μάθαμε να αγαπάμε αυτό που κάνουμε και είμαστε περήφανοι για αυτό. Εμπνεόμαστε από την εργασία μας και προσπαθούμε να εξελισσόμαστε και να ξεχωρίζουμε με την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας και της άριστης εξυπηρέτησής μας. Οι αξίες μας σαν εταιρία είναι η ποιότητα, η συνέπεια και η συνεχής ανάπτυξη και ενημέρωση σε όλα τα θέματα τεχνολογίας. Στόχος μας είναι να ξεπερνούμε τις προσδοκίες και των πιο απαιτητικών πελατών.
Ποιοι είναι οι δικοί σας προσωπικοί εργασιακοί στόχοι για την επόμενη 5ετία;
Λ.Χ. -Οι προσωπικοί μας εργασιακοί στόχοι για τα επόμενα χρόνια είναι να κτίσουμε μια εταιρεία που να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού. Φανταζόμαστε μια εταιρεία ολοκληρωμένη σε θέματα τεχνολογίας, που ο πελάτης θα μπορεί να καλύψει όλες του τις ανάγκες, σύμφωνα πάντα με τη πολιτική μας, και αυτή είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε όταν δημιουργήσατε την δική σας επιχείρηση; Πόσο δύσκολο ήταν;
Χ.Κ. -Αν σκεφτούμε ότι ανοίξαμε την εβδομάδα που έγινε το κούρεμα στη χώρα μας, πιστεύουμε ότι είχαμε να ανεβούμε το πιο ψηλό βουνό. Όμως για το λόγο ότι η αγορά είχε ανάγκες που ο καταναλωτής μόνο κοντά μας μπορούσε να βρει, παλέψαμε και βγήκαμε νικητές. Προσπαθήσαμε και προσπαθούμε να έχουμε το πιο γρήγορο και αξιόπιστο service, αφού στις μέρες μας, είναι πλέον δύσκολο για τον οποιονδήποτε να στερηθεί το κινητό του τηλέφωνο ή τον υπολογιστή του για περισσότερο από κάποιες ώρες.
Τι σας ώθησε στο να ξεκινήσετε την δική σας επιχείρηση;
Λ.Χ. -Το μοναδικό μας κίνητρο που είχαμε για να ξεκινήσουμε την επιχείρηση μας ήταν η ανάγκη του κόσμου για γρήγορο service. Το σλόγκαν που έχουμε από τη πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε είναι «επιδιορθώνουμε τη συσκευή σας ακόμα και την ίδια ημέρα.»
Ποια η φιλοσοφία πίσω από την επιχείρηση σας;
Χ.Κ. -Η φιλοσοφία μας σαν εταιρεία είναι ότι θέλουμε και προσπαθούμε να είμαστε πάντα δίπλα από το πελάτη. Θέλουμε οι πελάτες μας να έρχονται κοντά μας και να νιώθουν ασφάλεια ότι θα βρούμε λύσεις για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Πόσο σημαντικοί είναι για εσάς οι άνθρωποι του οργανισμού σας;
Λ.Χ. -Για να καταφέρουμε να έρθουμε στο σημείο που είμαστε σήμερα το οφείλουμε σε όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν κοντά μας. Ο κάθε ένας που δουλεύει στην εταιρεία είναι βασικό γράναζι του μηχανισμού μας για να πορευόμαστε σωστά.
Ποιο social media χρησιμοποιείτε περισσότερο;
Χ.Κ. -Τα social media που χρησιμοποιούμε σαν εταιρεία περισσότερο είναι το Facebook και το Instagram.
Οργανωτής: ΙΜΗ, Χορηγοί: PwC, CYTA, Bank of Cyprus, Επιστημονικός Συνεργάτης: IMR, Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, Alpha Cyprus