Powered by

Πώς κοροϊδεύει η Turkish Airlines τους πελάτες που ζητούν τα χρήματά τους πίσω

Η Turkish Airlines έχει κάνει σκόπιμα δύσκολη τη διαδικασία με την οποία πο πελάτες ζητούν επιστροφές χρημάτων λόγω ακυρωμένων πτήσεων, αναφέρει το εξειδικευμένο ταξιδιωτικό blog Running with Miles.

«Ενώ ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη επιστρέψει δισεκατομμύρια σε πελάτες, δεν φαίνεται ότι η Turkish Airlines (THY) εργάζεται τόσο σκληρά για να επιστρέψει χρήματα στους δικούς της», αναφέρει το άρθρο.

Η Turkish Airlines είναι μια από τις πολλές αεροπορικές εταιρείες που επηρεάστηκαν από τον COVID-19 σε μια στιγμή που το μεταφορικό της έργο και το δίκτυο προορισμών την έφερναν στην κορυφή των διεθνών αερομεταφορέων. Αυτό σημαίνει ότι αντιμετωπίζει έναν από τους μεγαλύτερους λογαριασμούς επιστροφών χρημάτων.

«Στρίβειν δια…» της Τουρκικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Η Τουρκία διέκοψε τις πτήσεις στις 28 Μαρτίου, αλλά τις επανέλαβε ξανά τον Ιούνιο στο πλαίσιο μιας διαδικασίας εξομάλυνσης σε εθνικό επίπεδο.

Αρχικά η Turkish Airlines ενημέρωνε τους πελάτες που διεκδικούσαν επιστροφές ότι η επεξεργασία των επιστροφών χρημάτων θα ολοκληρωθεί το πολύ σε 60 ημερών από την επανεκκίνηση των επιχειρήσεων, αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε.

Αντ αυτού υπήρξε μια ύποπτη αλλαγή στη γλώσσα του επίσημου ιστοτόπου κάποια στιγμή μεταξύ Απριλίου και Μαΐου.

«Το άλλαξαν από ’60 ημέρες μετά την έναρξη των εργασιών’ σε ‘η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει αφού οι πτήσεις επιστρέψουν στο φυσιολογικό’, αναφέρει ο ιστότοπος Running with Miles.

«Για να το κάνουν ακόμη χειρότερο και πιο συγκεχυμένο, τώρα μπορούν να κρυφτούν πίσω από το γεγονός ότι οι τουρκικές αρχές πολιτικής αεροπορίας έχουν αλλάξει τις διατυπώσεις των δικών τους ορισμών. Με άλλα λόγια – δεν έχετε τρόπο να τους αναγκάσετε να πληρώσουν επιστροφή χρημάτων νωρίτερα.»

Με νομική κάλυψη από τις αρχές πολιτικής αεροπορίας οι πελάτες δεν θα δουν τα χρήματά τους στο εγγύς μέλλον.

Κουμπιά που δεν δουλεύουν
Ένα άλλο «κόλπο» που η Turkish Airlines χρησιμοποίησε για να αποφύγει την αποζημίωση των πελατών ήταν να παρέχουν μέσω της επίσημης ιστοσελίδας την επιλογή στον πελάτη να ζητήσει τακτική επιστροφή χρημάτων, μεταξύ άλλων επιλογών, όπως κουπόνια και δωρεάν αλλαγές πτήσεων.

Το πρόβλημα είναι ότι αν ο πελάτης επιχειρήσει να πατήσει το ηλεκτρονικό κουμπί διαπιστώνει ότι αυτό δεν λειτουργεί, η επιλογή δεν είναι εφικτή – είναι καθαρά για… αισθητικούς λόγους.

«Έτσι, η Turkish δίνει μεν την επιλογή για επιστροφή χρημάτων, αλλά εξακολουθούν να χρησιμοποιούν γλώσσα παρακαλώντας τους πελάτες να μην το κάνουν – και στη συνέχεια δεν επιτρέπουν καν στον πελάτη να επιλέξει αυτήν την επιλογή», αναφέρει η ιστοσελίδα.

Πρόσθεσε ότι η επικοινωνία THY μέσω τηλεφώνου ή email δεν ήταν «καλύτερη» επειδή οι εκπρόσωποι της εταιρείας προσπαθούν να πωλήσουν κουπόνια, χωρίς να αναγνωρίσουν το υπόλοιπο που προκύπτει από το αίτημα επιστροφής χρημάτων.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός