Θάνος Χρονόπουλος: Για εμάς η κρίση ήταν ένα παράθυρο στο μέλλον
06:35 - 18 Αυγούστου 2020
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι τηλεδιασκέψεις και η τηλε-εκπαίδευση είναι μερικές από τις νέες συνήθειες που έχουν υιοθετηθεί και οι οποίες απαιτούν ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες και κάλυψη, ανέφερε ο Θάνος Χρονόπουλος, CEO της Epic, για να υπογραμμίσει πως για την εταιρεία η κρίση αποτέλεσε ένα παράθυρο στο μέλλον, καθώς βίωσε μια προσομοίωση των όσων θα διαδραματιστούν στις τηλεπικοινωνίες.
Κανείς αλώβητος
Μετά από μια παγκόσμια πανδημία είναι λογικό να υπάρχουν επιπτώσεις. Κανείς δεν βγαίνει αλώβητος από μια τέτοια κρίση και όλοι επηρεάζονται σε διαφορετική κλίμακα.
Είναι γεγονός ότι η επιτυχημένη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης και η οικονομική στήριξη που προσέφερε η Κυβέρνηση έδωσαν στις επιχειρήσεις χώρο και χρόνο για να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση. Για μια ακόμα φορά, η κυπριακή επιχειρηματικότητα επέδειξε ανθεκτικότητα, ωριμότητα και ευελιξία. Είναι αξιοθαύμαστη η ταχύτητα με την οποία άνθρωποι και εταιρείες προσαρμόστηκαν στη νέα πραγματικότητα, κάνοντας τις αναγκαίες αλλαγές που θα εξασφάλιζαν τη συνέχιση της λειτουργίας τους. Ας έχουμε υπόψη μας ότι κάποιες από αυτές θα μείνουν για πολύ καιρό, ίσως και μόνιμα, θυμίζοντάς μας ότι η πανδημία επιτάχυνε ήδη προδιαγεγραμμένες εξελίξεις.
Θετικά σημάδια
Τα πρώτα σημάδια είναι θετικά και μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε ότι έχουμε κατανοήσει ποια θα είναι η νέα κανονικότητα. Παρά τις δυσκολίες, θεωρώ ότι αργά ή γρήγορα η αγορά, με τις αναγκαίες προσαρμογές, θα ξεπεράσει τα προβλήματα. Μέσα από την κρίση μπορέσαμε να δούμε πιο καθαρά τις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος σε όλες τις πτυχές της ζωής μας: Στην επικοινωνία, το εμπόριο, τις συναλλαγές, την εκπαίδευση, την ψυχαγωγία και τον πολιτισμό.
Αφοσιωμένη ομάδα
Καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων η Epic εντατικοποίησε τη λειτουργία της, με όλες τις δυσκολίες που σήμαινε το εγχείρημα αυτό. Σε μια εποχή φυσικών αποστάσεων εμείς, ακολουθώντας πάντοτε τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα, αναβαθμίσαμε τις ταχύτητες για όλους τους συνδρομητές μας, ενισχύσαμε το τηλεφωνικό μας κέντρο, ενώ προχωρούσαμε σε τακτικές αναβαθμίσεις του δικτύου μας, το οποίο ήδη είχε 10 φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα μέσα από επενδύσεις που ξεκίνησαν από το 2019. Είμαι υπερήφανος για την ομάδα μας, που σε αντίξοες συνθήκες και με ραγδαία αύξηση σε επίπεδο ταχυτήτων και κάλυψης, εργάστηκε με αφοσίωση για να απολαμβάνουν όλοι οι πελάτες μας απρόσκοπτη επικοινωνία.
Ευέλικτη λειτουργία
Στην Epic υιοθετήσαμε ευέλικτες μορφές λειτουργίας για το προσωπικό μας, που εργαζόταν από το σπίτι, ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση χωρίς να επηρεαστεί η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το ίδιο συνέβη και με την online εξυπηρέτηση.
Όλα τα συστήματα που υποστηρίζουν διαδικτυακές υπηρεσίες ήταν στη θέση τους ούτως ή άλλως και αυτό που κάναμε ήταν να ενισχύσουμε τις υποδομές για να εξυπηρετήσουμε τις αυξημένες ανάγκες των συνδρομητών. Όπως και πριν από την κρίση, συνεχίζουμε να προσφέρουμε λύσεις, όπως νέα συμβόλαια, αγορά υπηρεσιών και προϊόντων online, διαχείριση υπηρεσιών και ανανεώσεις υφιστάμενων συμβολαίων μέσω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης.
Επένδυση στα δίκτυα
Οι βασικές προτεραιότητες μας δεν άλλαξαν. Συνεχίζουμε την επένδυση στο δίκτυό μας, ώστε οι συνδρομητές μας να απολαμβάνουν ποιοτική επικοινωνία με παγκύπρια κάλυψη, υψηλές ταχύτητες διαδικτύου κινητής και εξαιρετικές φωνητικές υπηρεσίες, ενώ προχωράμε με το δικό μας δίκτυο οπτικών ινών για το σπίτι.
Διακρίσεις ποιότητας
Επιστέγασμα της σκληρής μας προσπάθειας είναι και η πρόσφατη βράβευση μας ως Best Mobile Network in Τest στην Κύπρο, σύμφωνα με την umlaut, την ανεξάρτητη γερμανική εταιρεία με παγκόσμιο αποτύπωμα, η οποία για περισσότερο από δύο δεκαετίες παρέχει υπηρεσίες μετρήσεων και ελέγχου δικτύων στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο.
Η πιστοποίηση της Epic ως του νούμερο 1 δικτύου κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο αποτελεί μια ακόμη απόδειξη ότι εκπληρώνουμε την υπόσχεση στους συνδρομητές μας για ένα εξαιρετικό δίκτυο. Θα συνεχίσουμε σ’ αυτό τον δρόμο. Επιδίωξη μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες υπηρεσίες και λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Μάλιστα, σε μακρόχρονο πλαίσιο, η Epic θα προχωρήσει ακόμη πιο δυναμικά, μέσα στην επόμενη χρονιά, υλοποιώντας το επενδυτικό της πλάνο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ένα ολοκαίνουριο, πιο ισχυρό και αξιόπιστο δίκτυο, με την εταιρεία να πρωταγωνιστεί στην υλοποίηση νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών.
Η επίτευξη του άθλου
Η πανδημία ήταν μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε πραγματικές συνθήκες κρίσης το δίκτυο και τις υποδομές μας, την ετοιμότητα των εργαζομένων μας και το επίπεδο της εξυπηρέτησής μας. Με μεγάλη χαρά μπορώ να πω ότι η Epic πέρασε με άριστα τη δοκιμασία αυτή.
Ανταποκρίθηκε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο σε έναν άθλο: Κάλυψε πολύ γρήγορα και με επάρκεια τις ζωτικές ανάγκες των πελατών της που χρησιμοποιούσαν το δίκτυο κινητής και σταθερής της, για όλες τους τις ανάγκες - επικοινωνία, εργασία, ενημέρωση, αγορές, εκπαίδευση και ψυχαγωγία. Κάθε κρίση έχει να προσφέρει χρήσιμα διδάγματα.
Ψηφιακή εποχή
Η εξοικείωση με το online περιβάλλον είναι γεγονός και η διαδικασία αυτή θα εξελιχθεί σταδιακά σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι τηλεδιασκέψεις και η τηλε-εκπαίδευση είναι μερικές από τις νέες συνήθειες που έχουν υιοθετηθεί από τους ανθρώπους και οι οποίες απαιτούν ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες και κάλυψη.
Εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τους συνδρομητές μας να εξελιχθούν και να αξιοποιήσουν όλα τα εργαλεία της ψηφιακής εποχής.
Παράθυρο στο μέλλον
Για εμάς η κρίση ήταν ένα παράθυρο στο μέλλον.
Ζήσαμε μια προσομοίωση των όσων θα διαδραματιστούν στις τηλεπικοινωνίες. Τώρα πρέπει να πατήσουμε σ’ αυτή την πολύτιμη γνώση και εμπειρία, να αγκαλιάσουμε τη νέα ψηφιακή τεχνολογία και να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις τεράστιες δυνατότητές της. Ακόμη και σήμερα δεν μπορεί κανείς να είναι απόλυτα σίγουρος για το εύρος και το βάθος της κρίσης, ούτε για τις ποικίλες συνέπειές της. Εγώ όμως παραμένω αισιόδοξος. Συνεχίζουμε με το ίδιο καινοτόμο πνεύμα να προσφέρουμε στον πολίτη εξαιρετικές υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνογνωσία μας. Πρωταγωνιστούμε στις τηλεπικοινωνίες, παρέχοντας στους πελάτες μας απρόσκοπτη επικοινωνία μέσα από ένα υπερσύγχρονο δίκτυο και πραγματική οικονομία.
Κανείς αλώβητος
Μετά από μια παγκόσμια πανδημία είναι λογικό να υπάρχουν επιπτώσεις. Κανείς δεν βγαίνει αλώβητος από μια τέτοια κρίση και όλοι επηρεάζονται σε διαφορετική κλίμακα.
Είναι γεγονός ότι η επιτυχημένη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης και η οικονομική στήριξη που προσέφερε η Κυβέρνηση έδωσαν στις επιχειρήσεις χώρο και χρόνο για να προσαρμοστούν στη νέα κατάσταση. Για μια ακόμα φορά, η κυπριακή επιχειρηματικότητα επέδειξε ανθεκτικότητα, ωριμότητα και ευελιξία. Είναι αξιοθαύμαστη η ταχύτητα με την οποία άνθρωποι και εταιρείες προσαρμόστηκαν στη νέα πραγματικότητα, κάνοντας τις αναγκαίες αλλαγές που θα εξασφάλιζαν τη συνέχιση της λειτουργίας τους. Ας έχουμε υπόψη μας ότι κάποιες από αυτές θα μείνουν για πολύ καιρό, ίσως και μόνιμα, θυμίζοντάς μας ότι η πανδημία επιτάχυνε ήδη προδιαγεγραμμένες εξελίξεις.
Θετικά σημάδια
Τα πρώτα σημάδια είναι θετικά και μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε ότι έχουμε κατανοήσει ποια θα είναι η νέα κανονικότητα. Παρά τις δυσκολίες, θεωρώ ότι αργά ή γρήγορα η αγορά, με τις αναγκαίες προσαρμογές, θα ξεπεράσει τα προβλήματα. Μέσα από την κρίση μπορέσαμε να δούμε πιο καθαρά τις δυνατότητες που προσφέρει ο ψηφιακός κόσμος σε όλες τις πτυχές της ζωής μας: Στην επικοινωνία, το εμπόριο, τις συναλλαγές, την εκπαίδευση, την ψυχαγωγία και τον πολιτισμό.
Αφοσιωμένη ομάδα
Καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων η Epic εντατικοποίησε τη λειτουργία της, με όλες τις δυσκολίες που σήμαινε το εγχείρημα αυτό. Σε μια εποχή φυσικών αποστάσεων εμείς, ακολουθώντας πάντοτε τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα, αναβαθμίσαμε τις ταχύτητες για όλους τους συνδρομητές μας, ενισχύσαμε το τηλεφωνικό μας κέντρο, ενώ προχωρούσαμε σε τακτικές αναβαθμίσεις του δικτύου μας, το οποίο ήδη είχε 10 φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα μέσα από επενδύσεις που ξεκίνησαν από το 2019. Είμαι υπερήφανος για την ομάδα μας, που σε αντίξοες συνθήκες και με ραγδαία αύξηση σε επίπεδο ταχυτήτων και κάλυψης, εργάστηκε με αφοσίωση για να απολαμβάνουν όλοι οι πελάτες μας απρόσκοπτη επικοινωνία.
Ευέλικτη λειτουργία
Στην Epic υιοθετήσαμε ευέλικτες μορφές λειτουργίας για το προσωπικό μας, που εργαζόταν από το σπίτι, ώστε να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση χωρίς να επηρεαστεί η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το ίδιο συνέβη και με την online εξυπηρέτηση.
Όλα τα συστήματα που υποστηρίζουν διαδικτυακές υπηρεσίες ήταν στη θέση τους ούτως ή άλλως και αυτό που κάναμε ήταν να ενισχύσουμε τις υποδομές για να εξυπηρετήσουμε τις αυξημένες ανάγκες των συνδρομητών. Όπως και πριν από την κρίση, συνεχίζουμε να προσφέρουμε λύσεις, όπως νέα συμβόλαια, αγορά υπηρεσιών και προϊόντων online, διαχείριση υπηρεσιών και ανανεώσεις υφιστάμενων συμβολαίων μέσω εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης.
Επένδυση στα δίκτυα
Οι βασικές προτεραιότητες μας δεν άλλαξαν. Συνεχίζουμε την επένδυση στο δίκτυό μας, ώστε οι συνδρομητές μας να απολαμβάνουν ποιοτική επικοινωνία με παγκύπρια κάλυψη, υψηλές ταχύτητες διαδικτύου κινητής και εξαιρετικές φωνητικές υπηρεσίες, ενώ προχωράμε με το δικό μας δίκτυο οπτικών ινών για το σπίτι.
Διακρίσεις ποιότητας
Επιστέγασμα της σκληρής μας προσπάθειας είναι και η πρόσφατη βράβευση μας ως Best Mobile Network in Τest στην Κύπρο, σύμφωνα με την umlaut, την ανεξάρτητη γερμανική εταιρεία με παγκόσμιο αποτύπωμα, η οποία για περισσότερο από δύο δεκαετίες παρέχει υπηρεσίες μετρήσεων και ελέγχου δικτύων στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο.
Η πιστοποίηση της Epic ως του νούμερο 1 δικτύου κινητής τηλεφωνίας στην Κύπρο αποτελεί μια ακόμη απόδειξη ότι εκπληρώνουμε την υπόσχεση στους συνδρομητές μας για ένα εξαιρετικό δίκτυο. Θα συνεχίσουμε σ’ αυτό τον δρόμο. Επιδίωξη μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες υπηρεσίες και λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους. Μάλιστα, σε μακρόχρονο πλαίσιο, η Epic θα προχωρήσει ακόμη πιο δυναμικά, μέσα στην επόμενη χρονιά, υλοποιώντας το επενδυτικό της πλάνο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ένα ολοκαίνουριο, πιο ισχυρό και αξιόπιστο δίκτυο, με την εταιρεία να πρωταγωνιστεί στην υλοποίηση νέων τεχνολογιών και υπηρεσιών.
Η επίτευξη του άθλου
Η πανδημία ήταν μια πρόκληση για κάθε επιχείρηση. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε πραγματικές συνθήκες κρίσης το δίκτυο και τις υποδομές μας, την ετοιμότητα των εργαζομένων μας και το επίπεδο της εξυπηρέτησής μας. Με μεγάλη χαρά μπορώ να πω ότι η Epic πέρασε με άριστα τη δοκιμασία αυτή.
Ανταποκρίθηκε στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο σε έναν άθλο: Κάλυψε πολύ γρήγορα και με επάρκεια τις ζωτικές ανάγκες των πελατών της που χρησιμοποιούσαν το δίκτυο κινητής και σταθερής της, για όλες τους τις ανάγκες - επικοινωνία, εργασία, ενημέρωση, αγορές, εκπαίδευση και ψυχαγωγία. Κάθε κρίση έχει να προσφέρει χρήσιμα διδάγματα.
Ψηφιακή εποχή
Η εξοικείωση με το online περιβάλλον είναι γεγονός και η διαδικασία αυτή θα εξελιχθεί σταδιακά σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι τηλεδιασκέψεις και η τηλε-εκπαίδευση είναι μερικές από τις νέες συνήθειες που έχουν υιοθετηθεί από τους ανθρώπους και οι οποίες απαιτούν ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες και κάλυψη.
Εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε τους συνδρομητές μας να εξελιχθούν και να αξιοποιήσουν όλα τα εργαλεία της ψηφιακής εποχής.
Παράθυρο στο μέλλον
Για εμάς η κρίση ήταν ένα παράθυρο στο μέλλον.
Ζήσαμε μια προσομοίωση των όσων θα διαδραματιστούν στις τηλεπικοινωνίες. Τώρα πρέπει να πατήσουμε σ’ αυτή την πολύτιμη γνώση και εμπειρία, να αγκαλιάσουμε τη νέα ψηφιακή τεχνολογία και να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις τεράστιες δυνατότητές της. Ακόμη και σήμερα δεν μπορεί κανείς να είναι απόλυτα σίγουρος για το εύρος και το βάθος της κρίσης, ούτε για τις ποικίλες συνέπειές της. Εγώ όμως παραμένω αισιόδοξος. Συνεχίζουμε με το ίδιο καινοτόμο πνεύμα να προσφέρουμε στον πολίτη εξαιρετικές υπηρεσίες βασισμένες στην τεχνογνωσία μας. Πρωταγωνιστούμε στις τηλεπικοινωνίες, παρέχοντας στους πελάτες μας απρόσκοπτη επικοινωνία μέσα από ένα υπερσύγχρονο δίκτυο και πραγματική οικονομία.