Powered by

Ισχυρότερη η όρεξη για ταξίδια, λέει έρευνα της Agoda

Η Ταϊλάνδη (78%), η Ινδονησία (76%) και οι ΗΠΑ (74%) είναι οι τρεις πρώτοι διεκδικητές για ταξίδια στην εγχώρια αγορά, σύμφωνα με την έρευνα GoLocal Travel για την ψηφιακή ταξιδιωτική πλατφόρμα Agoda.

Οι μισοί από τους Ταϊλανδούς είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν, ελαφρώς κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο στο 58%.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τα επόμενα ταξίδια τους είναι Τσιάνγκ Μάι, Πουκέτ και Χούα Χιν.
Τα τρία πέμπτα των ταξιδιωτών είναι έτοιμοι και πρόθυμοι να ετοιμάσουν τις αποσκευές τους και να ταξιδέψουν. Αυτοί είναι από:
*    Βιετνάμ (87%)
*    Ινδονησία (78%)
*    Ταϊβάν (59%)
Συνολικά, το 65% των ταξιδιωτών θα ήθελαν να κάνουν εσωτερικά ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, ενώ το 35% θα ήθελαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Ταξιδιωτικές αποστάσεις

Σε αυτόν τον νέο κόσμο των αποδράσεων, το 41% ​​από την Ταϊλάνδη είναι πιο άνετοι να ταξιδεύουν από τρεις έως τέσσερις ώρες, συγκρίσιμο με τον παγκόσμιο μέσο όρο του 46%.
Αυτό ακολουθείται από το ταξίδι για δύο ώρες ή λιγότερο (36%), το υψηλότερο παγκοσμίως.
Οι πτήσεις είναι η μεταφορά επιλογής για το 50% των Ταϊλανδέζων ταξιδιωτών, με την οδήγηση στο 41% ​​το υψηλότερο από όλες τις αγορές που ρωτήθηκαν, σχεδόν διπλάσιο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 28%.
Πάνω από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών είναι πιο άνετα, ταξιδεύοντας μόνο δύο ώρες ή λιγότερο.
Στις ΗΠΑ και την Ταϊβάν, μόνο το 14% και το 15% αντίστοιχα είναι άνετα σε ταξίδια έως και δύο ώρες.

Άνετοι για ταξίδια από πέντε έως οκτώ ώρες είναι:

*    Το 25% ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ
*    Το 22% ταξιδιωτών από το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας
*    Το 19% ταξιδιωτών από την Ταϊβάν

Τι αναζητούν στα ταξίδια

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ως επί το πλείστον «Ησυχία και χαλάρωση», «Φαγητό και ποτά» και «Διάσημα αξιοθέατα» για την επόμενη περιπέτειά τους.
Αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει την τάση των ανθρώπων να ενδιαφέρονται περισσότερο να ταξιδέψουν σε:
*    Παραθαλάσσιους προορισμούς 37%
*    Φύση της υπαίθρου 30%
*    Πόλεις 16%.
Οι ταξιδιώτες της Ταϊλάνδης προτιμούν την παραλία (38%) περισσότερο, με τη φύση (36%) να ακολουθεί.
Ενώ τα ψώνια κατατάσσονται χαμηλότερα σε λιγότερο από ένα στους 10 για τις προτεραιότητες των παγκόσμιων ταξιδιωτών, αυτό αυξάνεται σε έναν στους πέντε ταξιδιώτες από τη Σαουδική Αραβία που αναζητούν θεραπεία shopping στο επόμενο ταξίδι τους.
«Η όρεξη για ταξίδια δεν έχει μειωθεί, στην πραγματικότητα έχει γίνει ισχυρότερη, δήλωσε ο Errol Cooke, αντιπρόεδρος των υπηρεσιών συνεργατών της Agoda.
Τα εγχώρια ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή της λίστας, με περισσότερους ανθρώπους που επιθυμούν να εξερευνήσουν τη δική τους περιοχή ή τη χώρα τους.
Nα μείνουν σε τοπικό επίπεδο και να κάνουν ταξίδια με αποστάσεις κάτω των τεσσάρων ωρών».

Επιλογές διαμονής

Τα ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων βρίσκονται στη λίστα των επιλογών διαμονής για τα επόμενα ταξίδια, ακολουθούμενα από θέρετρα.
Οι πιο κορυφαίες παροχές που αναζητούν οι ταξιδιώτες στις εγκαταστάσεις είναι η εσωτερική ψυχαγωγία, οι ιδιωτικές κουζίνες και οι εγκαταστάσεις πισίνας, που αντικατοπτρίζοντας τις κοινωνικές αποστάσεις.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

Δειτε Επισης

Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας