Powered by

Τα προϊόντα Apivita μπαίνουν στην αγορά των ΗΠΑ

Η Amerikas ανακοίνωσε αποκλειστική συνεργασία διανομής με την APIVITA για την αγορά των Η.Π.Α.
 
To ελληνικό brand φυσικών καλλυντικών μπαίνει στην αγορά με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με πάνω από 60 προϊόντα για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα, όλα με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Amerikas.
 
Ήδη η αμερικανική εταιρεία διανομής εμπορικών σημάτων διανέμει δημοφιλή brands όπως η Bioderma, η Embryolisse και η Benamοr ενώ μέσα από τη νέα συνεργασία προσβλέπει στην ενίσχυση του τομέα Health & Beauty του χαρτοφυλακίου της.
 
Σημειώνεται ότι εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Puig, ισπανικού ομίλου στον έλεγχο του οποίου έχει περάσει η Apivita από το 2017. Η συμφωνία προβλέπει την ανάπτυξη της μάρκας και της φιλοσοφίας ολιστικής προσέγγισης που την χαρακτηρίζει στην ομορφιά και την αειφορία στο αμερικανικό καταναλωτικό κοινό. Η τοπική αγορά πάντως δεν είναι άγνωστη για το ελληνικό σήμα, καθώς είχε αναπτύξει θυγατρική, χωρίς όμως να δημιουργήσει συνεργασίες ικανές να της δώσουν το προσδοκώμενο μερίδιο.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού: Ακόμη 20 τόνους χρυσού αγόρασαν τον Μάιο οι Κεντρικές Τράπεζες
Τα γερμανικά εργοστάσια «φρενάρουν» εν μέσω αβεβαιότητας στο εμπόριο με τις ΗΠΑ
Βιλερουά: Η ισχυροποίηση του ευρώ απειλεί τον στόχο της ΕΚΤ για τον πληθωρισμό
ΕΚΤ: Καύσωνας και κλιματική κρίση «καίνε» το ΑΕΠ και ανεβάζουν τον πληθωρισμό
Αρχίζουν οι επιστολές Τραμπ για δασμούς 10%-70%... Θα επιβληθούν τεθούν σε ισχύ τον Αύγουστο
Μπέσεντ: Ανταποδοτικός δασμός 10% για περίπου 100 χώρες πριν την προθεσμία της 9ης Ιουλίου
«Καμπανάκι» από την Oxford Economics-Η Ε.Ε. κινδυνεύει με εμπορική συρρίκνωση
Πέρασε και από το Κογκρέσο το φορολογικό νομοσχέδιο Τραμπ-«Θα κάνει τις ΗΠΑ διαστημόπλοιο»
Lars Klingbeil: Κορυφαία προτεραιότητα η επαναφορά της Γερμανίας σε τροχιά ανάπτυξης
Πάτησε φρένο ο πληθωρισμός στην Τουρκία-Στο 35,1% τον Ιούνιο