Powered by

Τα προϊόντα Apivita μπαίνουν στην αγορά των ΗΠΑ

Η Amerikas ανακοίνωσε αποκλειστική συνεργασία διανομής με την APIVITA για την αγορά των Η.Π.Α.
 
To ελληνικό brand φυσικών καλλυντικών μπαίνει στην αγορά με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο με πάνω από 60 προϊόντα για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα, όλα με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η Amerikas.
 
Ήδη η αμερικανική εταιρεία διανομής εμπορικών σημάτων διανέμει δημοφιλή brands όπως η Bioderma, η Embryolisse και η Benamοr ενώ μέσα από τη νέα συνεργασία προσβλέπει στην ενίσχυση του τομέα Health & Beauty του χαρτοφυλακίου της.
 
Σημειώνεται ότι εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Puig, ισπανικού ομίλου στον έλεγχο του οποίου έχει περάσει η Apivita από το 2017. Η συμφωνία προβλέπει την ανάπτυξη της μάρκας και της φιλοσοφίας ολιστικής προσέγγισης που την χαρακτηρίζει στην ομορφιά και την αειφορία στο αμερικανικό καταναλωτικό κοινό. Η τοπική αγορά πάντως δεν είναι άγνωστη για το ελληνικό σήμα, καθώς είχε αναπτύξει θυγατρική, χωρίς όμως να δημιουργήσει συνεργασίες ικανές να της δώσουν το προσδοκώμενο μερίδιο.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com
 

Δειτε Επισης

Αναθεωρήθηκε ανοδικά η αύξηση του ΑΕΠ της Ευρωζώνης-Στο 0,6% το πρώτο τρίμηνο
Υπό πίεση οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία-Πτώση 0,4% τον Μάιο
Μειώθηκαν βιομηχανική παραγωγή και εξαγωγές στη Γερμανία τον Απρίλιο
Morgan Stanley: Πώς μια ήπια ύφεση θα εντείνει τη δυναμική της αμερικανικής αγοράς
Θετικός σε πιθανή εμπορική συμφωνία με Ε.Ε. ο Τραμπ-«Ελπίζουμε να επιτευχθεί, αλλιώς θα επιβληθούν δασμοί»
Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες παρά τους δασμούς Τραμπ τον Απρίλιο
Διατηρεί τα κέρδη ο χρυσός-Με το βλέμμα στη Fed οι traders
Δασμοί Τραμπ: Πιέσεις για τη σύναψη άμεσων εμπορικών συμφωνιών ασκεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ
Το νέο σχέδιο Μερτς για τόνωση της γερμανικής οικονομίας… Φοροελαφρύνσεις-μαμούθ ύψους €46 δις
Κομισιόν: Άνοιξε τον δρόμο για ένταξη της Βουλγαρίας στη ζώνη του ευρώ από 1η Ιανουαρίου 2026