Powered by

Σύνδεσμος Καταναλωτών για ταξίδια: Να πάρετε τα χρήματά σας πίσω

Την διαδικασία παράβασης, “Infringement Procedure” εναντίον της Κύπρου και άλλων εννιά χωρών, για παραβίαση νόμιμου δικαιώματος των καταναλωτών για πλήρη επιστροφή των χρημάτων τους, για το ταξίδι τους που ακυρώθηκε, κίνησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών.
 
Σε σημερινή ανακοίνωση ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών προτρέπει τους καταναλωτές που δεν πήραν όλα τα χρήματά τους πίσω, να καταγγείλουν την περίπτωσή τους στην Αρμόδια Αρχή για την εφαρμογή της νομοθεσίας για τα οργανωμένα ταξίδια, που είναι η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή, του Υπουργείου Ενέργειας, τηλέφωνο 1429 και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ccps@mcit.gov.cy .
 
Αναφέρει ότι αυτό το δικαίωμα το έχουν και οι ταξιδιώτες που αγόρασαν μόνο αεροπορικό εισιτήριο και προσθέτει ότι για την περίπτωση της αγοράς αεροπορικών εισιτηρίων, Αρμόδια Αρχή είναι το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, τηλέφωνο 22404102.
 
«Όσοι καταναλωτές αποδέχτηκαν πιστωτική σημείωση ΄voucher΄ και θα ήθελαν να τους επιστραφούν τα χρήματά τους, να αποστείλουν επιστολή στο ταξιδιωτικό τους πράκτορα και να ζητούν επιστροφή των χρημάτων τους με το δικαιολογητικό των συνθηκών και της πίεσης που τους ασκήθηκε ώστε να αποδεχθούν τη πιστωτική σημείωση», προσθέτει. 
 
Ο Σύνδεσμος αναφέρει επίσης ότι «αν σε μια βδομάδα ο τουριστικός τους πράκτορας δεν απαντήσει ή η απάντησή του δεν ικανοποιεί, τότε να γίνει καταγγελία στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή».
 
Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών αναφέρει ότι, μέχρι σήμερα, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, στο θέμα της προστασίας των καταναλωτών για επιστροφή των χρημάτων τους, δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των καταναλωτών.
 
«Ελπίζουμε ότι με τις νέες εξελίξεις, η Υπηρεσία να συνειδητοποιήσει ότι είναι η Αρμόδια Αρχή για προστασία των καταναλωτών και έχει υποχρέωση να εφαρμόσει αμέσως το νόμο», αναφέρει και προσθέτει ότι «περαιτέρω καθυστέρηση, δυνατό να οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν άλλες σκοπιμότητες, πέραν από την αποτελεσματική εφαρμογή του νόμου».
 
Τέλος, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών αναφέρει ότι "είναι αδιανόητο δυο μήνες από τις καταγγελίες του" και τις καταγγελίες μεμονωμένων καταναλωτών εναντίον διοργανωτών ταξιδιών, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ακόμα να τις διερευνά. 
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Θετική εντύπωση για τα ξενοδοχεία της Αγίας Νάπας από τουριστικούς πράκτορες της Μολδαβίας
Σε ποιους ελληνικούς προορισμούς οι τουρίστες ξοδεύουν τα περισσότερα, αλλά και τα λιγότερα
Επέκταση της προθεσμίας για άδεια λειτουργίας για ξενοδοχεία ενέκρινε η Ολομέλεια της Βουλής
Columbia Restaurants: Επιβεβαιώνεται από ανεξάρτητους ελέγχους η καθαρότητα των νερών στο Columbia Sun
Wizz Air: Απευθείας πτήση Λάρνακα-Βαρκελώνη από τον Οκτώβριο…Οι τιμές και η συχνότητα του δρομολογίου
Wizz Air: Γιορτάζει τα γενέθλιά της και δίνει τη δυνατότητα σε 21 τυχερούς να κερδίσουν έως και €1.000 σε WIZZ credits
Στο top 10 του παγκόσμιου συνεδριακού τουρισμού η Αθήνα
Θετικό το δείγμα του πρώτου τριμήνου για τον ελληνικό τουρισμό-Αύξηση 5,4% στις αφίξεις και 4,4% στις εισπράξεις
Nordic Leisure Travel Group: Βλέπει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην Κύπρο για την σκανδιναβική αγορά
Υπογράφηκαν συμφωνίες με Υφυπουργείο Τουρισμού για χορηγίες €620.949 στον Δήμο Πόλης Χρυσοχούς