Σοφία για Παιδιά και Webarts δίνουν ελπίδα μέσω των Social Media

Η Webarts στηρίζει ενεργά το Σοφία για τα Παιδιά, ενισχύοντας τη digital παρουσία του οργανισμού και διαμορφώνοντας τη σωστή στρατηγική εικόνα του στα social media. Μέχρι στιγμής, μόνο το 2020, σε σχέση με το 2019, έχει επιτευχθεί αύξηση 33% στη βασική δράση του οργανισμού που δεν είναι άλλη από την καμπάνια «Υιοθετώ ένα Παιδί», ενώ σημαντικές αυξήσεις έχουν καταγραφεί ήδη στο website traffic και post και reach engagement. “Τα αποτελέσματα του πρώτου χρόνου συνεργασίας ήταν πέρα από τις προσδοκίες μας. Στην Webarts όχι μόνο βρήκαμε αξιόλογους επαγγελματίες με μεγάλη ανθρωπιστική συνείδηση, αλλά και ανθρώπου που με πάθος προσφέρουν ως εθελοντές και συνοδοιπόροι για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού μας, για να δώσουμε ελπίδα και μέλλον στα παιδιά που μας έχουν ανάγκη”, δήλωσε η Μαρίνα Σιακόλα, Πρόεδρος του Οργανισμού.

«Δεν είναι τα παιδιά που χρειάζονται εμάς. Εμείς χρειαζόμαστε τα παιδιά, εάν θέλουμε να ελπίζουμε για έναν πιο ανθρώπινο κόσμο!». Με τη φράση αυτή η Webarts ανακοίνωσε την αρχή της συνεργασίας της με το «Σοφία για τα Παιδιά» το καλοκαίρι του 2019, μια συνεργασία η οποία εξελίσσεται σε ένα διαχρονικό ταξίδι με σκοπό την επίτευξη των στόχων του οργανισμού που δεν είναι άλλοι από την προσφορά και τη βοήθεια στα παιδιά της Κένυας και της Κύπρου που το έχουν ανάγκη. 

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, η Webarts, με εφαλτήριο τις αρχές και τις αξίες της όπως και το κοινό όραμα με τον οργανισμό για τη δημιουργία ενός πιο όμορφου και δίκαιου κόσμου, ανέλαβε τη ψηφιακή προβολή των ενεργειών και δράσεων του οργανισμού και πλέον τη δημιουργία της καινούργιας ιστοσελίδας του!

Σε μια δύσκολη χρονιά κατά τη διάρκεια της οποίας δοκιμάζονται ανθρώπινες σχέσεις και αντοχές, είναι με τεράστια χαρά που, παρά τα εμπόδια και την πανδημία του κορονοϊού, η δράση του Σοφία για τα Παιδιά όχι μόνο δεν έχει σταματήσει, αλλά έχει γίνει εντονότερη, εξαιτίας της συλλογικής προσπάθειας που γίνεται από τον οργανισμό αλλά και της έντονης παρουσίας του στα social media. Η παρουσία αυτή ενισχύεται εν τέλει από τον κόσμο που έχει αγκαλιάσει τον οργανισμό και τις δράσεις του και συνεισφέρουν όλο και περισσότερο στην προσπάθειά του για στήριξη των παιδιών που το έχουν ανάγκη.

Ο απώτερος στόχος της Webarts είναι, μέσω της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας στον τομέα του Digital Marketing & Web Design, να ενδυναμώσει τη ψηφιακή παρουσία του οργανισμού και να συνεισφέρει περαιτέρω στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις ενέργειες που αφορούν το δικαίωμα της μόρφωσης των παιδιών, της σίτισης και παροχής πόσιμου νερού και της βασικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Με ανεπτυγμένο το αίσθημα της προσωπικής και κοινωνικής μας ευθύνης, η Webarts συνεχίζει να στηρίζει με την ίδια αποφασιστικότητα και όρεξη τον οργανισμό, τους εθελοντές και τις δράσεις του.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις δράσεις του Σοφία για τα Παιδιά και να συνεισφέρετε εδώ.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη Webarts εδώ.
 

Δειτε Επισης

Arla Protein: Έδωσε το σύνθημα για ένα καλοκαίρι γεμάτο ενέργεια στο «Feed your Jump»
ENAVSMA...για μια ξεχωριστή βραδιά Wine and Dine στο ολοκαίνουριο Amyth of Nicosia
Η RSM Cyprus στέλνει μηνύματα ελπίδας στο συμβολικό ταξίδι μεταφοράς της «Βαλίτσας της Χριστοδούλας»
Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Κύπρου (CITF): Σε τελική ευθεία με δυναμικές παραστάσεις και ενδιαφέροντα workshops
Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus: Επιτυχής διοργάνωση της κοινωνικής δράσης «Τρέχω για τον τόπο μου»
Goal αποδοχής και συμπερίληψης στον τελικό Κυπέλλου Coca-Cola Γ' Κατηγορίας & Επίλεκτης Κατηγορίας ΣΤΟΚ 2024-2025
Biography Month στο Movies Best-Οι ταινίες που θα προβληθούν τον Μάιο
Παρουσίασε το βιβλίο της «Φαγητάρες» η Brand Ambassador των υπεραγορών Αλφαμέγα, σεφ Χριστίνα Χριστοφή
Το ντοκιμαντέρ «The (M) Factor: Shredding the Silence on Menopause» σε αποκλειστική προβολή στην Κύπρο
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation γιόρτασε το Πάσχα με πράξεις γενναιοδωρίας