Τράπεζα Κύπρου: Stay Safe… Go Digital στην εποχή του κορωνοϊού
09:31 - 28 Ιουλίου 2020

H κρίση του COVID-19 εξελίσσεται σε πολυεπίπεδη κρίση για την οικονομία και την κοινωνία, για κάθε επιχείρηση, κάθε εργαζόμενο και κάθε νοικοκυριό.
Σε όλη αυτή την πρωτοφανή κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας, όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, δημιουργούνται νέα δεδομένα. Ο κόσμος υποχρεώνεται να παραμείνει στο σπίτι, να αλλάξει τις συνήθειές του, να προσαρμοστεί σε ένα νέο τρόπο ζωής και εργασίας, να ανακαλύψει νέους τρόπους επιβίωσης.
Μια από τις έγνοιές των επιχειρήσεων, των εργαζομένων και των νοικοκυριών είναι η πρόσβαση σε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για τις συναλλαγές τους. Η φυσική παρουσία σε κατάστημα τράπεζας, παρά τα μέτρα υγιεινής που λαμβάνονται, περιορίζεται και ο κόσμος επιλέγει πλέον συχνότερα τις συναλλαγές μέσω των digital καναλιών. Εκεί, λοιπόν, που η ψηφιακή μεταμόρφωση και η στροφή στην ψηφιακή τραπεζική προκαλούσε αντιδράσεις ανάμεσα στους πελάτες των τραπεζών, που δεν ήταν εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, τώρα μετατρέπεται σε αναγκαιότητα. Ο πήχης για το τραπεζικό σύστημα τίθεται πολύ ψηλά και το στοίχημα είναι ακόμη μεγαλύτερο και δυσκολότερο.
Νέος δρόμος χωρίς επιστροφή
Για την Τράπεζα Κύπρου η στροφή προς την ψηφιακή τραπεζική ήταν και παραμένει ένας δρόμος χωρίς επιστροφή. Τα τελευταία χρόνια η Τράπεζα κινείτο γοργά και σταθερά προς τον ψηφιακό της μετασχηματισμό. Ο COVID-19 είναι η ευκαιρία και για τους πελάτες της να την ακολουθήσουν και να χορέψουν στους δικούς τους ρυθμούς. Μέσα από συντονισμένες, ταχείς και ασφαλείς δράσεις η Τράπεζα ενήργησε από την πρώτη στιγμή της κρίσης του κορωνοϊού για να διασφαλίσει και να διαφυλάξει τις απρόσκοπτες συναλλαγές των πελατών της, προσφέροντάς τους ακόμη περισσότερα και καλύτερα εργαλεία για τις συναλλαγές τους. Η άμεση ανταπόκριση στις έκτακτες συνθήκες ήταν μια «άσκηση - προσομοίωση ακραίων καταστάσεων» για την ετοιμότητα του Συγκροτήματος να κινείται στην ψηφιακή εποχή. Ένας ολόκληρος οργανισμός έθεσε άμεσα σε εφαρμογή πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού, για να καλύψει τις νέες ανάγκες του κόσμου σε όλη αυτή την κρίση που όμοιά της δεν ζήσαμε ξανά.
Η στρατηγική των προηγούμενων χρόνων, για μια νέα ψηφιακή τράπεζα, δοκιμάστηκε και πέτυχε. Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας, ο αριθμός ενεργών συνδρομών στα ψηφιακά κανάλια της αυξήθηκε κατά 5.534 τον Μάρτιο σε σχέση με τον Ιανουάριο και ο συνολικός αριθμός συναλλαγών αυξήθηκε κατά 340.361 χιλιάδες την ίδια περίοδο. Είναι αξιοσημείωτο ότι τους πρώτους 3 μήνες του 2020 η αξία συναλλαγών, μέσω της 1bank, ξεπέρασε τα 9 δισ. ευρώ. Ο αριθμός ενεργών συνδρομητών της υπηρεσίας QuickPay αυξήθηκε επίσης κατά 3.324 τον Μάρτιο, σε σχέση με τον Ιανουάριο, με συνολικά 55.070 ενεργούς συνδρομητές. Μόνο τον μήνα Μάρτιο ο αριθμός συναλλαγών της υπηρεσίας QuickPay αυξήθηκε κατά 97%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το 2020 πραγματοποιήθηκαν 336.421 συναλλαγές, αξίας 20.8 εκατ. ευρώ.
Γκάμα ψηφιακών λύσεων
Με συντονισμένες ενέργειες η Τράπεζα Κύπρου, αντιλαμβανόμενη τις νέες συνθήκες που δημιουργούνται, παρέχει ψηφιακές δυνατότητες σε υφιστάμενους και νέους πελάτες.
Προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης ανοίγματος λογαριασμού σε φυσικά πρόσωπα, τα οποία δεν είχαν μέχρι σήμερα συνεργασία με την Τράπεζα, μέσω της ιστοσελίδας της. Με το άνοιγμα νέου λογαριασμού Ταμιευτηρίου, εκδίδεται ταυτόχρονα και δωρεάν χρεωστική κάρτα συνδεδεμένη με τον λογαριασμό για εύκολες και ακόμη πιο ασφαλείς συναλλαγές.
Επίσης, η Τράπεζα προσφέρει στους πελάτες της online εγγραφή στην υπηρεσία 1bank για χρήση των ψηφιακών καναλιών εύκολα, γρήγορα και ηλεκτρονικά. Όσοι είναι ήδη ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας, 18+ και έχουν ένα τουλάχιστον λογαριασμό στην Τράπεζα, τους προσφέρεται η επιλογή της online εγγραφής συνδρομητή στην 1bank.
Ακόμη η Τράπεζα, ανοίγοντας το παράθυρο επικοινωνίας της με την πλατφόρμα 1bank, προσφέρει την ευκαιρία σε περισσότερους συνδρομητές να διαχειριστούν τους κωδικούς πρόσβασής τους.
Σε ιδιώτες και εταιρικούς συνδρομητές παρέχεται η δυνατότητα:
- Να δημιουργήσουν online νέο κωδικό ασφαλείας και να ξεκλειδώσουν τη συνδρομή τους ή να ανακτήσουν τον User ID, σε περιπτώσεις που τον ξέχασαν (reset & recover passcode).
- Να αποκτήσουν οnline κωδικό ασφαλείας νέοι συνδρομητές, που δημιουργήθηκαν μετά από γραπτή αίτηση (Set new passcode).
Η Τράπεζα Κύπρου δίνει επίσης τη δυνατότητα στους πελάτες της να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους στις Κοινωνικές Ασφαλίσεις από το σπίτι, μέσω του 1bank Internet & Mobile Banking, επιλέγοντας JCCsmart Πληρωμές Οφειλών. Οι fan των ανέπαφων συναλλαγών μπορούν να κάνουν χρήση των πιστωτικών και χρεωστικών τους καρτών.
Με το BoC Wallet app για εύκολες και γρήγορες καθημερινές συναλλαγές με απόλυτη ασφάλεια, χρησιμοποιώντας το κινητό σας. https://www.bankofcyprus.com.cy/home-gr/landing-pages/bocwallet/
Με το Apple Pay, μια υπηρεσία που μεταμορφώνει τις πληρωμές σας, κάνοντας τις εύκολες και ασφαλείς. Με τη χρήση του Apple Pay στο iPhone, Apple Watch, iPad και Mac οι πληρωμές σε καταστήματα, εφαρμογές και ιστοσελίδες διενεργούνται γρήγορα και άνετα. https://www.bankofcyprus.com.cy/home-gr/landing-pages/applepay/
Ασφαλείς συναλλαγές
Οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να πραγματοποιούν τις καθημερινές τους συναλλαγές εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, 24 ώρες το 24ωρο:
Mέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή
httpsonlinebankofcypruscomnettellerwebΜέσω κινητού τηλεφώνου Ή tablet χρησιμοποιώντας το BoC Mobile Banking app
httpswwwbankofcypruscomcyhomegrlandingpagesmobileappΌλοι στην Τράπεζα Κύπρου αυξάνουν τις ταχύτητές τους για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο αυτές τις δύσκολες μέρες, μετασχηματίζοντας ψηφιακά τα καταστήματα και τις εσωτερικές λειτουργίες, απλοποιώντας και αυτοματοποιώντας περισσότερες διαδικασίες και εντάσσοντας νέα εργαλεία και πλατφόρμες στην καθημερινότητα του κόσμου και τη δική τους. Η νέα εποχή δημιουργεί νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες. Όπως ήδη προβάλλει η Τράπεζα, «Stay Safe… Go Digital». Περιορίστε λοιπόν τις εξόδους σας σε τράπεζα, μετατρέψτε το σαλόνι σας σε τραπεζικό κατάστημα, εξυπηρετηθείτε εύκολα, γρήγορα και κυρίως με ασφάλεια.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Στασίνου 51, 2002 Στρόβολος, Λευκωσία
P.O. Box: 21472, 1599, Λευκωσία
Τηλέφωνα: 800 00 800
(+357) 2212 8000 (για κλήσεις από εξωτερικό)
Ιστοσελίδα: www.bankofcyprus.com