Powered by

Θάνος Μιχαηλίδης: Φιλοσοφία μας η δημιουργία ανθρώπινων σχέσεων

Με γνώμονα τη διατήρηση της ασφάλειας τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων η Thanos Hotels & Resorts προχώρησε στον κατάλληλο προγραμματισμό και στις δέουσες διαρρυθμίσεις για την επαναλειτουργία των ξενοδοχείων Anassa και Almyra. Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, o Διευθύνων Σύμβουλος της Thanos Hotels & Resorts, Θάνος Μιχαηλίδης εκτιμά πως θα προκύψουν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίον προωθείται το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, υπογραμμίζοντας πως θα πρέπει να αναβαθμιστεί η επικοινωνιακή πολιτική με στόχο να προσελκυστούν τουρίστες κι από νέες αγορές.

Παράλληλα, ο κ. Μιχαηλίδης αναλύει τις τρεις χρονικές διαστάσεις που κατά την άποψη του μπορούν να συμβάλουν στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου, ενώ επισημαίνει πως η επιτυχία του Ομίλου εδράζεται στην φιλοσοφία δημιουργίας ανθρώπινων σχέσεων.

Ο τομέας του τουρισμού έχει δεχθεί το μεγαλύτερο πλήγμα με την κρίση του covid-19. Πως το διαχειρίστηκε ο όμιλος;
Τα ξενοδοχεία είχαν κλείσει με βάση το διάταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας. Καθ’ όλη τη διάρκεια που ήταν κλειστά, συγκεντρώσαμε όλη την ενέργειά μας γύρω από τη διασφάλιση της υγείας του εργατικού δυναμικού και στην προετοιμασία της επαναδραστηριοποίησης των ξενοδοχείων. Επιπρόσθετα, προχωρήσαμε στις κατάλληλες εργασίες στους χώρους των ξενοδοχείων, με σκοπό να βελτιώσουμε το φυσικό προϊόν μας. Διενεργήθηκε επίσης και ο κατάλληλος προγραμματισμός, έτσι ώστε η λειτουργία να γίνεται με γνώμονα τη διατήρηση της επικοινωνίας με τους πελάτες, αλλά και την ασφάλεια και υγεία τόσο των ιδίων, όσο και των υπαλλήλων.
 
Θεωρείτε ότι η κρίση αυτή έφερε ευκαιρίες;
Η κρίση προς το παρόν δεν έχει φέρει ευκαιρίες. Όμως πιστεύω ότι στη συνέχεια, θα δημιουργηθούν οι κατάλληλες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, όπως και γίνεται ύστερα από κάθε κρίση. Θεωρώ ότι θα προκύψουν αλλαγές στον τρόπο που θα προωθείται το τουριστικό προϊόν και θα πρέπει να κερδίσουμε το «στοίχημα» για να ανταπεξέλθουμε στις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες που μας προσφέρονται. Πιστεύω ότι είμαστε στο σωστό δρόμο για να ανταποκριθούμε στο κάλεσμα της αγοράς.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα/προκλήσεις που έχετε να αντιμετωπίσετε τώρα;
Άμεσα αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα της έλλειψης αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου με τις κύριες αγορές μας και αυτό μας αφήνει μόνο με την εγχώρια αγορά που είναι εκ των πραγμάτων μικρή για να ικανοποιήσει την τουριστική βιομηχανία της Κύπρου.

Πότε ανοίξατε τις πύλες σας στο κοινό;
Πρώτο άνοιξε το ξενοδοχείο Almyra, το οποίο επαναλειτούργησε στις 8 Ιουνίου. Ήταν από τα πρώτα ξενοδοχεία που επανήρχισαν τη λειτουργία τους και το πρώτο πέντε αστέρων. Ακολούθησε η επαναλειτουργία του Anassa.
 
 

Ποιες ενέργειες έχετε κάνει, προσαρμοζόμενοι στις απαραίτητες ενδείξεις και μέτρα προστασίας;
Τώρα τον Ιούλιο συνεχίζουμε τις προσπάθειες μας για τη λειτουργία των ξενοδοχείων στο επίπεδο που αναμένουν οι πιστοί πελάτες μας. Παράλληλα, εξακολουθούμε όπως πάντα να λειτουργούμε με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, έτσι ώστε να κτίζουμε την επιτυχία των ξενοδοχείων χρόνο με το χρόνο.
 
Πώς επικοινωνείτε στον κόσμο την ασφάλεια των ξενοδοχείων σας; Έχετε προβεί σε κάποια διαφημιστική εκστρατεία για προσέλκυση τουρισμού τόσο εγχώριου, όσο και ξένου;
Προτιμούμε να επικοινωνούμε με την ευρύτερη αγορά και τους πελάτες μας, κυρίως μέσα από τους λογαριασμούς μας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Στο πλαίσιο αυτό έχετε προχωρήσει σε μείωση τιμών των δωματίων ή άλλων προσφορών;
Έχουμε δώσει ειδικές τιμές για τους Κύπριους πελάτες μας από την ημέρα που επαναλειτούργησαν τα ξενοδοχεία. Όμως, γενικά οι τιμές των ξενοδοχείων μας παρέμειναν σε ένα επίπεδο που μας επιτρέπεται να λειτουργήσουμε στο επίπεδο ασφαλείας που πρέπει, αλλά και στο επίπεδο που αναμένουν οι πελάτες. 

Έχετε προχωρήσει σε ανακαινίσεις χώρων στα ξενοδοχεία; Αν ναι, από ποιον; Μιλήστε μας για τις αλλαγές.
Κάθε χρόνο, κατά τη χειμερινή περίοδο προχωράμε σε συγκεκριμένες επενδύσεις στα ξενοδοχεία μας, ούτως ώστε να τα διατηρούμε σε υψηλό επίπεδο. Φέτος κάναμε μία σημαντική επένδυση στο ξενοδοχείο Almyra, ύψους €3,7 εκατ.
 

 

Τι θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει, ώστε η Κύπρος να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες όχι μόνο τώρα, εν μέσω του φόβου για τον κορωνοϊό, αλλά και γενικότερα, μιας και ο τουρισμός ανέκαθεν ήταν μεγάλος αιμοδότης της οικονομίας μας;
Για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες, πρέπει να αναβαθμίσουμε την επικοινωνιακή στρατηγική μας. Μόνο έτσι μπορούμε να φέρουμε τουρισμό από νέες αγορές, στις οποίες δεν είμαστε ιδιαίτερα γνωστοί. Την ίδια ώρα, είναι σημαντικό να προσελκύσουμε και τουρίστες που προτιμούν να ταξιδεύουν μόνοι τους, δηλαδή χωρίς τους οργανωτές ταξιδιών, αλλά και να εκμεταλλευτούμε τις καινούριες πτήσεις που έχουν ανακοινωθεί από νέους προορισμούς.
 
Τι άλλο θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει από την Κυβέρνηση για την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος; Τα σχέδια για εξειδικευμένες μορφές τουρισμού επαρκούν;
Θεωρώ πως πρέπει να γίνει ένας σχεδιασμός που να χωρίζεται σε τρεις χρονικές διαστάσεις:
 
  1. Άμεση ανταπόκριση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην τουριστική βιομηχανία λόγω της πανδημίας (2020-2021)
  2. Βελτίωση της θέσης της Κύπρου στην διεθνή τουριστική βιομηχανία έτσι ώστε να μειώσουμε την εξάρτησή μας από τις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας (2022-2023).
  3. Αναβάθμιση της ποιότητας του τουρίστα που έρχεται στην Κύπρο. Να προσελκύουμε, δηλαδή, άτομα υψηλότερης εισοδηματικής τάξης (2023 και μετά).  
Πρέπει βέβαια να σημειώσω πως και οι τρείς διαστάσεις έχουν κοινό στόχο και όραμα, όμως οι στρατηγικές που επιλέγουμε για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και η επιτυχία επίσπευσης των στόχων μας, ενδέχεται να διαφέρουν. Συνεπώς, η προσέλκυση εξειδικευμένων μορφών τουρισμού αποτελούν βασική στρατηγική, έτσι ώστε να πετύχουμε το στόχο μας, τόσο σαν βιομηχανία, όσο και σαν χώρα. Ωστόσο, εάν έρθουν τουρίστες της ίδιας κοινωνικοοικονομικής τάξης από τις ίδιες αγορές, τότε δεν πετύχαμε αναβάθμιση του τουρισμού που θέλουμε να έχουμε.
 
Ποιο θα λέγατε ότι είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ξενοδοχείων σας και η φιλοσοφία σας;
Τα ξενοδοχεία μας διαφέρουν και το κάθε ένα έχει τον δικό του χαρακτήρα. Την ίδια στιγμή όμως, έχουν κοινά χαρακτηριστικά. Είναι όλα ανθρωποκεντρικά, καθώς περιστρέφονται γύρω από τα πρόσωπα που τα επισκέπτονται, αλλά και τα άτομα που τα στελεχώνουν. Πολύ σημαντική είναι και η αισθητική των ξενοδοχείων μας, σε βαθμό που αναδεικνύουμε τον περιβάλλοντα χώρο του ξενοδοχείου έτσι ώστε να δημιουργεί μια ατμόσφαιρα γαλήνης και ηρεμίας. Η δημιουργία ανθρώπινων σχέσεων αποτελεί την κύρια φιλοσοφία μας, καθώς έτσι επιτυγχάνεται η κερδοφορία και η ανάπτυξη της εταιρείας.

Είστε μια οικογενειακή επιχείρηση. Πώς είναι οι σχέσεις με τις αδελφές σας και γενικά πώς διαχειρίζεστε τα ξενοδοχεία σας;
Οι σχέσεις μου με τις αδελφές μου είναι εξαιρετικές. Έχουμε κοινό όραμα για την εταιρεία και αυτό μας δίνει την ώθηση να εργαζόμαστε προς ένα κοινό στόχο. Παρ ’όλο που έχουμε διαφορετικές αρμοδιότητες, έχουμε άμεση επικοινωνία και αυτό μας προσφέρει συνοχή και σκοπό.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;
Σκεπτόμενοι το μέλλον επιθυμούμε να διευρύνουμε τις δραστηριότητες μας εκεί όπου μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά, με βάση την κουλτούρα της εταιρείας και τη συμβατότητα με τους στόχους μας.
 
 

Πορεία 50 χρόνων
Πότε ξεκίνησε τη λειτουργία της η εταιρεία κι από ποιον/ ποιους και με ποιο ξενοδοχείο;

Η εταιρεία μας ξεκίνησε από την Αμμόχωστο, στις αρχές της δεκαετίας του ‘70. Ακολούθησε η τουρκική εισβολή και το 1975 η εταιρεία επαναδραστηριοποιήθηκε στην Πάφο.

Από πόσα και ποια ξενοδοχεία αποτελείται η εταιρεία Thanos Hotels & Resorts;
Η εταιρεία αποτελείται από τέσσερα ξενοδοχεία: Το Anassa, το Annabelle, το Almyra και το Aloe.

Πόσο προσωπικό εργοδοτεί το κάθε ένα ξεχωριστά;
Εργοδοτούμε συνολικά, γύρω στα 1.000 άτομα.
 

Δειτε Επισης

Υπεγράφη η κλαδική σύμβαση εργαζομένων ράμπας στα αεροδρόμια-Σημαντικές αυξήσεις μισθών και ωφελημάτων
Ο διεθνούς φήμης pastry chef, Karim Bourgi, σε ένα διήμερο σεμινάριο ζαχαροπλαστικής
Η Wizz Air παρουσιάζει την Pink Thursday και προσφέρει έκπτωση 15% σε επιλεγμένες πτήσεις
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία
Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της