Lay’s®: Σταθερή ποιότητα και γεύση
10:40 - 23 Ιουλίου 2020

Η ιστορία της μάρκας Lay’s® πάει πίσω στο 1932, όταν ένας Αμερικάνος πωλητής, ονόματι Herman Lay, ίδρυσε τη δική του εταιρεία σνακ και ξεκίνησε να πουλάει πατατάκια από το πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου του. Λίγα χρόνια μετά, η μάρκα είχε γίνει ευρέως γνωστή και αγαπημένη με το σλόγκαν «Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα». Το 1965 άνηκε πλέον στην πολυεθνική εταιρεία PepsiCo Inc. και άρχισε να εξαπλώνεται σε διάφορες χώρες ανά το παγκόσμιο.
Στην Κύπρο, τα πατατάκια Lay’s προϋπήρχαν από το 1984, αλλά με την ονομασία Corina Chips. Η αλλαγή της ονομασίας έγινε το 1999, όταν η Corina Snacks ήταν πλέον μέρος της PepsiCo και για επικοινωνιακή συμβατότητα με τις υπόλοιπες χώρες άλλαξε το όνομα σε Lay’s®. Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην ιστορία ανάπτυξης της μάρκας.
ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΜΑΡΚΑ
Μέσα στα χρόνια, η Lay’s® έχει καταφέρει να γίνει η νούμερο ένα μάρκα στα πατατάκια, κατέχοντας τη μερίδα του λέοντος στην αγορά. Η συνταγή επιτυχίας εδώ και πάνω από 30 χρόνια βρίσκεται πίσω από δυο σημαντικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της: ποιότητα και γεύση. Η σταθερή ποιότητα που απολαμβάνουν οι καταναλωτές οφείλεται στο γεγονός ότι μόνο υψηλής ποιότητας πατάτες γίνονται Lay’s®. Η Corina Snacks είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής βιομηχανικής πατάτας στην Κύπρο και σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς γίνεται η καλλιέργεια συγκεκριμένης ποικιλίας, ούτως ώστε κάθε πατατάκι Lay’s® να είναι τραγανό και απολαυστικό. Όσον αφορά τη γεύση, τα Lay’s® πιστεύουν ότι ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός, με ποικίλα ενδιαφέροντα και γούστα σε χόμπι, στυλ, αλλά και σε γευστικές επιλογές. Εκτιμώντας αυτή την ποικιλομορφία, τα Lay’s® διαθέτουν μια γεύση για όλους. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν 14 μοναδικές γεύσεις, ανάμεσα σε διάφορες προϊοντικές σειρές: Αλάτι, Αλάτι & Ξύδι, Γαρίδες Κοκτέιλ, Μπάρμπεκιου, Τυρί & Κρεμμύδι, Φέτα, Ρίγανη, Μπέικον, Κέτσαπ, Πάπρικα, Ταϊλανδέζικη Γλυκιά Πιπεριά, Κοτόπουλο στο φούρνο με θυμάρι, Sour Cream & Μαύρο Πιπέρι και Μεσογειακά Μυρωδικά.
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ
Εκτός από τα αδιαμφησβήτητα χαρακτηριστικά που κατέχουν τα προϊόντα Lay’s®, ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που έχει συνεισφέρει στη διατήρηση της μάρκας ως market leader, είναι η συνεχής ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών της. Εξετάζοντας με πρώτη ματιά το ερώτημα «Ποιος είναι ο καταναλωτής των προϊόντων Lay’s®;», μπορούμε εύκολα να απαντήσουμε «Μα φυσικά, όλοι!». Άλλωστε, ποιος δεν λατρεύει τα πατατάκια; Αναλύοντας όμως με περισσότερη προσοχή, μπορούμε να εντοπίσουμε διάφορα τμήματα καταναλωτών, που το καθένα έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα τμήμα καταναλωτών, ονόματι «Simple Pleasurers», το οποίο αναζητεί μια μάρκα σε πατατάκια που θα του προσφέρει απίθανη γεύση, έντονα αρώματα και προϊόν φτιαγμένο από φυσική πατάτα. Ένα άλλο τμήμα καταναλωτών, ονόματι «Better For Me», έχει εντελώς διαφορετικές προτεραιότητες, όπως πατατάκια τα οποία είναι χαμηλά σε θερμίδες, ψήνονται στο φούρνο, είναι φτιαγμένα από συστατικά ολικής άλεσης κτλ.
ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΓΚΑΜΑ
Η Lay’s® αφουγκράζεται όλα τα τμήματα καταναλωτών και γι’ αυτό μέσα στα χρόνια εμπλουτίζει συνεχώς την προϊοντική της γκάμα με διάφορες σειρές που ανταποκρίνονται ανάλογα. Το 2005 λανσαρίστηκε η σειρά Lay’s Wavy με τα κυματιστά πατατάκια, που λόγω του σχήματος που έχουν συγκρατούν και αναδεικνύουν όλη τη γεύση τους. Ακολούθως, το 2007 προστέθηκε η σειρά Lay’s Sensations με μοναδικές γκουρμέ γεύσεις που υπόσχονται να ταξιδέψουν τους καταναλωτές τους σε εξωτικούς προορισμούς. Τρία χρόνια αργότερα, η μάρκα καινοτομεί ξανά εισάγοντας στην αγορά τη σειρά Lay’s στο Φούρνο, με πατατάκια τα οποία ψήνονται στο φούρνο κι έχουν 60% λιγότερα λιπαρά σε σχέση με τα συνηθισμένα πατατάκια Lay’s®.
Tο 2012 λανσαρίστηκε η σειρά Lay’s Ολικής, η οποία ήρθε να προσθέσει πάλι κάτι διαφορετικό και καινοτόμο στην κυπριακή αγορά, αφού τα προϊόντα αυτά φτιάχνονται από τρία δημητριακά ολικής άλεσης: σιτάρι, βρώμη και καλαμπόκι.
Τέλος, το 2014 προστέθηκε η σειρά Lay’s Maxx με κυματιστά πατατάκια κομμένα σε πιο χοντρές φέτες και διπλάσιο κύμα από τα συνηθισμένα πατατάκια για πιο πλούσια γεύση.
ΜΑRKET LEADER ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η συνεχής ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών δεν περιορίζεται μόνο στην προϊοντική γκάμα, αλλά και σε διάφορους άλλους παράγοντες, οι οποίοι επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η εικόνα της μάρκας στο σημείο πώλησης. Εάν επισκεφτεί κανείς το διάδρομο αλμυρών σνακ σε καταστήματα λιανικού εμπορίου, μπορεί να αντιληφθεί ότι η συνολική εικόνα των προϊόντων Lay’s® αντικατοπτρίζει την ηγετική θέση που κατέχει στα πατατάκια. Σε όλα σχεδόν τα σημεία πώλησης οι καταναλωτές μπορούν να βρουν όλες τις προϊοντικές σειρές που είναι διαθέσιμες και να επιλέξουν ανάμεσα σε πληθώρα κωδικών τις γεύσεις που ικανοποιούν τις δικές τους ανάγκες.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Ταχυδρομική θυρίδα 55074, 3820, Λεμεσός | Τηλέφωνο: 25800600
Στην Κύπρο, τα πατατάκια Lay’s προϋπήρχαν από το 1984, αλλά με την ονομασία Corina Chips. Η αλλαγή της ονομασίας έγινε το 1999, όταν η Corina Snacks ήταν πλέον μέρος της PepsiCo και για επικοινωνιακή συμβατότητα με τις υπόλοιπες χώρες άλλαξε το όνομα σε Lay’s®. Το γεγονός αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην ιστορία ανάπτυξης της μάρκας.
ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΜΑΡΚΑ
Μέσα στα χρόνια, η Lay’s® έχει καταφέρει να γίνει η νούμερο ένα μάρκα στα πατατάκια, κατέχοντας τη μερίδα του λέοντος στην αγορά. Η συνταγή επιτυχίας εδώ και πάνω από 30 χρόνια βρίσκεται πίσω από δυο σημαντικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της: ποιότητα και γεύση. Η σταθερή ποιότητα που απολαμβάνουν οι καταναλωτές οφείλεται στο γεγονός ότι μόνο υψηλής ποιότητας πατάτες γίνονται Lay’s®. Η Corina Snacks είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής βιομηχανικής πατάτας στην Κύπρο και σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς γίνεται η καλλιέργεια συγκεκριμένης ποικιλίας, ούτως ώστε κάθε πατατάκι Lay’s® να είναι τραγανό και απολαυστικό. Όσον αφορά τη γεύση, τα Lay’s® πιστεύουν ότι ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός, με ποικίλα ενδιαφέροντα και γούστα σε χόμπι, στυλ, αλλά και σε γευστικές επιλογές. Εκτιμώντας αυτή την ποικιλομορφία, τα Lay’s® διαθέτουν μια γεύση για όλους. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν 14 μοναδικές γεύσεις, ανάμεσα σε διάφορες προϊοντικές σειρές: Αλάτι, Αλάτι & Ξύδι, Γαρίδες Κοκτέιλ, Μπάρμπεκιου, Τυρί & Κρεμμύδι, Φέτα, Ρίγανη, Μπέικον, Κέτσαπ, Πάπρικα, Ταϊλανδέζικη Γλυκιά Πιπεριά, Κοτόπουλο στο φούρνο με θυμάρι, Sour Cream & Μαύρο Πιπέρι και Μεσογειακά Μυρωδικά.
ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ
Εκτός από τα αδιαμφησβήτητα χαρακτηριστικά που κατέχουν τα προϊόντα Lay’s®, ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που έχει συνεισφέρει στη διατήρηση της μάρκας ως market leader, είναι η συνεχής ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών της. Εξετάζοντας με πρώτη ματιά το ερώτημα «Ποιος είναι ο καταναλωτής των προϊόντων Lay’s®;», μπορούμε εύκολα να απαντήσουμε «Μα φυσικά, όλοι!». Άλλωστε, ποιος δεν λατρεύει τα πατατάκια; Αναλύοντας όμως με περισσότερη προσοχή, μπορούμε να εντοπίσουμε διάφορα τμήματα καταναλωτών, που το καθένα έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα τμήμα καταναλωτών, ονόματι «Simple Pleasurers», το οποίο αναζητεί μια μάρκα σε πατατάκια που θα του προσφέρει απίθανη γεύση, έντονα αρώματα και προϊόν φτιαγμένο από φυσική πατάτα. Ένα άλλο τμήμα καταναλωτών, ονόματι «Better For Me», έχει εντελώς διαφορετικές προτεραιότητες, όπως πατατάκια τα οποία είναι χαμηλά σε θερμίδες, ψήνονται στο φούρνο, είναι φτιαγμένα από συστατικά ολικής άλεσης κτλ.
ΠΛΟΥΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΓΚΑΜΑ
Η Lay’s® αφουγκράζεται όλα τα τμήματα καταναλωτών και γι’ αυτό μέσα στα χρόνια εμπλουτίζει συνεχώς την προϊοντική της γκάμα με διάφορες σειρές που ανταποκρίνονται ανάλογα. Το 2005 λανσαρίστηκε η σειρά Lay’s Wavy με τα κυματιστά πατατάκια, που λόγω του σχήματος που έχουν συγκρατούν και αναδεικνύουν όλη τη γεύση τους. Ακολούθως, το 2007 προστέθηκε η σειρά Lay’s Sensations με μοναδικές γκουρμέ γεύσεις που υπόσχονται να ταξιδέψουν τους καταναλωτές τους σε εξωτικούς προορισμούς. Τρία χρόνια αργότερα, η μάρκα καινοτομεί ξανά εισάγοντας στην αγορά τη σειρά Lay’s στο Φούρνο, με πατατάκια τα οποία ψήνονται στο φούρνο κι έχουν 60% λιγότερα λιπαρά σε σχέση με τα συνηθισμένα πατατάκια Lay’s®.
Tο 2012 λανσαρίστηκε η σειρά Lay’s Ολικής, η οποία ήρθε να προσθέσει πάλι κάτι διαφορετικό και καινοτόμο στην κυπριακή αγορά, αφού τα προϊόντα αυτά φτιάχνονται από τρία δημητριακά ολικής άλεσης: σιτάρι, βρώμη και καλαμπόκι.
Τέλος, το 2014 προστέθηκε η σειρά Lay’s Maxx με κυματιστά πατατάκια κομμένα σε πιο χοντρές φέτες και διπλάσιο κύμα από τα συνηθισμένα πατατάκια για πιο πλούσια γεύση.
ΜΑRKET LEADER ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η συνεχής ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών δεν περιορίζεται μόνο στην προϊοντική γκάμα, αλλά και σε διάφορους άλλους παράγοντες, οι οποίοι επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση. Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η εικόνα της μάρκας στο σημείο πώλησης. Εάν επισκεφτεί κανείς το διάδρομο αλμυρών σνακ σε καταστήματα λιανικού εμπορίου, μπορεί να αντιληφθεί ότι η συνολική εικόνα των προϊόντων Lay’s® αντικατοπτρίζει την ηγετική θέση που κατέχει στα πατατάκια. Σε όλα σχεδόν τα σημεία πώλησης οι καταναλωτές μπορούν να βρουν όλες τις προϊοντικές σειρές που είναι διαθέσιμες και να επιλέξουν ανάμεσα σε πληθώρα κωδικών τις γεύσεις που ικανοποιούν τις δικές τους ανάγκες.
Στοιχεία επικοινωνίας:
Ταχυδρομική θυρίδα 55074, 3820, Λεμεσός | Τηλέφωνο: 25800600