powered by

Valio: Η ναυαρχίδα των κίτρινων τυριών

Η Valio διαθέτει το πιο καινοτόμο γαλακτοκομείο στον κόσμο, κατέχει ηγετική θέση στην Κύπρο αλλά και στη Φινλανδία, που είναι η χώρα καταγωγής της και επίσης είναι σημαντικός παίκτης στη διεθνή αγορά γαλακτοκομικών συστατικών. Έχει 115 χρόνια εμπειρίας και είναι το μοναδικό γαλακτοκομείο στον κόσμο που κέρδισε βραβείο Νόμπελ - καινοτομία διάκρισης στην αναδιάρθρωση συστατικών του γάλακτος.

Aνέπτυξε τα πρώτα προϊόντα Χωρίς Λακτόζη στον κόσμο και τo πρώτο έτοιμο βρεφικό γεύμα (φόρμουλα) σε υγρή μορφή διεθνώς! (the world’s first liquid ready-to-feed infant formula). Επιπρόσθετα, η Φινλανδία είναι μία από τις πιο «πράσινες» και περιβαλλοντικά πιο καθαρές χώρες στον κόσμο, χωρίς βαριά βιομηχανία που να προκαλεί περιβαλλοντική επιβάρυνση.  Η εταιρεία ανήκει σε συνεργατισμό αγελαδοτρόφων, ενώ διαχειρίζεται το 85% της παραγωγής γάλακτος της Φινλανδίας, το οποίο είναι πλέον αναγνωρισμένο επίσημα ως ένα από τα αγνότερα γάλατα της Ευρώπης!
 
ΠΑΡΑΔΟΣΗ 65 ΧΡΟΝΩΝ
Στην κυπριακή αγορά η Valio έχει μία παράδοση 65 χρόνων και έχει εδραιωθεί ως η ναυαρχίδα των κίτρινων τυριών, αφού κατέχει την ηγετική θέση με 32% μερίδιο όγκου αγοράς στην κατηγορία Slices και 21.1% σε ολόκληρη την κατηγορία Ένταμ (Retail audit 2019) και θεωρείται ένα από τα πιο αξιόπιστα brands, λόγω της υψηλής αλλά και σταθερής ποιότητας και φρεσκάδας των προϊόντων της.

Η γκάμα των προϊόντων της συμπεριλαμβάνει τα τυριά: Edam 24% λιπαρά, Edam Light 17%, Edam Light 9%, Gouda, Tilsit και Regato σε φέτες και σε κομμάτια στο ράφι και σε μπλοκ για το delicatessen και τον τομέα εστίασης, καθώς και σε τριμμένο τυρί Quattro Formaggi και Regato.

Στην κατηγορία του βουτύρου διαθέτει 2 προϊόντα: το βραβευμένο ανάλατο βούτυρο (αναδείχθηκε το καλύτερο στον κόσμο με το βραβείο ‘Best of Class’ στον παγκόσμιο διαγωνισμό World Championship Cheese Contest 2018) και το αλατισμένο βούτυρο. Στην κατηγορία του γάλακτος διαθέτει το γάλα Light 1,5% λιπαρά χωρίς λακτόζη, ενώ στην κατηγορία των πρωτεϊνούχων προϊόντων διαθέτει τα Valio Profeel PROTEIN snack (χωρίς λακτόζη) σε δύο γεύσεις: Μάνγκο -Βανίλια & Μέντα - Σοκολάτα. To brand Valio αντιπροσωπεύεται στην Κύπρο από την IPH Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd. Η εταιρεία IPH ειδικεύεται στην εισαγωγή, ανασυσκευασία, διανομή και διαχείριση προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που προορίζονται για το λιανεμπόριο και τον τομέα εστίασης.
 
ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Ο Κύπριος καταναλωτής άλλαξε σημαντικά τα τελευταία χρόνια και το ανταγωνιστικό πλαίσιο έχει διαμορφωθεί και αυτό ανάλογα. Η εταιρεία IPH συνεχίζει να δίνει έμφαση στην ανώτερη ποιότητα για τον καταναλωτή και την άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη, ελίσσεται γρήγορα και συνεχώς προσφέρει εναλλακτικές επιλογές τόσο στην γκάμα των τυροκομικών προϊόντων όσο και σε συσκευασίες κατάλληλες για διαφορετικές χρήσεις.

Τα τυριά Valio σε φέτες κόβονται και συσκευάζονται στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας IPH για να διατίθενται στην αγορά ολόφρεσκα! Αυτό ακριβώς καθιστά τη γεύση των τυριών απαράμιλλη και αναλλοίωτη, ξεχωρίζοντάς τα από άλλα ανταγωνιστικά τυριά. Στο πίσω μέρος όλων των συσκευασμένων τυριών Valio υπάρχει η ημερομηνία ανάλωσης αλλά και η ημερομηνία παραγωγής.
 
ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΓΕΥΣΗ ΤΥΡΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΛΑΚΤΟΖΗ
Όλα τα τυριά Valio είναι απαλλαγμένα από τη λακτόζη και ταυτόχρονα διαφυλάσσουν την αυθεντική γεύση του τυριού χωρίς να έχει γλυκιά γεύση, κάτι το οποίο συναντάς σε άλλα προϊόντα χωρίς λακτόζη. Η υψηλή και σταθερή ποιότητα της Valio οφείλεται στο σημαντικότερο συστατικό της, το γάλα, το οποίο παράγεται σε οικογενειακές φάρμες, οι οποίες παραδοσιακά πάνε από γενιά σε γενιά και όλες οι αγελάδες αντιμετωπίζονται ως ένα ακόμα μέλος της οικογένειάς τους. γι’ αυτό και έχουν το δικό τους όνομα.  Όλες οι λειτουργίες (operations) της Valio καθοδηγούνται από τις αξίες της: Προσωπική ευθύνη, όχι απλά ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, αλλά και επιθυμία να υπερβεί τις προσδοκίες τους, φροντίδα για τους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον.
 
MΕ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝH ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Με αφοσίωση σε αυτές τις αξίες και σε συνδυασμό με την εξέλιξη της σύγχρονης κοινωνίας δημιουργήθηκε η ιδέα επαναλανσαρίσματος όλης της γκάμας τυριών Valio! Έτσι πέρσι τον Απρίλιο, οι συσκευασίες τυριών Valio απέκτησαν ένα καινούργιο ανανεωμένο look με νέα μοντέρνα χρώματα και επανασφραγιζόμενη συσκευασία! Στο νέο δημιουργικό χρησιμοποιήθηκε ένα παράθυρο σε semi-round shape, το οποίο παραπέμπει στο σχήμα που δημιουργείται όταν περιχύνεται το γάλα και συνδέεται άμεσα με το λογότυπο του Valio, το οποίο είναι γραμμένο με λευκό χρώμα, το χρώμα του γάλακτος, που είναι το σημαντικότερο συστατικό των προϊόντων Valio.
 
ΝΕΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
Πέραν του νέου σχεδιαστικού, τα προϊόντα απέκτησαν νέα πρακτική και ακόμα πιο λειτουργική συσκευασία, καθώς σφραγίζουν με ασφάλεια. Αυτό σαφώς συμβάλει στη διατήρηση και τη φρεσκάδα της γεύσης, ενώ ταυτόχρονα μας λύνει τα χέρια σε ό,τι αφορά την τοποθέτηση των τυριών στο ψυγείο. Με αφορμή το λανσάρισμα των νέων συσκευασιών διεξήγαμε μία νέα καμπάνια, η οποία ονομάστηκε «Valio Happy Cow». Με ένα πολύ δημιουργικό τρόπο μετέφερνε τη φάρμα της Valio και τη φινλανδική φύση και προσκαλούσε τα παιδιά να παίξουν, να κερδίσουν δωράκια, να ψυχαγωγηθούν και φυσικά να κεραστούν το αγαπημένο τους τυρί Valio!  Η ενέργεια αυτή προβλήθηκε στα social media μέσω της σελίδας της Valio σε Facebook και Instagram και επίσης μέσω διαγωνισμού, που πραγματοποιήθηκε σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης, μαζί με το νέο brand mission “We bring people closer together” και το σλογκαν: “TOGETHER WE MAKE LIFE BETTER”. Απώτερος στόχος της Valio είναι να κάνει πράγματα που ενώνουν τους ανθρώπους, για να βρουν τα οφέλη όταν μοιράζεσαι τα ουσιώδη πράγματα στη ζωή και αυτό στο τέλος κάνει τη ζωή καλύτερη.
 
Στοιχεία επικοινωνίας:
Διεύθυνση: Λεωφόρος Γιάννη Κρανιδιώτη 166, Λατσιά, Κύπρος | Τηλέφωνο: +357 22488400 Φαξ: +357 22488442 | Email: iph@iph.com.cy | Ιστοσελίδα: www.valio.com
 
 

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση