Τρ. Κύπρου: «Μπουμ» στη χρήση των ψηφιακών της καναλιών
12:40 - 16 Ιουλίου 2020
Μιλώντας στο Digital Transformation Revolution Conference 2020 o Manager of Digital Transformation της Τράπεζας Κύπρου Δημήτρης Νικολάου, έδωσε στοιχεία για την εντυπωσιακή αύξηση στη χρήση των ψηφιακών καναλιών του Συγκροτήματος από το 2017 μέχρι σήμερα.
Τα στοιχεία όπως φαίνεται και στον πίνακα δείχνουν την εντυπωσιακή αύξηση των μοναδικών χρηστών στο 1Bank της Τράπεζας που φθάνουν τις 120 χιλιάδες τη μέρα.
Κατά τον κ. Νικολάου το πιο σημαντικό για τις εταιρείες είναι να αντιληφθούν το τι θέλουν οι μελλοντικοί τους πελάτες.
«Δεν θέλουν γενικά προϊόντα. Θέλουν αυτοματοποιημένα και γρήγορα προϊόντα για αυτό κάθε εταιρεία πρέπει να δώσει έμφαση στην επένδυση της στην τεχνολογία», εξήγησε.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα ανέφερε πως μια εταιρεία πρέπει να έχει και τους πελάτες της και τους μετόχους της ικανοποιημένους, αλλά το πιο σημαντικό είναι να έχει ικανοποιημένο το προσωπικό της.
«Εάν δεν εκπαιδεύσεις σωστά το προσωπικό σου για να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις της τεχνολογίας, δεν θα μπορείς να ικανοποιήσεις τους πελάτες σου. Δεν αρκεί να έχεις όραμα, όταν δεν ξέρεις τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις. Πρέπει τα προϊόντα που προσφέρεις να είναι ελκυστικά στους πελάτες σου και να τους προσφέρουν αξία», κατέληξε.