Το ψηφιακό success story του Ηνωμένου Βασιλείου στον κορωνοϊό
13:08 - 16 Ιουλίου 2020
Σε παρέμβαση της στο Digital Transformation Revolution Conference 2020 η Liz Lutgendorff Senior Research Analyst, Government Digital Service του Ηνωμένου Βασιλείου, ανέφερε πως ο ρόλος τους είναι στην ουσία να κάνουν την κυβερνητικές υπηρεσίες απλές, γρήγορες και εύχρηστες για τους πολίτες της χώρας.
Όπως εξήγησε, ψηφιοποίησαν αρκετές υπηρεσίες μέσω αρκετών τμημάτων για πληρωμές, εγγραφές κ.α. με τρόπο εύχρηστο που στην ουσία δίνει κίνητρο σε κάποιο να χρησιμοποιεί τη σελίδα τους.
Σύμφωνα με την Liz Lutgendorff στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, αυτό το σύστημα αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμο. Πρόσθεσε πως πολύ γρήγορα πρόσθεσαν 77 καινούριες υπηρεσίες στο σύστημα τους δίνοντας δύο παραδείγματα.
Το πρώτο αφορούσε τη δημιουργία πλατφόρμας στην οποία άτομα τα οποία χρειάζονταν βοήθεια μπορούσαν να καταγράψουν τις ανάγκες που είχαν και το άλλο με τη δημιουργία άλλης πλατφόρμας για την παροχή οικονομικής βοήθειας και στήριξης από πλευράς των επιχειρήσεων της χώρας.
Το σύστημα τους όπως τόνισε καταγράφει δεκάδες εκατομμύρια page views σε καθημερινή βάση και σε αυτή υπάρχουν σήμερα καταγεγραμμένες 2522 υπηρεσίες και 635 οργανισμοί.