Νέα στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης για την Αμμόχωστο
18:52 - 16 Ιουλίου 2020
Με τίτλο «Αμμόχωστος, είναι το καλοκαίρι σου» η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ) Αμμοχώστου, παρουσίασε σήμερα στο Μουσείο «Θάλασσα» στην Αγία Νάπα, τη νέα στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης της επαρχίας.
Σε γραπτή ανακοίνωση της ΕΤΑΠ αναφέρεται ότι «ο στόχος της νέας στρατηγικής είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού και η διατήρηση της επιθυμίας από πλευράς των ταξιδιωτών που δεν κατάφεραν να επισκεφτούν φέτος την ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου. Για τις ανάγκες της νέας στρατηγικής, θα αξιοποιηθούν ιδιαίτερα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και παραδοσιακά Μέσα, με συντονισμένες ενέργειες στα Social Media και περιεχόμενο διαμορφωμένο για όλες τις πλατφόρμες».
Παρουσιάζοντας τη νέα στρατηγική ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας και Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου Χρίστος Ζαννέττου ανέφερε ότι «η επαρχία μας αποτελεί ούτως ή άλλως τον κορυφαίο καλοκαιρινό προορισμό για όλους τους Κύπριους που θέλουν να απολαύσουν τα κρυστάλλινα νερά των θαλασσών, τις χρυσές αμμουδιές, το πανέμορφο τοπίο του Κάβο Γκρέκο, αλλά και τις κρυμμένες ομορφιές των Δήμων και Κοινοτήτων. Ακόμα η επαρχία Αμμοχώστου προσφέρει πολλά σημεία αναφοράς και μοναδική ποικιλία γεύσεων».
Πρόσθεσε ότι η λέξη «Αμμόχωστος είναι ένα όνομα συνδεδεμένο με την ιστορία, τη φιλοξενία και την παράδοση ενώ ταυτόχρονα είναι χίλιες εικόνες. Με τη νέα αυτή καμπάνια με τίτλο «Αμμόχωστος, είναι το καλοκαίρι σου», στόχος μας είναι να αναδείξουμε τις ομορφιές της επαρχίας μας και να θυμίσουμε σε όλους, τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, ότι παρά τις δύσκολες εποχές που ζούμε, η ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου είναι εδώ για να τους υποδεχτεί, ότι δεν είναι μόνο παραλίες, αλλά μία επαρχία με ιστορία, σημεία αναφοράς και σημεία ενδιαφέροντος».
Ταυτόχρονα, συνέχισε, «είναι μια επαρχία που προσφέρει υπηρεσίες νυχτερινής εξόδου τόσο στους παραλιακούς Δήμους όσο και στους υπόλοιπους Δήμους και Κοινότητες της ενδοχώρας, δηλαδή τη Σωτήρα, τη Δερύνεια, το Λιοπέτρι, το Φρέναρος, την Αυγόρου, την Άχνα και τις Βρυσούλες, με την κάθε οντότητα να έχει τον δικό της χαρακτήρα, την δική της γραφικότητα, φιλοξενία και αγάπη».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο κ. Ζαννέτου σημείωσε πως «η εκστρατεία θα χρησιμοποιήσει όλα τα σύγχρονα Μέσα επικοινωνίας για να φτάσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό, αξιοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με στόχευση τόσο τον εσωτερικό τουρισμό όσο και το εξωτερικό. Πρώτα και κύρια η εκστρατεία απευθύνεται στις χώρες που έχουν απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο Λάρνακας και ανήκουν στις κατηγορίες Α και Β, και στη συνέχεια στις χώρες της κατηγορίας Γ, στοχεύοντας στο μέλλον, όταν θα επιτρέπονται οι πτήσεις και οι ταξιδιώτες από εκείνες τις χώρες».
Ταυτόχρονα διαβεβαίωσε πως «η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα κάθε προσπάθεια που προάγει την ποιοτική δημιουργία, την παιδεία και τον πολιτισμό ώστε να έχουμε τουρισμό και εθνική οικονομία».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Σε γραπτή ανακοίνωση της ΕΤΑΠ αναφέρεται ότι «ο στόχος της νέας στρατηγικής είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού και η διατήρηση της επιθυμίας από πλευράς των ταξιδιωτών που δεν κατάφεραν να επισκεφτούν φέτος την ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου. Για τις ανάγκες της νέας στρατηγικής, θα αξιοποιηθούν ιδιαίτερα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και παραδοσιακά Μέσα, με συντονισμένες ενέργειες στα Social Media και περιεχόμενο διαμορφωμένο για όλες τις πλατφόρμες».
Παρουσιάζοντας τη νέα στρατηγική ο Δήμαρχος Αγίας Νάπας και Πρόεδρος της ΕΤΑΠ Αμμοχώστου Χρίστος Ζαννέττου ανέφερε ότι «η επαρχία μας αποτελεί ούτως ή άλλως τον κορυφαίο καλοκαιρινό προορισμό για όλους τους Κύπριους που θέλουν να απολαύσουν τα κρυστάλλινα νερά των θαλασσών, τις χρυσές αμμουδιές, το πανέμορφο τοπίο του Κάβο Γκρέκο, αλλά και τις κρυμμένες ομορφιές των Δήμων και Κοινοτήτων. Ακόμα η επαρχία Αμμοχώστου προσφέρει πολλά σημεία αναφοράς και μοναδική ποικιλία γεύσεων».
Πρόσθεσε ότι η λέξη «Αμμόχωστος είναι ένα όνομα συνδεδεμένο με την ιστορία, τη φιλοξενία και την παράδοση ενώ ταυτόχρονα είναι χίλιες εικόνες. Με τη νέα αυτή καμπάνια με τίτλο «Αμμόχωστος, είναι το καλοκαίρι σου», στόχος μας είναι να αναδείξουμε τις ομορφιές της επαρχίας μας και να θυμίσουμε σε όλους, τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, ότι παρά τις δύσκολες εποχές που ζούμε, η ελεύθερη επαρχία Αμμοχώστου είναι εδώ για να τους υποδεχτεί, ότι δεν είναι μόνο παραλίες, αλλά μία επαρχία με ιστορία, σημεία αναφοράς και σημεία ενδιαφέροντος».
Ταυτόχρονα, συνέχισε, «είναι μια επαρχία που προσφέρει υπηρεσίες νυχτερινής εξόδου τόσο στους παραλιακούς Δήμους όσο και στους υπόλοιπους Δήμους και Κοινότητες της ενδοχώρας, δηλαδή τη Σωτήρα, τη Δερύνεια, το Λιοπέτρι, το Φρέναρος, την Αυγόρου, την Άχνα και τις Βρυσούλες, με την κάθε οντότητα να έχει τον δικό της χαρακτήρα, την δική της γραφικότητα, φιλοξενία και αγάπη».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο κ. Ζαννέτου σημείωσε πως «η εκστρατεία θα χρησιμοποιήσει όλα τα σύγχρονα Μέσα επικοινωνίας για να φτάσει σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό, αξιοποιώντας τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με στόχευση τόσο τον εσωτερικό τουρισμό όσο και το εξωτερικό. Πρώτα και κύρια η εκστρατεία απευθύνεται στις χώρες που έχουν απευθείας σύνδεση με το αεροδρόμιο Λάρνακας και ανήκουν στις κατηγορίες Α και Β, και στη συνέχεια στις χώρες της κατηγορίας Γ, στοχεύοντας στο μέλλον, όταν θα επιτρέπονται οι πτήσεις και οι ταξιδιώτες από εκείνες τις χώρες».
Ταυτόχρονα διαβεβαίωσε πως «η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα κάθε προσπάθεια που προάγει την ποιοτική δημιουργία, την παιδεία και τον πολιτισμό ώστε να έχουμε τουρισμό και εθνική οικονομία».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ