Oι 7 μνηστήρες της διαφημιστικής προβολής της Τράπεζας Κύπρου

Επτά μνηστήρες διεκδικούν τις θέσεις των αναδόχων που θα αναλάβουν το σχεδιασμό δημιουργία και υλοποίηση της προβολής, της Τράπεζας Κύπρου από το Σεπτέμβριο του 2020.

Η Τράπεζα θα διατηρήσει το δικαίωμα ανανέωσης του συμβολαίου, για άλλο ένα χρόνο.

 Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το InBusinessNews ενδιαφέρον επέδειξαν 7 μεγάλα διαφημιστικά γραφεία της Κύπρου και συγκεκριμένα:

-Leo Burnett
-Partners
-ORB
-Delema McCann
-Telia & Pavla BBDO
-Gnomi
-Marketway

Σύμφωνα με πληροφορίες μας και τα 7 γραφεία υπέβαλαν τις παρουσιάσεις τους, ενώπιον της Τράπεζας Κύπρου, καταθέτοντας και το φάκελο της οικονομικής τους προσφοράς, με το Συγκρότημα να έχει πλέον ένα ευχάριστο πονοκέφαλο, σε σχέση με τα δύο γραφεία που θα τρέξουν την επόμενη διαφημιστική της εκστρατεία.

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία θα δώσει έμφαση στη μετάβαση της Τράπεζας Κύπρου στη ψηφιακή εποχή, αλλά και στα νέα προϊόντα και στις υπερησίες που θα προσφέρει.

Τελικές αποφάσεις πάντως αναμένεται να παρθούν στις επόμενες δύο εβδομάδες.
 

Δειτε Επισης

Κυπριακός Ερυθρός Σταυρός και Πανεπιστήμιο Frederick ενώνουν δυνάμεις για στήριξη πυρόπληκτων οικογενειών
Άλμα κρατικών δαπανών για την έρευνα και την ανάπτυξη από Κύπρο την τελευταία δεκαετία
Οι ενέργειες του Πανεπιστημίου Λεμεσού για στήριξη κατοίκων των πυρόπληκτων περιοχών της επαρχίας
Στο UCLan Cyprus ο Θεόδωρος Λουκαΐδης-Δέσμευση για διαμόρφωση ενός δυναμικού ερευνητικού οικοσυστήματος
Συνεργασία Astras Oncology Network και St. Raphael Private Hospital Λάρνακας-Ενίσχυση των ογκολογικών υπηρεσιών στην περιοχή
Μνάσωνας Φιλήμωνος: Από το παραδοσιακό αλλαντικό στο σύγχρονο επιχειρείν
Το αόρατο μέτωπο: Γιατί οι επιθέσεις μέσω DNS είναι η νέα απειλή στον κυβερνοχώρο
Μελέτη για κατασκευή συστήματος χερσαίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στο νέο λιμάνι Λεμεσού
Γενικές Ασφάλειες: Αρχίζει άμεσα η αξιολόγηση και καταβολή των αποζημιώσεων στους πυρόπληκτους
Η TN αλλάζει το παιχνίδι του Ransomware και το Cyber Security Conference εξηγεί πώς