powered by

Σοφία Κάντα: Οι τέσσερις δυναμικές που διαμορφώνουν τον τρόπο λειτουργίας

Το 90% των εργαζομένων δεν πρόκειται να επιστρέψουν ποτέ στην κανονικότητα όπως την γνωρίζουμε. Αυτό ανέφερε η Σοφία Κάντα, Human Resources Director, Coca-Cola HBC Ελλάδας & Κύπρου, μιλώντας στο Youth Empowered Program Digital Edition της Coca-Cola Cyprus, επικαλούμενη αποτέλεσμα έρευνας CEOs που πραγματοποίησαν τον περασμένο Μάιο Fortune και Mckinsey.

Τα νέα δεδομένα, ανέφερε η κ. Κάντα, ανάγκασε τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν ευέλικτους και γρήγορους τρόπους για να γίνονται ανταγωνιστικοί. Εξέφρασε, παράλληλα, την εκτίμηση πως τα επόμενα χρόνια θα παρατηρηθεί μια επιτάχυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέροντας πως ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να ανέλθει στα €4,5 τρις το 2021 σε σχέση με €1 τρις που εκτιμάται πως θα ανέλθει το 2020, αλλάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες.

Η κ. Κάντα υπογράμμισε πως ο καθένας από εμάς βίωσε την πανδημία διαφορετικά και ανέπτυξε τις 4 δυναμικές στον τρόπο που λειτουργούμε και οι οποίες επηρεάζουν και τον τρόπο με τον οποίον λειτουργού και οι εταιρείες.
  1. Αλλάζει ο τρόπος με τον οποίον συνεργαζόμαστε, υπάρχουν να εργαλεία τα οποία καλούμαστε να αξιοποιήσουμε.
  2. Εξέλιξη της τεχνολογίας η οποία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για την εφαρμογή νέων πρακτικών, ενώ παρατηρείται αυτοματοποίηση των διαδικασιών και συστημάτων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είπε, αποτέλεσε η ανάγκη για ηλεκτρονική υπογραφή αρκετών εγγράφων κατά τη διάρκεια του lockdown.
  3. Μετάβαση εργασίας οι οποίες εκτελούνται από ανθρώπους με διαφορετικούς ρόλους, να εμπλέκονται σε έργα, ανάληψη αρμοδιοτήτων στα πλαίσια ομάδων. Καλούνται να εξελίσσουν περισσότερες δεξιότητες και να συμβάλουν στην ομαδική εργασία.
  4. Διαφορετικότητα και η ανάγκη δημιουργίας κουλτούρας που θα αγκαλιάζει την διαφορετικότητα, ο καθένας να συμβάλει ίσα.

Η κ. Κάντα τόνισε πως θα πρέπει να αναπτύξουμε την προσαρμοστικότητα μας, ψυχική ηρεμία, να αποστασιοποιούμαστε και να αισθανόμαστε άνετα σε κάτι το οποίο φαίνεται άγνωστο προς εμάς.
 

Δειτε Επισης

Τελική ευθεία για τα 4α CSR Awards: Λήγει σύντομα η προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Το ΚΕΒΕ στην καρδιά του Investopia Global Mediterranean-Γεφυρώνοντας τις αγορές του Κόλπου με την ανατολική Μεσόγειο
«International Traveller» από την Primetel-Αξιόπιστη επικοινωνία, παντού, για κάθε επιχειρηματία
Επαναδιορίστηκε για πέντε χρόνια ή μέχρι τη διάλυση του ΧΑΚ το Δ.Σ.-Παραμένει πρόεδρος ο Μ. Χριστοδουλίδης
Khaliq Khan: Όταν η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά συναισθήματα
Με παρουσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών (EACA) το φετινό Advertising Conference
Η Δρ. Εβελίνα Χαριδήμου βραβεύεται για το πρωτοποριακό έργο της στις Επιστήμες Ζωής στα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας ΙδΕΚ(vid)
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα
Κυριάκος Αγκαστινιώτης: Γιατί ήταν πρόκληση και τι σημαίνει για την VitaTrace Nutrition η πιστοποίηση GMP+ FSA
Ο τουρισμός ως κινητήρια δύναμη της οικονομίας... Οι απαιτήσεις της νέας εποχής και δύο βασικές προκλήσεις