powered by

Γ. Ζερβίδης: Τα 5 συστατικά για επιβίωση στην κρίση

H πανδημία που βιώνουμε σήμερα αποτελεί ίσως χαρακτηριστικό σημάδι αναφορικά με το μεταβαλλόμενο περιβάλλον μέσα στο οποίο θα ζουν οι σημερινοί μας νέοι στο μέλλον.
 
Όχι απαραίτητα σε συνθήκες πανδημίας αλλά σε συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες μέσα στις οποίες θα πρέπει να προσαρμόζονται και να λειτουργούν τόσο σε προσωπικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο. Και δεν θα είναι κατ’ ανάγκη οι πιο έξυπνοι αυτοί που θα επιβιώνουν και θα διαπρέπουν αλλά εκείνοι που θα μπορούν να προσαρμόζονται καλύτερα και γρηγορότερα στις όποιες αλλαγές των καιρών. Τις πέντε προϋποθέσεις/χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διαθέτει ο καθένας εξ ημών προκειμένου να αντεπεξέρχεται και να προσαρμόζεται στο όποιο καινούριο περιβάλλον στη διάρκεια μιας κρίσης, μετέφερε μιλώντας στο Youth Empowered Program Digital Edition της Coca-Cola Cyprus,ο  Trainer Γιώργος Ζερβίδης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S), Marketing & Brand Strategist.
 
Τα πέντε αυτά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να «δημιουργούμε μέσα στο χάος» είναι:  
 
  1. Να είμαστε προετοιμασμένοι πάντα για την απροσδόκητη αλλαγή, προκειμένου να μπορούμε να επιβιώνουμε.
  2. Να έχουμε θετική σκέψη, βλέποντας τα πράγματα με θετική ενέργεια.
  3. Να παραδεχθούμε ότι δεν μπορούμε να τα παίρνουμε όλα σαν δεδομένα και ότι δεν μπορούμε να ελέγχουμε τα πάντα. Στο πίσω μέρος του μυαλού μας να έχουμε πάντα την προετοιμασία στις όποιες πιθανές ανατροπές.
  4. Να έχουμε ελευθερία πνεύματος, μακριά από δογματισμούς προκαταλήψεις και εμμονές για να βλέπουμε τα πράγματα σφαιρικά με κριτική άποψη.
  5. Να διαθέτουμε προσαρμοστικότητα. Όσο πιο εύκολα προσαρμοζόμαστε σε καταστάσεις τόσο πιο εύκολα μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε.
 
 

Δειτε Επισης

Τελική ευθεία για τα 4α CSR Awards: Λήγει σύντομα η προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Το ΚΕΒΕ στην καρδιά του Investopia Global Mediterranean-Γεφυρώνοντας τις αγορές του Κόλπου με την ανατολική Μεσόγειο
«International Traveller» από την Primetel-Αξιόπιστη επικοινωνία, παντού, για κάθε επιχειρηματία
Khaliq Khan: Όταν η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά συναισθήματα
Με παρουσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών (EACA) το φετινό Advertising Conference
Η Δρ. Εβελίνα Χαριδήμου βραβεύεται για το πρωτοποριακό έργο της στις Επιστήμες Ζωής στα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας ΙδΕΚ(vid)
Ο τουρισμός ως κινητήρια δύναμη της οικονομίας... Οι απαιτήσεις της νέας εποχής και δύο βασικές προκλήσεις
Γέφυρα για επιχειρήσεις που επιθυμούν να επενδύσουν και να δραστηριοποιηθούν σε αναδυόμενες αγορές ο όμιλος Eurobank
Γιώργος Παπαναστασίου: Σημαντική η διοργάνωση του Investopia στην Κύπρο-Παραμένει το ενδιαφέρον Taqa για GSI
Η νέα γραμμή πλεύσης του τομέα της ναυτιλίας και η προοπτική συνεργασιών εταιρειών από Κύπρο και ΗΑΕ