powered by

Φίλιππος Σώσειλος: Επιχειρησιακά διλήμματα μετά το άνοιγμα στα διαδικτυακά κανάλια

Νιώσαμε ότι οι οργανισμοί μας πέρασαν από stress test, είπε ο Φίλιππος Σώσειλος, Υπεύθυνος Συνέταιρος Λιανικών Πωλήσεων της PwC Κύπρου, στο Market Outlook Series: Λιανικό Εμπόριο, αναφερόμενος στις συνθήκες της πανδημίας. 
 
Στην ομιλία του, ο ίδιος επικαλέστηκε το γνωμικό του Γουόρεν Μπάφετ, σύμφωνα με το οποίο «βλέπεις ποιος κολυμπάει γυμνός μόνο όταν υποχωρεί η παλίρροια» και σημείωσε ότι οι συνθήκες ήταν πρωτόγνωρες σε παγκόσμιο επίπεδο και κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει τι θα ακολουθούσε. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οργανισμοί και επιχειρήσεις είδαν τις δυνατότητες λειτουργίας τους μέσα σε καθεστώς πλήρους ψηφιοποίησης, κρίθηκε το επιχειρησιακό τους μοντέλο, η ευελιξία τους ή ακόμα και ο τρόπος ηγεσίας τους.

Σημειώνοντας ότι ο τομέας του λιανικού εμπορίου έχει πληγεί στον μεγαλύτερο βαθμό μετά από τον τουρισμό, αναφέρθηκε σε παιχνίδι επιβίωσης και ανάγκη ανανέωσης και νέας αρχής για τις επιχειρήσεις.  
 
Κίνδυνος αν πάμε πίσω σε κάποια ζητήματα
Πλέον, μετά την εισαγωγή νέων brands και νέων δυνατοτήτων αγοράς (διαδικτυακά κανάλια), προκύπτουν επιχειρησιακά διλήμματα για τους επιχειρηματίες μετά το άνοιγμα των καταστημάτων και την επιστροφή στις κανονικές πωλήσεις, αν θα πρέπει, δηλαδή, να επιστρέψουν στο προηγούμενο καθεστώς ή να επενδύσουν πιο στοχευμένα στα ψηφιακά τους κανάλια, εξήγησε ο κ. Σώσειλος.
 
Έχουν επιταχυνθεί τάσεις που προϋπήρχαν, αλλά όλα αυτά που έχουμε βιώσει έχουν οδηγήσει σε ένα νέο σκηνικό που απαιτεί αποφάσεις, συμπλήρωσε, προειδοποιώντας πως είναι επικίνδυνο να δράσουμε με βάσει τις συνθήκες του χθες και ότι υπάρχει ανάγκη για καινοτόμες ιδέες.
 

Δειτε Επισης

Eurobank Research: Πρωταγωνιστής στις Οικονομικές Προβλέψεις για Κύπρο και Ελλάδα
Γ. Παπαναστασίου-Α. bin Touq Al Marri: Κύπρος και ΗΑΕ χτίζουν στρατηγική συμμαχία επενδύσεων
Τελική ευθεία για τα 4α CSR Awards: Λήγει σύντομα η προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Το ΚΕΒΕ στην καρδιά του Investopia Global Mediterranean-Γεφυρώνοντας τις αγορές του Κόλπου με την ανατολική Μεσόγειο
«International Traveller» από την Primetel-Αξιόπιστη επικοινωνία, παντού, για κάθε επιχειρηματία
Khaliq Khan: Όταν η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά συναισθήματα
Με παρουσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών (EACA) το φετινό Advertising Conference
Η Δρ. Εβελίνα Χαριδήμου βραβεύεται για το πρωτοποριακό έργο της στις Επιστήμες Ζωής στα Κυπριακά Βραβεία Έρευνας ΙδΕΚ(vid)
Ο τουρισμός ως κινητήρια δύναμη της οικονομίας... Οι απαιτήσεις της νέας εποχής και δύο βασικές προκλήσεις
Γέφυρα για επιχειρήσεις που επιθυμούν να επενδύσουν και να δραστηριοποιηθούν σε αναδυόμενες αγορές ο όμιλος Eurobank