Φίλιππος Σώσειλος: Επιχειρησιακά διλήμματα μετά το άνοιγμα στα διαδικτυακά κανάλια
16:50 - 22 Ιουνίου 2020

Νιώσαμε ότι οι οργανισμοί μας πέρασαν από stress test, είπε ο Φίλιππος Σώσειλος, Υπεύθυνος Συνέταιρος Λιανικών Πωλήσεων της PwC Κύπρου, στο Market Outlook Series: Λιανικό Εμπόριο, αναφερόμενος στις συνθήκες της πανδημίας. 

Στην ομιλία του, ο ίδιος επικαλέστηκε το γνωμικό του Γουόρεν Μπάφετ, σύμφωνα με το οποίο «βλέπεις ποιος κολυμπάει γυμνός μόνο όταν υποχωρεί η παλίρροια» και σημείωσε ότι οι συνθήκες ήταν πρωτόγνωρες σε παγκόσμιο επίπεδο και κανένας δεν μπορούσε να προβλέψει τι θα ακολουθούσε. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οργανισμοί και επιχειρήσεις είδαν τις δυνατότητες λειτουργίας τους μέσα σε καθεστώς πλήρους ψηφιοποίησης, κρίθηκε το επιχειρησιακό τους μοντέλο, η ευελιξία τους ή ακόμα και ο τρόπος ηγεσίας τους.
Σημειώνοντας ότι ο τομέας του λιανικού εμπορίου έχει πληγεί στον μεγαλύτερο βαθμό μετά από τον τουρισμό, αναφέρθηκε σε παιχνίδι επιβίωσης και ανάγκη ανανέωσης και νέας αρχής για τις επιχειρήσεις.
Κίνδυνος αν πάμε πίσω σε κάποια ζητήματα
Πλέον, μετά την εισαγωγή νέων brands και νέων δυνατοτήτων αγοράς (διαδικτυακά κανάλια), προκύπτουν επιχειρησιακά διλήμματα για τους επιχειρηματίες μετά το άνοιγμα των καταστημάτων και την επιστροφή στις κανονικές πωλήσεις, αν θα πρέπει, δηλαδή, να επιστρέψουν στο προηγούμενο καθεστώς ή να επενδύσουν πιο στοχευμένα στα ψηφιακά τους κανάλια, εξήγησε ο κ. Σώσειλος.
Έχουν επιταχυνθεί τάσεις που προϋπήρχαν, αλλά όλα αυτά που έχουμε βιώσει έχουν οδηγήσει σε ένα νέο σκηνικό που απαιτεί αποφάσεις, συμπλήρωσε, προειδοποιώντας πως είναι επικίνδυνο να δράσουμε με βάσει τις συνθήκες του χθες και ότι υπάρχει ανάγκη για καινοτόμες ιδέες.