Ε. Χριστοδούλου: Mέσα σε δύο μήνες ο καταναλωτής έχει μεταμορφωθεί

Mέσα σε δύο μήνες είδαμε τον κόσμο να αλλάζει και οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν και να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους ανάλογα, ανέφερε η Ειρήνη Χριστοδούλου, Γενική Διευθύντρια των Beauty Line, στο Market Outlook Series: Λιανικό Εμπόριο. 

Όπως εξήγησε, ο καταναλωτής έχει μεταμορφωθεί μέσα σε δύο μήνες και ως εκ τούτου οι εταιρείες πρέπει να προσαρμοστούν με τη σειρά τους στις νέες ανάγκες, με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αντικαθιστούν την ανθρώπινη επαφή.

Πρόκληση να κρατήσουμε τη διαπροσωπική σχέση στον τομέα του καλλυντικού
Αναφερόμενη στον τομέα των καλλυντικών σημείωσε πως η προσωπική σχέση με τον πελάτη είναι προϋπόθεση για τα Beauty Line και πρόσθεσε ότι οι μάρκες που βγήκαν δυνατές από την πανδημία είναι αυτές που μίλησαν στον ψυχισμό του καταναλωτή.

«Οι μάσκες και τα υπόλοιπα μέτρα δυσκολεύουν τον τρόπο δουλείας μας. Είναι πρόκληση να βρούμε τους τρόπους να μην χάσουμε την διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη στον τομέα του καλλυντικού», είπε. Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος σκέψης και το μοντέλο, αυτό μπορεί να προϋποθέτει την ανάπτυξη της τεχνολογίας ή αλλαγή στη δομή, συνέχισε.

Η κ. Χριστοδούλου έφερε ως παράδειγμα διεθνή μάρκα ρουχισμού η οποία αλλάζει το επιχειρησιακό της μοντέλο, κλείνοντας 1200 καταστήματά ώστε να στραφεί στο online κομμάτι.
 
«Προφανώς αντιλήφθηκε ποιος θα είναι ο νέος καταναλωτής… Το κλειδί για να υπάρχει αύριο είναι η ευκινησία, να αλλάζεις και να προσαρμόζεσαι μέσα στα νέα δεδομένα», συμπλήρωσε κατά την ομιλία της. 

Δειτε Επισης

Θωρακισμένο το χρηματοοικονομικό σύστημα, αλλά απαιτείται εγρήγορση-Παραμένει ανθεκτική η κυπριακή οικονομία
Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Κοινό μέτωπο ΠΑΣΥΞΕ-ΣΤΕΚ… Να διαφυλαχθεί η εργασιακή ομαλότητα και σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Μειωμένη κατά €82 εκατ. η κερδοφορία των τραπεζών το πρώτο τρίμηνο-Αυξημένα κεφάλαια και περιουσιακά στοιχεία
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO
Πανεπιστήμιο Λεμεσού: Ειδική μείωση διδάκτρων για το πρόγραμμα Προδημοτική Εκπαίδευση (BEd)
Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)