Δ. Κατωπόδης: Το τεχνολογικό άλμα της LEROY MERLIN

 «Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, πλέον βλέπουμε τους χώρους με διαφορετική οπτική γωνία», ανάφερε στη παρέμβαση του στο διαδικτυακό συνέδριο που διοργάνωσε η IMH για τον αντίκτυπο του κορωνοϊού στο λιανικό εμπόριο, ο Διευθυντής της LEROY MERLIN στην Κύπρο Δημήτρης Κατωπόδης.

«Υπήρχαν ανάγκες και για ανακαίνιση και για διακόσμηση σπιτιού. Διαμορφώθηκαν διαφορετικές τάσεις οι οποίες ήρθαν λίγο καθυστερημένα στην Κύπρο. Είδαμε την περίοδο αυτή εταιρείες  είτε να δημιουργούν e-shops ή να διευρύνουν τα υφιστάμενα τους. Δημιουργιούθηκε επίσης η ανάγκη για e-sales advisors και για την υπηρεσία Pick up», ανέφερε.

Οι εταιρείες, σύμφωνα με τον κ. Κατωπόδη έπρεπε να βρουν τρόπους να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις.

«Πρέπει να σκεφτόμαστε out of the box. Με το μυαλό του χθες δεν μπορούμε να πάμε μπροστά. Ήταν τεράστια ευκαιρία να αντιληφθούμε τις νέες τάσεις. Το κατασκευάζω, έγινε διακοσμώ. Είδαμε καινούριους τρόπους λειτουργίας, πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο άμεσα», είπε.

Κατά τον κ. Κατωπόδη, βίωσαν μια αυξημένη ροή πελατών μετά το άνοιγμα τους.

«Ταυτόχρονα, συνεχίζονται οι ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές παραγγελίες. Ως Leroy Merlin καταφέραμε σε 7 μήνες αν αναπτύξουμε οτιδήποτε είχαμε. Υπάρχουν πιέσεις από διεθνή brands. Αυτό που πρέπει να κάνουμε να προσθέσουμε στο προϊόν και μια υπηρεσία. Ο Κύπριος θέλει καλό προϊόν, καλή υπηρεσία και καλή εμπειρία. Το φυσικό κατάστημα θα συνεχίζεται να αναπτύσσεται παράλληλα με το online κατάστημα», ανέφερε.

Καταλήγοντας προέβλεψε ανάπτυξη στα  προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που κάθε brand μπορεί να προσφέρει, ώστε να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.
 

Δειτε Επισης

Τζ. Κωνσταντίνου Παναγιώτου: Η διαφθορά στην Κύπρο και αυτό που έρχεται να καταπολεμήσει δραστικά η πρόταση του ΔΗΣΥ
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών