Δ. Κατωπόδης: Το τεχνολογικό άλμα της LEROY MERLIN
17:20 - 22 Ιουνίου 2020
«Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, πλέον βλέπουμε τους χώρους με διαφορετική οπτική γωνία», ανάφερε στη παρέμβαση του στο διαδικτυακό συνέδριο που διοργάνωσε η IMH για τον αντίκτυπο του κορωνοϊού στο λιανικό εμπόριο, ο Διευθυντής της LEROY MERLIN στην Κύπρο Δημήτρης Κατωπόδης.
«Υπήρχαν ανάγκες και για ανακαίνιση και για διακόσμηση σπιτιού. Διαμορφώθηκαν διαφορετικές τάσεις οι οποίες ήρθαν λίγο καθυστερημένα στην Κύπρο. Είδαμε την περίοδο αυτή εταιρείες είτε να δημιουργούν e-shops ή να διευρύνουν τα υφιστάμενα τους. Δημιουργιούθηκε επίσης η ανάγκη για e-sales advisors και για την υπηρεσία Pick up», ανέφερε.
Οι εταιρείες, σύμφωνα με τον κ. Κατωπόδη έπρεπε να βρουν τρόπους να ανταπεξέλθουν στις νέες προκλήσεις.
«Πρέπει να σκεφτόμαστε out of the box. Με το μυαλό του χθες δεν μπορούμε να πάμε μπροστά. Ήταν τεράστια ευκαιρία να αντιληφθούμε τις νέες τάσεις. Το κατασκευάζω, έγινε διακοσμώ. Είδαμε καινούριους τρόπους λειτουργίας, πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο άμεσα», είπε.
Κατά τον κ. Κατωπόδη, βίωσαν μια αυξημένη ροή πελατών μετά το άνοιγμα τους.
«Ταυτόχρονα, συνεχίζονται οι ηλεκτρονικές και τηλεφωνικές παραγγελίες. Ως Leroy Merlin καταφέραμε σε 7 μήνες αν αναπτύξουμε οτιδήποτε είχαμε. Υπάρχουν πιέσεις από διεθνή brands. Αυτό που πρέπει να κάνουμε να προσθέσουμε στο προϊόν και μια υπηρεσία. Ο Κύπριος θέλει καλό προϊόν, καλή υπηρεσία και καλή εμπειρία. Το φυσικό κατάστημα θα συνεχίζεται να αναπτύσσεται παράλληλα με το online κατάστημα», ανέφερε.
Καταλήγοντας προέβλεψε ανάπτυξη στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που κάθε brand μπορεί να προσφέρει, ώστε να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό.