Λάρνακα: “It’s time to return”
10:33 - 02 Ιουνίου 2020
Με την επαναλειτουργία των πρώτων ξενοδοχείων της την προσεχή Παρασκευή καθώς και την έναρξη πτήσεων από το εξωτερικό στις 9 Ιουνίου, η Λάρνακα προβαίνει σε δυναμική διαδικτυακή προώθηση στο εξωτερικό και έχει λανσάρει το νέο προωθητικό βίντεο με τίτλο “It’s time to return”. Ο τίτλος, που σηματοδοτεί το άνοιγμα της Κύπρου σε χώρες του εξωτερικού, συνάδει και συνδιάζεται με το σλόγκαν της ΕΤΑΠ Λάρνακας “They Always Come Back” που αναδεικνύει την πρωτιά της Λάρνακας σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες.
Μέσω του βίντεο, το οποίο από χθες κάνει το γύρο του διαδικτύου, προβάλλεται μέσω εκπληκτικών πλάνων η πόλη και η επαρχία της Λάρνακας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα καθώς και οι ειδικές μορφές τουρισμού της Περιφέρειας όπως, μεταξύ άλλων, τα θαλάσσια αθλήματα και η γαστρονομία.
Το νέο φιλμάκι της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας έγινε με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού. Η παραγωγή είναι της τοπικής εταιρείας Content Hub, ενώ ευχαριστίες εκφράζονται προς όλους όσους συνέβαλαν (Windsurf City Cyprus, Kahuna Surfhouse – Kaveh Photography, Σύλλογος Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας - Marrena Photostory, Αλέξανδρος Παπανδρέου, Golden Donkeys FARM, Lush Beach Bar).
Μέσω του βίντεο, το οποίο από χθες κάνει το γύρο του διαδικτύου, προβάλλεται μέσω εκπληκτικών πλάνων η πόλη και η επαρχία της Λάρνακας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα καθώς και οι ειδικές μορφές τουρισμού της Περιφέρειας όπως, μεταξύ άλλων, τα θαλάσσια αθλήματα και η γαστρονομία.
Το νέο φιλμάκι της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας έγινε με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού. Η παραγωγή είναι της τοπικής εταιρείας Content Hub, ενώ ευχαριστίες εκφράζονται προς όλους όσους συνέβαλαν (Windsurf City Cyprus, Kahuna Surfhouse – Kaveh Photography, Σύλλογος Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας - Marrena Photostory, Αλέξανδρος Παπανδρέου, Golden Donkeys FARM, Lush Beach Bar).