Powered by

Λάρνακα: “It’s time to return”

Με την επαναλειτουργία των πρώτων ξενοδοχείων της την προσεχή Παρασκευή καθώς και την έναρξη πτήσεων από το εξωτερικό στις 9 Ιουνίου, η Λάρνακα προβαίνει σε δυναμική διαδικτυακή προώθηση στο εξωτερικό και έχει λανσάρει το νέο προωθητικό βίντεο με τίτλο “It’s time to return”. Ο τίτλος, που σηματοδοτεί το άνοιγμα της Κύπρου σε χώρες του εξωτερικού, συνάδει και συνδιάζεται με το σλόγκαν της ΕΤΑΠ Λάρνακας “They Always Come Back” που αναδεικνύει την πρωτιά της Λάρνακας σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες.
 
Μέσω του βίντεο, το οποίο από χθες κάνει το γύρο του διαδικτύου, προβάλλεται μέσω εκπληκτικών πλάνων η πόλη και η επαρχία της Λάρνακας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα καθώς και οι ειδικές μορφές τουρισμού της Περιφέρειας όπως, μεταξύ άλλων, τα θαλάσσια αθλήματα και η γαστρονομία.
 
Το νέο φιλμάκι της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας έγινε με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού. Η παραγωγή είναι της τοπικής εταιρείας Content Hub, ενώ ευχαριστίες εκφράζονται προς όλους όσους συνέβαλαν (Windsurf City Cyprus, Kahuna Surfhouse – Kaveh Photography, Σύλλογος Γυναικών Υπαίθρου Λάρνακας - Marrena Photostory, Αλέξανδρος Παπανδρέου, Golden Donkeys FARM, Lush Beach Bar).
 
 
 

Δειτε Επισης

Υπεγράφη η κλαδική σύμβαση εργαζομένων ράμπας στα αεροδρόμια-Σημαντικές αυξήσεις μισθών και ωφελημάτων
Ο διεθνούς φήμης pastry chef, Karim Bourgi, σε ένα διήμερο σεμινάριο ζαχαροπλαστικής
Η Wizz Air παρουσιάζει την Pink Thursday και προσφέρει έκπτωση 15% σε επιλεγμένες πτήσεις
Garcon's: Ο νέος all day προορισμός του Mall of Engomi (photos)
Η Wizz Air επαναφέρει τις πτήσεις μεταξύ Λάρνακας και Τελ Αβίβ
Το πρώτο Airbus A350 της Emirates με συνολική χωρητικότητα 312 επιβάτες (pics)
EasyJet: Υπερδιπλασιάζει το μέρισμα μετά το άλμα κερδών
Ο αγαπημένος καφές των Kawacom’s Ipanema Espresso τώρα και drive thru στη Λευκωσία
Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της