powered by

Δηλώστε συμμετοχή στην πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της Porsche Taycan στις 24 Ιουνίου

Η Taycan αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο σπορ αυτοκίνητο της Porsche. Πρόκειται για ένα τετράθυρο σπορ saloon, που προσφέρει την υψηλή απόδοση και συνδεσιμότητα της Porsche σε καθημερινή χρήση. Ταυτόχρονα, οι ιδιαίτερα προηγμένες μέθοδοι παραγωγής και τα χαρακτηριστικά του Taycan καθορίζουν νέα πρότυπα στους τομείς της βιωσιμότητας και της ψηφιοποίησης.
 
H εταιρεία A.I.Motokinisi Ltd, αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Porsche στην Κύπρο, διοργανώνει την πρώτη αποκλειστική διαδικτυακή παρουσίαση μοντέλου της στην Κυπριακή αγορά. H Porsche Taycan θα παρουσιαστεί στις 24 Ιουνίου από τις 16:00 μέχρι τις 16:30.
 
Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό αλλά χρειάζεται εγγραφή που μπορείτε να συμπληρώσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:  https://bit.ly/2YGXYZY
 
Η εγγραφή εξαρτάται από τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων και τα κριτήρια που διέπουν το συγκεκριμένο κοινό στο οποίο απευθύνεται η εκδήλωση. Η συμμετοχή μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη μόνο όταν έχετε λάβει επιβεβαιωτικό e-mail από τη Γραμματεία της εκδήλωσης.

Δειτε Επισης

Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
AskWire: Κυπριακή διάκριση στον 15ο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές