Επαναλειτουργία ΚΕΠ ΑΗΚ την Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
16:30 - 04 Μαΐου 2020
Σε συνέχεια της πρόσφατης ενημέρωσης, η ΑΗΚ υπενθυμίζει στο κοινό πως τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) επαναλειτουργούν από την Τετάρτη 6 Μαΐου.
Καθώς τα ΚΕΠ θα εφαρμόζουν όλα τα πρωτόκολλα τήρησης των μέτρων προστασίας της υγείας, η ΑΗΚ ζητά την κατανόηση των καταναλωτών για αυξημένους χρόνους εξυπηρέτησης που ενδεχομένως προκύψουν, ειδικά κατά την εξόφληση λογαριασμών. Αν και οι συνθήκες είναι πρωτόγνωρες, η προσπάθειά μας είναι συνεχής για την όσο πιο γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες που παρουσιάζονται.
Με άξονες την ασφάλεια και την άνεση, η ΑΗΚ παροτρύνει τους πελάτες της να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά. Στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ www.eac.com.cy είναι αναρτημένα τα τηλέφωνα επικοινωνίας, οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι αριθμοί τηλεομοιότυπου (φαξ) των Περιφερειακών Γραφείων Προμήθειας.
Είναι δεδομένο ότι η περίοδος αυτή είναι δύσκολη. Οι Λειτουργοί Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ είναι δίπλα στους καταναλωτές και κάθε ειδική περίπτωση θα εξετάζεται με ιδιαίτερη κοινωνική ευαισθησία, πάντα λαμβάνοντας υπόψη και την αρχή της ισότιμης αντιμετώπισης του ευρύτερου συνόλου των καταναλωτών. Για τους πελάτες της ΑΗΚ που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες πληθυσμού προβλέπεται ειδική μέριμνα.
Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε, είναι πολύ σημαντική η συνεπής ανταπόκριση των συμπολιτών μας στην εξόφληση του λογαριασμού τους. Διότι αυτή η συνέπεια αποτελεί και την εγγύηση της σταθερότητας του ηλεκτρικού συστήματος και της απρόσκοπτης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας για το σύνολο της κοινωνίας και οικονομίας του τόπου.
Η ΑΗΚ, με τη συμβολή όλων, χρειάζεται να έχει τη δύναμη ώστε ν’ αντιμετωπίσει την ενεργειακή πρόκληση της νέας Κύπρου.
Καθώς τα ΚΕΠ θα εφαρμόζουν όλα τα πρωτόκολλα τήρησης των μέτρων προστασίας της υγείας, η ΑΗΚ ζητά την κατανόηση των καταναλωτών για αυξημένους χρόνους εξυπηρέτησης που ενδεχομένως προκύψουν, ειδικά κατά την εξόφληση λογαριασμών. Αν και οι συνθήκες είναι πρωτόγνωρες, η προσπάθειά μας είναι συνεχής για την όσο πιο γρήγορη ανταπόκριση στις ανάγκες που παρουσιάζονται.
Με άξονες την ασφάλεια και την άνεση, η ΑΗΚ παροτρύνει τους πελάτες της να συνεχίσουν να εξυπηρετούνται και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά. Στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ www.eac.com.cy είναι αναρτημένα τα τηλέφωνα επικοινωνίας, οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι αριθμοί τηλεομοιότυπου (φαξ) των Περιφερειακών Γραφείων Προμήθειας.
Είναι δεδομένο ότι η περίοδος αυτή είναι δύσκολη. Οι Λειτουργοί Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΗΚ είναι δίπλα στους καταναλωτές και κάθε ειδική περίπτωση θα εξετάζεται με ιδιαίτερη κοινωνική ευαισθησία, πάντα λαμβάνοντας υπόψη και την αρχή της ισότιμης αντιμετώπισης του ευρύτερου συνόλου των καταναλωτών. Για τους πελάτες της ΑΗΚ που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες πληθυσμού προβλέπεται ειδική μέριμνα.
Σε αυτή τη νέα πραγματικότητα που βιώνουμε, είναι πολύ σημαντική η συνεπής ανταπόκριση των συμπολιτών μας στην εξόφληση του λογαριασμού τους. Διότι αυτή η συνέπεια αποτελεί και την εγγύηση της σταθερότητας του ηλεκτρικού συστήματος και της απρόσκοπτης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας για το σύνολο της κοινωνίας και οικονομίας του τόπου.
Η ΑΗΚ, με τη συμβολή όλων, χρειάζεται να έχει τη δύναμη ώστε ν’ αντιμετωπίσει την ενεργειακή πρόκληση της νέας Κύπρου.