Powered by

Σε υποδομές και ηλεκτρονικά εργαλεία επενδύει η ΕΤΑΛ για το τουριστικό προϊόν της Λεμεσού

Με δεδομένη μια χαμένη τουριστική περίοδο, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής της Περιφέρειας Λεμεσού (ΕΤΑΛ), επενδύει φέτος σε έργα υποδομής και σε ηλεκτρονικά εργαλεία που θα ενισχύσουν το τουριστικό προϊόν που η Λεμεσός θα προσφέρει από την επόμενη χρονιά. 
 
Η πανδημία και ο αντίκτυπος στον τουρισμό μας έφερε αναθεώρηση του προγραμματισμού για την ΕΤΑΛ, με τον Πρόεδρο της Τώνη Αντωνίου να δηλώνει στο ΚΥΠΕ αισιοδοξία για την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο και πως «ο τουρισμός σήμερα θέλει έργα υποδομής και ηλεκτρονικό marketing».
 
«Όλα τα κονδύλια του προϋπολογισμού που αφορούσαν δράσεις που ακυρώθηκαν , όπως συμμετοχής σε εκθέσεις και συνέδρια στο εξωτερικό για προβολή της Λεμεσού, τα μετατοπίσαμε σε δυο επίπεδα, σε υποδομές και σε ηλεκτρονικά εργαλεία», ανέφερε ο κ.Αντωνίου. 
 
Η Λεμεσός διαφοροποιείται από άλλες Επαρχίες γιατί αποτελεί πλέον ένας υψηλών προδιαγραφών τουριστικό προορισμό, τον οποίον ελπίζουμε να διατηρήσουμε, είπε ο Πρόεδρος της ΕΤΑΛ, υποδεικνύοντας πως «ό,τι κάνουμε φέτος γίνεται για ν’ αναβαθμίσει και να εμπλουτίσει το τουριστικό μας προϊόν για τις χρονιές που έρχονται».
 
Μεταξύ των έργων που προγραμματίζονται για φέτος είναι η δημιουργία τριών υπαίθριων γυμναστηρίων, με την τοποθέτηση οργάνων εκγύμνασης  στο παραλιακό μέτωπο (Παρεκκλησιά,  Άγιο Τύχωνα και στο Δασούδι) ενώ στόχος είναι η λειτουργία τουλάχιστον δέκα, ώστε να καλύπτεται ένα μεγάλο μέρος του παραλιακού μετώπου.
 
Εντός του 2020 θα σχεδιαστούν επίσης δέκα ποδηλατικές διαδρομές που θα δίνουν την ευκαιρία στον ποδηλάτη να επισκέπτεται χωριά και σημεία αναφοράς στην ορεινή Λεμεσού, με τη βοήθεια και ηλεκτρονικών στοιχείων που θα δημιουργηθούν και θα διατεθούν για το σκοπό αυτό.
 
Επιπρόσθετα, συνεχίζεται η προσπάθεια για αντικατάσταση σε παγκάκια και κάδους που έχουν φθαρεί κατά μήκος του παραλιακού πεζόδρομου, ενώ στα αρχικά στάδια της βρίσκεται η ιδέα για δημιουργία πολύ-μουσείου, που θα αφορά στην προβολή παραδοσιακών και ιστορικών σημείων ή αντικειμένων στα χωριά της ορεινής Λεμεσού.
 
«Ο τουρίστας θέλει να βλέπει κάτι χαρακτηριστικό από την Κύπρο, γι αυτό θα αναλάβουμε μια πρωτοβουλία να εντοπίσουμε  όλα εκείνα που αξίζουν να προβληθούν και που βρίσκονται διάσπαρτα στις διάφορες κοινότητες μας», είπε ο κ.Αντωνίου.
 
Σύντομα, εξάλλου, αναμένεται να ετοιμαστεί οπτικοακουστικό υλικό που θα παρουσιάζει τη Λεμεσό κατά τη χειμερινή περίοδο, στο πνεύμα προηγούμενου βίντεο που ετοιμάστηκε και προωθήθηκε για τη Λεμεσό κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.
 
Περί το τέλος του έτους έχει προγραμματιστεί, επίσης, η ηλεκτρονική προβολή του τουριστικού προϊόντος της Λεμεσού σε χώρες που θα κριθούν ότι αποτελούν προτεραιότητα και πάντα ανάλογα με τις συνθήκες που θα επικρατούν.
 
Η ΕΤΑΛ σκοπεύει ακόμη να ανανεώσει την ιστοσελίδα της για τη Λεμεσό και ν’ αναβαθμίσει γενικά τις ηλεκτρονικές εφαρμογές της, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή ενημέρωση γύρω από το τουριστικό προϊόν της Λεμεσού και με γνώμονα πως όσα γίνονται σήμερα θα βοηθήσουν εποικοδομητικά το αύριο.
 
Ένα αύριο που για τον Πρόεδρο της εταιρείας, παρά τις σημερινές δυσκολίες που έφερε η πανδημία, φαντάζει ελπιδοφόρο για τη Λεμεσό και το τουριστικό προϊόν που αυτή προσφέρει.
 
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Wizz Air: Απευθείας πτήση Λάρνακα-Βαρκελώνη από τον Οκτώβριο…Οι τιμές και η συχνότητα του δρομολογίου
Wizz Air: Γιορτάζει τα γενέθλιά της και δίνει τη δυνατότητα σε 21 τυχερούς να κερδίσουν έως και €1.000 σε WIZZ credits
Στο top 10 του παγκόσμιου συνεδριακού τουρισμού η Αθήνα
Θετικό το δείγμα του πρώτου τριμήνου για τον ελληνικό τουρισμό-Αύξηση 5,4% στις αφίξεις και 4,4% στις εισπράξεις
Nordic Leisure Travel Group: Βλέπει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην Κύπρο για την σκανδιναβική αγορά
Υπογράφηκαν συμφωνίες με Υφυπουργείο Τουρισμού για χορηγίες €620.949 στον Δήμο Πόλης Χρυσοχούς
Sunwing Sandy Bay Resort: Ανακαίνιση αξίας 30 εκατ. για το ξενοδοχείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου
Θάνος Μιχαηλίδης: Ο θετικός αντίκτυπος στον τουρισμό και η πιθανή πρόκληση από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Άλμα 25,5% στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο-Ανοδικά κινήθηκε το τετράμηνο
Melco: Παραμένει η πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη με την πιστοποίηση RG Check