Greek Summer, Feeling Happy!
15:25 - 26 Μαΐου 2020
«GREEK SUMMER, Feeling Happy», θα είναι εκτός απροόπτου το νέο σλόγκαν του ελληνικού Τουρισμού, με το οποίο θα προβληθεί η χώρα στις διεθνείς αγορές, από τα τέλη Ιουνίου, σύμφωνα με τις υπάρχουσες έως τώρα πληροφορίες.
Το σλόγκαν αυτό εγκρίθηκε από μια λίστα 5, από τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος έκανε παρατηρήσεις και αλλαγές, καταδεικνύοντας το προσωπικό του ενδιαφέρον για τον τομέα του Τουρισμού.
Το δημιουργικό και το σλόγκαν επεξεργάστηκαν η εταιρία Frank & Fame σε συνεργασία με την V&O του κ. Θωμά Βαρβιτσιώτη και τον κ. Ηλία Τσαουσάκη της Marketing Greece, η οποία έχει τον συντονισμό, υπό την εποπτεία του κ. Στηβ Βρανάκη, από το πρωθυπουργικό γραφείο.
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η καμπάνια θα έχει μίνιμουμ προϋπολογισμό 5 εκατομμυρίων ευρώ, θα ξεκινήσει την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου ή την πρώτη του Ιουλίου και οι χώρες θα προκύψουν με βάση τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά, που θα δώσει ο ΕΟΔΥ και η επιτροπή λοιμωξιολόγων.
Οι χώρες θα είναι 15 έως 20 και αυτή την στιγμή, αυτές που είναι σίγουρα «μέσα», είναι το Ισραήλ, η Κύπρος και οι Βαλκανικές. Εκτός αυτή την στιγμή φαίνεται να είναι Αγγλία και Ρωσία, χωρίς ωστόσο να αποκλείονται, καθώς όπως τονίζουν οι κυβερνητικές πηγές, όλα θα εξαρτηθούν από τα επιδημιολογικά κριτήρια και την πορεία της πανδημίας σε κάθε χώρα.
Πηγή του ΕΟΤ, τονίζει ότι «την καμπάνια θα πληρώσει εξ ολοκλήρου ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ο οποίος με τα έμπειρα και ικανά στελέχη του θα κάνει τα media, όπως έχει κάνε με επιτυχία ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν», ενώ υπογραμμίζει ότι «στην Marketing Greece έχει δοθεί το δημιουργικό, το οποίο σε επίπεδο δαπανής αποτελεί ένα μικρό ποσοστό του συνολικού προϋπολογισμού».
Πηγή: Money-tourism.gr