Powered by

Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση πωλήσεων κατά 23,7% στο κρίσιμο δίμηνο

Πωλήσεις ύψους 1,5 δις ευρώ πραγματοποίησαν στο διάστημα των 11 εβδομάδων από την έξαρση της πανδημίας έως και την άρση του lockdown (24/2 έως 10/5) τα ελληνικά σούπερ μάρκετ σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI.  Συγκρίνοντας την ακριβώς αντίστοχη περίοδο του 2019, οι πωλήσεις φέτος εμφάνισαν αύξηση κατά 23,7%.

Αντίστοιχα, την εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020 οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (12/5/2019) ανήλθαν σε 132,68 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,4%. Από την αρχή του 2020 μέχρι τις 10 Μαΐου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία ανήλθε σε 15,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, δηλαδή από την αρχή του 2019 μέχρι 12 Μαΐου 2019.

Την περίοδο 24/02/2020-10/5/2020, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (22,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (34,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (26,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (20,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,4%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 329,5%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 272% και το οινόπνευμα με αύξηση 240,3%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελειώνει στις 10/5/2020, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 17,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (17,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 13,3%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 50,6%). Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 694,5%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 244,3%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 222,1% και αθλητικός εξοπλισμός με αύξηση 197,7%.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Ανέβασε ταχύτητα στο 2,8% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Στρατηγική επέκταση της DEMO στη Γαλλία με την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας
Υψηλότερες του ευρωπαϊκού μέσου όρου οι τιμές πώλησης κατοικιών στην Ελλάδα
2015-2025: Η επώδυνη δεκαετία αποκατάστασης της Ελλάδας… Από την κατάρρευση στην ανταμοιβή
Έπεσαν οι υπογραφές για την εξαγορά της Δωδώνη από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία-Τα επόμενα βήματα
Στο 7,9% μειώθηκε η ανεργία στην Ελλάδα τον Μάιο
Τι σηματοδοτεί η πρόταση εξαγοράς του ελληνικού χρηματιστηρίου από τη Euronext-Το παρασκήνιο και τα επόμενα βήματα
Οι τέσσερις κίνδυνοι για την ελληνική οικονομία και η ανησυχία για ενδεχόμενη ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
Οι δύο μεγάλοι φόβοι των επιχειρηματιών στην Ελλάδα-Τι δείχνει έρευνα
BofA: Προοπτικές ανόδου για τις ελληνικές τράπεζες με αιχμή τη Eurobank…Οι νέες τιμές-στόχοι