powered by

Αυτό είναι το plan B της κυβέρνησης

Την επιδότηση επιτοκίων μέχρι 1,5% και την εξασφάλιση χρηματοδότησης από ευρωπαϊκούς πόρους για στήριξη επιχειρήσεων και αυτοτελώς εργαζομένων περιλαμβάνει το plan B της κυβέρνησης μετά το ναυάγιο με την προώθηση του νομοσχεδίου για τις κρατικές εγγυήσεις.

Κοινωνοί αυτών των προθέσεων έχουν γίνει σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews και οι εκπρόσωποι των εργοδοτικών οργανώσεων, οι οποίοι ζήτησαν όπως η επιδότηση του επιτοκίου να φθάσει στο 2% αντί στο 1,5% που είναι η πρόθεση της κυβέρνησης.

Με βάση τα όσα δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Κωνσταντίνος Πετρίδης, τελικές ανακοινώσεις για τις προθέσεις της θα γίνουν γνωστές εντός της επόμενης εβδομάδας.
Να σημειωθεί πως η επιδότηση του επιτοκίου, είναι συμβατή και με το ευρωπαϊκό κεκτημένο με βάση οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και δεν χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση, απλώς την εξασφάλιση του απαραίτητου κονδυλίου

Της επιδότησης θα μπορούν να επωφεληθούν μόνο όσες επιχειρήσεις κριθούν βιώσιμες από το ξεσκόνισμα που θα κάνουν τα επιτελεία των τραπεζών.

Βιώσιμες θεωρούνται όσες επιχειρήσεις και αυτοτελώς εργαζόμενοι δεν είχαν καθυστερημένες οφειλές πέραν των 30 ημερών μέχρι το τέλος του 2019, που είχαν τακτοποιημένες όλες τις φορολογικές τους υποχρεώσεις και που έχει πληγεί σημαντικά λόγω της πανδημίας ο κύκλος εργασιών τους.

Να θυμίσουμε πως το προηγούμενο νομοσχέδιο που αποσύρθηκε προέβλεπε και πρόστιμο μέχρι €500 χιλιάδες, σε όσους προχωρούσαν σε απολύσεις μέχρι 6 μήνες μετά την εξασφάλιση δανείου.
 

Δειτε Επισης

Άναψε πράσινο φως για το Hadassah Healthcare Park-Τι θα περιλαμβάνει η μεγάλη ανάπτυξη στη Λακατάμια
Έλενα Κούσιου-Χατζηδημητρίου: Ολοκληρωμένη η στεγαστική πολιτική, έρχονται νέες λύσεις και προγράμματα
Στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα η ηλεκτρική διασύνδεση και κάπου στο... μέλλον η ολοκλήρωση του τερματικού
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Θέατρο του παραλόγου η ηλεκτρική διασύνδεση-Πλήρης στασιμότητα, αλλά το έργο «συνεχίζεται» και θέλει χρήμα ο ΑΔΜΗΕ
Γ. Παπαναστασίου: Άρχισε να μαζεύεται κάποια ποσότητα εμπορεύσιμη και οικονομικά βιώσιμη-Τα επόμενα βήματα για το «Πήγασος 1»
Τι λείπει και πότε αναμένεται να γίνει FSRU o «Προμηθέας»-Πόσα στοιχίζει τον μήνα η παραμονή του στη Μαλαισία
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Βασίλης Δημητριάδης: Διαφορά φιλοσοφίας με την κυβέρνηση για την ναυτιλία-Ετοιμάζει προτάσεις και δράσεις ο ΔΗΣΥ