Infocredit Group: Η Νέα Πραγματικότητα
11:36 - 15 Μαΐου 2020
Η Πανδημία COVID-19 συνιστά ένα τεράστιο πρωτοφανές σοκ για την παγκόσμια οικονομία και όπως φαίνεται θα περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να ανακάμψει από αυτό. Τα μέτρα τα οποία οι περισσότερες χώρες έχουν εξαγγείλει και υιοθετήσει έρχονται να βοηθήσουν τους ανθρώπους και τους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας που ενδεχομένως έχουν επηρεαστεί περισσότερο, καθώς καμία πρόβλεψη δεν είναι ασφαλής γιατί δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το βάθος και την έκταση του προβλήματος που προκύπτει στην οικονομία σε αυτό το σημείο όπου η πανδημία βρίσκεται υπό εξέλιξη.
Τα περιοριστικά μέτρα που έχουν εφαρμοστεί στην ελεύθερη κυκλοφορία αλλά και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, αναμένεται να έχουν σοβαρότερες αρνητικές επιπτώσεις σε κάποιους τομείς περισσότερο από άλλους, αν και είναι πολύ νωρίς ακόμη να δούμε το μέγεθος του επηρεασμού και τις πραγματικές επιπτώσεις στην Κυπριακή οικονομία.
Η πανδημία, σύμφωνα με τις δικές μας προκαταρτικές εκτιμήσεις, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα πιο κάτω, αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά πέραν του 68% της οικονομικής δραστηριότητας. Κλάδοι όπως ο οικοδομικός, το λιανικό εμπόριο, ο τουριστικός και οι υποστηρικτικές προς αυτούς υπηρεσίες, αναμένεται να έχουν πολύ αρνητικές επιπτώσεις με κίνδυνο πολλές από τις εταιρείες των κλάδων αυτών να μην μπορέσουν να ανταπεξέλθουν.
Παρόλο που το λιανικό εμπόριο ειδών ευρείας κατανάλωσης αποτελεί τον μόνο κλάδο ο οποίος συνέχισε τις δραστηριότητες του εφαρμόζοντας σε πολλές περιπτώσεις διαδικτυακά συστήματα παραγγελιών, οι καταναλωτές περιόρισαν τις αγορές τους σε αγορές βασικών ειδών πρώτης ανάγκης. Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων σχετίζονται άμεσα με την ψυχολογία των καταναλωτών και την ευρύτερη οικονομική και κοινωνική κατάσταση.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας μας για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, τα τελευταία 4 χρόνια χάθηκαν περισσότερα από €130 εκατομμύρια, από κακούς χρεώστες. Για να ανακτηθούν τα χαμένα αυτά χρήματα απαιτούνται πέραν των €6 δις επιπλέον πωλήσεις και πέραν των 7 - 10 χρόνων. Σύμφωνα με την νέα πραγματικότητα, εάν υπολογίσουμε ότι μακροπρόθεσμα θα υπάρξει μείωση της τάξης του 25% στις πωλήσεις των επιχειρήσεων αυτών, αυτό αναμένεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις απειλώντας άμεσα την βιωσιμότητα τους.
Επιπλέον, μια πιθανή μεγάλη αύξηση στην απώλεια θέσεων εργασίας , θα επιφέρει εκτός από το προσωπικό και κοινωνικό κόστος και ένα τεράστιο κόστος για την ήδη βεβαρημένη οικονομία μας. Αν και ο αριθμός των θέσεων εργασίας που θα χαθούν και των εταιρειών που θα χρεοκοπήσουν παραμένει αβέβαιος, οι χώρες θα αντιμετωπίσουν τον πραγματικό οικονομικό αντίκτυπο της πανδημίας στα επόμενα χρόνια αν δεν ληφθούν έγκαιρα αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Η κρίση, εκτός από απειλές και κινδύνους, συνιστά και συγκεκριμένες πιθανές προκλήσεις για την οικονομία γύρω από τους ανθρώπους και τις εμπορικές δραστηριότητες, οι οποίες μπορεί για ένα διάστημα να μην μπορούν να διεξαχθούν κανονικά, αλλά η διαχείριση κινδύνου είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς έχουν αλλάξει οι τύποι κινδύνων που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σήμερα.
Οι προτεραιότητες των επιχειρήσεων έχουν δικαίως αλλάξει. Ενώ η ενίσχυση των πωλήσεων αποτελούσε παραδοσιακά την πρώτη προτεραιότητα των επιχειρήσεων, πλέον η προστασία της υγείας του προσωπικού αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα τους και ακολουθεί σε δεύτερη θέση η διαθεσιμότητα των προϊόντων προς το καταναλωτικό κοινό. Γενικά κυριαρχούν οι προτεραιότητες γύρω από τις εξελίξεις σε σχέση με τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού COVID-19 και η διασφάλιση υγιεινής στους χώρους πώλησης. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι πωλήσεις εξ αποστάσεων αναμένεται να δώσουν νέα ώθηση στην αγορά αυτή.
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου παρουσιάζουν εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης στο 11,9%, ο οποίος οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού. Από τα μέσα Μαρτίου η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην YTD περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16,0%, ενώ η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσυνή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά -34,4%. Η αιτία αυτής της μεγάλης πτώσης οφείλεται σε δύο λόγους: πιο συγκεκριμένα, στο γεγονός ότι είχε μια εργάσιμη ημέρα λιγότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (την 20η Απριλίου), καθώς επίσης και ότι συγκρίνεται με την Μεγάλη Εβδομάδα του 2019, μια εβδομάδα του χρόνου, όπου πάντα πραγματοποιείται σημαντικός τζίρος στα καταστήματα. Ειδικότερα για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, η πτώση που σημειώνεται την εβδομάδα μετά το Πάσχα ανέρχεται στο -30,7% σε αξίες, ενώ σε όγκο (units) η μείωση είναι πιο περιορισμένη στο -28,5%, υποδηλώνοντας μείωση των τιμών, η οποία εν μέρει είναι επηρεασμένη από τη μείωση του Φ.Π.Α. σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων και ποτών.
Σχεδιάζοντας λειτουργικά πλάνα δράσης είναι το κλειδί για επιβίωση και επιτυχία. Χρειάζεται άμεσος προσεκτικός στρατηγικός σχεδιασμός από τις επιχειρήσεις και άμεσα στοχευμένα μέτρα στήριξης αλλά και άμεση υλοποίηση τους από το κράτος, για να μειωθούν στο ελάχιστο δυνατό βαθμό οι αρνητικές επιπτώσεις από την πανδημία, ούτος ώστε τόσο τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις όσο και ο χρηματοπιστωτικός τομέας να προστατευθούν και να βγουν από το σημερινό αδιέξοδο με όσο το δυνατό λιγότερο κόστος, μετά την καθολική άρση των περιοριστικών μέτρων και επανεκκίνηση της οικονομίας. Η επιστροφή στην “κανονικότητα” πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένη έτσι ώστε να εξετάζονται σε κάθε στάδιο οι επιπτώσεις και η εξέλιξη της νόσου.
Η οικονομική ανάπτυξη προϋποθέτει την υλοποίηση διαθρωτικών μεταρρυθμίσεων σε όλους τους τομείς. Οι επιχειρήσεις πρέπει να κρατηθούν στην ζωή και να είναι έτοιμες ταυτόχρονα να προχωρήσουν στη νέα πραγματικότητα: μια καινούρια παγκόσμια οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα. Πρέπει να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της νέας εποχής, η οποία αναμένεται να είναι πολύ διαφορετική.
Infocredit Group
Ιστορικό και περιγραφή υπηρεσιών πιστωτικού κινδύνου
Η Infocredit Group είναι πρωτοπόρος εταιρεία παροχής καινοτόμων λύσεων με ειδίκευση στην διαχείριση πιστωτικού κινδύνου, κινδύνων κανονιστικής συμμόρφωσης και εταιρικής διακυβέρνησης. Με περισσότερα από 45 χρόνια εμπειρίας και με ένα διεθνές δίκτυο στρατηγικών συνεργατών, η Infocredit Group έχει καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής εμπορικών πληροφοριών και διαχείρισης κινδύνων.
Οι επισφαλείς πιστώσεις και η έκθεση των εταιριών σε αφερέγγυους συνεργάτες και πελάτες βρίσκεται στη κορυφή των αιτιών έλλειψης ρευστότητας ακόμα και πτώχευσης των επιχειρήσεων. H Infocredit Group με την τεράστια εμπειρία της στον τομέα των εμπορικών ερευνών και οικονομικών εκθέσεων έχει να παρουσιάσει ολοκληρωμένες λύσεις ελαχιστοποίηση του πιστωτικού κινδύνου και έκθεσης των πελατών σε παγίδες της αγοράς.
H Infocredit Group διατηρεί σήμερα την μεγαλύτερη ιδιωτική βάση δεδομένων για κυπριακές επιχειρήσεις, προσφέροντας άμεση πρόσβαση σε εταιρικά δεδομένα για περισσότερες από 190,000 εταιρείες. Η επιχειρηματική πληροφόρηση που λαμβάνουν τα στελέχη μέσω των στοιχείων αυτών, συνδυάζει ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για σκοπούς αξιολόγησης πελατών, προμηθευτών ή και συνεργατών τους.
Με ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών, η Infocredit Group παρέχει πρόσβαση στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.infocreditworld.com, βάση η οποία παρέχει εμπορικά στοιχεία για περισσότερες από 150 εκατομμύρια εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα για τη κυπριακή αγορά η παρέχονται εύκολα, γρήγορα και διαδικτυακά όλες οι δημόσιες εμπορικές, οικονομικές και άλλες πληροφορίες.
Το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group εξυπηρετώντας μεγάλους οργανισμούς όπως δημαρχεία, ασφαλιστικές, τηλεφωνικές και εμπορικές εταιρίες κατάφερε να αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία στον τομέα. Στελεχωμένο με έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό κατάφερε να φτάσει σε ψηλά επίπεδα αποτελεσματικότητας και ποιότητας φτάνοντας να διεκπεραιώνει χιλιάδες τηλεφωνήματα ημερησίως, αλλά κυρίως να το κάνει μέσα από διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας. Με την πιστοποίηση PCI (Payment Card Industry), το τηλεφωνικό κέντρο διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Επιπλέον το τμήμα διαθέτει πάντα την ευελιξία να προσαρμόσει τα ωράρια και τις υπηρεσίες του αναλόγως των αναγκών του κάθε πελάτη ξεχωριστά.
Πέρα τούτων, το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group, σε συνεργασία με την JCC παρέχει στις εταιρίες την δυνατότητα είσπραξης οφειλών και εξόφλησης τιμολογίων τηλεφωνικά με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας.
Greek profile Video
https://vimeo.com/418492959
Credit Risk Video
https://vimeo.com/417556880
Infocredit Group Profile:
Η Infocredit Group είναι πρωτοπόρος εταιρεία παροχής καινοτόμων λύσεων με ειδίκευση στην διαχείριση πιστωτικού κινδύνου, κινδύνων κανονιστικής συμμόρφωσης και εταιρικής διακυβέρνησης. Επικεντρωμένη στην παγκόσμια τάση για διαφάνεια, η Infocredit Group στοχεύει στην ενδυνάμωση και ταυτόχρονη ενίσχυση των επιχειρήσεων για κρίσιμες οικονομικές αποφάσεις. Με περισσότερα από 45 χρόνια εμπειρίας και με ένα διεθνές δίκτυο στρατηγικών συνεργατών, η Infocredit Group έχει καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής εμπορικών πληροφοριών και διαχείρισης κινδύνων. διεθνώς. www.infocreditgroup.com
Τα περιοριστικά μέτρα που έχουν εφαρμοστεί στην ελεύθερη κυκλοφορία αλλά και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, αναμένεται να έχουν σοβαρότερες αρνητικές επιπτώσεις σε κάποιους τομείς περισσότερο από άλλους, αν και είναι πολύ νωρίς ακόμη να δούμε το μέγεθος του επηρεασμού και τις πραγματικές επιπτώσεις στην Κυπριακή οικονομία.
Η πανδημία, σύμφωνα με τις δικές μας προκαταρτικές εκτιμήσεις, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα πιο κάτω, αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά πέραν του 68% της οικονομικής δραστηριότητας. Κλάδοι όπως ο οικοδομικός, το λιανικό εμπόριο, ο τουριστικός και οι υποστηρικτικές προς αυτούς υπηρεσίες, αναμένεται να έχουν πολύ αρνητικές επιπτώσεις με κίνδυνο πολλές από τις εταιρείες των κλάδων αυτών να μην μπορέσουν να ανταπεξέλθουν.
Παρόλο που το λιανικό εμπόριο ειδών ευρείας κατανάλωσης αποτελεί τον μόνο κλάδο ο οποίος συνέχισε τις δραστηριότητες του εφαρμόζοντας σε πολλές περιπτώσεις διαδικτυακά συστήματα παραγγελιών, οι καταναλωτές περιόρισαν τις αγορές τους σε αγορές βασικών ειδών πρώτης ανάγκης. Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων σχετίζονται άμεσα με την ψυχολογία των καταναλωτών και την ευρύτερη οικονομική και κοινωνική κατάσταση.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας μας για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, τα τελευταία 4 χρόνια χάθηκαν περισσότερα από €130 εκατομμύρια, από κακούς χρεώστες. Για να ανακτηθούν τα χαμένα αυτά χρήματα απαιτούνται πέραν των €6 δις επιπλέον πωλήσεις και πέραν των 7 - 10 χρόνων. Σύμφωνα με την νέα πραγματικότητα, εάν υπολογίσουμε ότι μακροπρόθεσμα θα υπάρξει μείωση της τάξης του 25% στις πωλήσεις των επιχειρήσεων αυτών, αυτό αναμένεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις απειλώντας άμεσα την βιωσιμότητα τους.
Επιπλέον, μια πιθανή μεγάλη αύξηση στην απώλεια θέσεων εργασίας , θα επιφέρει εκτός από το προσωπικό και κοινωνικό κόστος και ένα τεράστιο κόστος για την ήδη βεβαρημένη οικονομία μας. Αν και ο αριθμός των θέσεων εργασίας που θα χαθούν και των εταιρειών που θα χρεοκοπήσουν παραμένει αβέβαιος, οι χώρες θα αντιμετωπίσουν τον πραγματικό οικονομικό αντίκτυπο της πανδημίας στα επόμενα χρόνια αν δεν ληφθούν έγκαιρα αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Η κρίση, εκτός από απειλές και κινδύνους, συνιστά και συγκεκριμένες πιθανές προκλήσεις για την οικονομία γύρω από τους ανθρώπους και τις εμπορικές δραστηριότητες, οι οποίες μπορεί για ένα διάστημα να μην μπορούν να διεξαχθούν κανονικά, αλλά η διαχείριση κινδύνου είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς έχουν αλλάξει οι τύποι κινδύνων που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σήμερα.
Οι προτεραιότητες των επιχειρήσεων έχουν δικαίως αλλάξει. Ενώ η ενίσχυση των πωλήσεων αποτελούσε παραδοσιακά την πρώτη προτεραιότητα των επιχειρήσεων, πλέον η προστασία της υγείας του προσωπικού αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα τους και ακολουθεί σε δεύτερη θέση η διαθεσιμότητα των προϊόντων προς το καταναλωτικό κοινό. Γενικά κυριαρχούν οι προτεραιότητες γύρω από τις εξελίξεις σε σχέση με τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού COVID-19 και η διασφάλιση υγιεινής στους χώρους πώλησης. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι πωλήσεις εξ αποστάσεων αναμένεται να δώσουν νέα ώθηση στην αγορά αυτή.
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου παρουσιάζουν εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης στο 11,9%, ο οποίος οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού. Από τα μέσα Μαρτίου η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην YTD περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16,0%, ενώ η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσυνή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά -34,4%. Η αιτία αυτής της μεγάλης πτώσης οφείλεται σε δύο λόγους: πιο συγκεκριμένα, στο γεγονός ότι είχε μια εργάσιμη ημέρα λιγότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (την 20η Απριλίου), καθώς επίσης και ότι συγκρίνεται με την Μεγάλη Εβδομάδα του 2019, μια εβδομάδα του χρόνου, όπου πάντα πραγματοποιείται σημαντικός τζίρος στα καταστήματα. Ειδικότερα για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, η πτώση που σημειώνεται την εβδομάδα μετά το Πάσχα ανέρχεται στο -30,7% σε αξίες, ενώ σε όγκο (units) η μείωση είναι πιο περιορισμένη στο -28,5%, υποδηλώνοντας μείωση των τιμών, η οποία εν μέρει είναι επηρεασμένη από τη μείωση του Φ.Π.Α. σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων και ποτών.
Σχεδιάζοντας λειτουργικά πλάνα δράσης είναι το κλειδί για επιβίωση και επιτυχία. Χρειάζεται άμεσος προσεκτικός στρατηγικός σχεδιασμός από τις επιχειρήσεις και άμεσα στοχευμένα μέτρα στήριξης αλλά και άμεση υλοποίηση τους από το κράτος, για να μειωθούν στο ελάχιστο δυνατό βαθμό οι αρνητικές επιπτώσεις από την πανδημία, ούτος ώστε τόσο τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις όσο και ο χρηματοπιστωτικός τομέας να προστατευθούν και να βγουν από το σημερινό αδιέξοδο με όσο το δυνατό λιγότερο κόστος, μετά την καθολική άρση των περιοριστικών μέτρων και επανεκκίνηση της οικονομίας. Η επιστροφή στην “κανονικότητα” πρέπει να είναι προσεκτικά σχεδιασμένη έτσι ώστε να εξετάζονται σε κάθε στάδιο οι επιπτώσεις και η εξέλιξη της νόσου.
Η οικονομική ανάπτυξη προϋποθέτει την υλοποίηση διαθρωτικών μεταρρυθμίσεων σε όλους τους τομείς. Οι επιχειρήσεις πρέπει να κρατηθούν στην ζωή και να είναι έτοιμες ταυτόχρονα να προχωρήσουν στη νέα πραγματικότητα: μια καινούρια παγκόσμια οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα. Πρέπει να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της νέας εποχής, η οποία αναμένεται να είναι πολύ διαφορετική.
Infocredit Group
Ιστορικό και περιγραφή υπηρεσιών πιστωτικού κινδύνου
Η Infocredit Group είναι πρωτοπόρος εταιρεία παροχής καινοτόμων λύσεων με ειδίκευση στην διαχείριση πιστωτικού κινδύνου, κινδύνων κανονιστικής συμμόρφωσης και εταιρικής διακυβέρνησης. Με περισσότερα από 45 χρόνια εμπειρίας και με ένα διεθνές δίκτυο στρατηγικών συνεργατών, η Infocredit Group έχει καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής εμπορικών πληροφοριών και διαχείρισης κινδύνων.
Οι επισφαλείς πιστώσεις και η έκθεση των εταιριών σε αφερέγγυους συνεργάτες και πελάτες βρίσκεται στη κορυφή των αιτιών έλλειψης ρευστότητας ακόμα και πτώχευσης των επιχειρήσεων. H Infocredit Group με την τεράστια εμπειρία της στον τομέα των εμπορικών ερευνών και οικονομικών εκθέσεων έχει να παρουσιάσει ολοκληρωμένες λύσεις ελαχιστοποίηση του πιστωτικού κινδύνου και έκθεσης των πελατών σε παγίδες της αγοράς.
H Infocredit Group διατηρεί σήμερα την μεγαλύτερη ιδιωτική βάση δεδομένων για κυπριακές επιχειρήσεις, προσφέροντας άμεση πρόσβαση σε εταιρικά δεδομένα για περισσότερες από 190,000 εταιρείες. Η επιχειρηματική πληροφόρηση που λαμβάνουν τα στελέχη μέσω των στοιχείων αυτών, συνδυάζει ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία για σκοπούς αξιολόγησης πελατών, προμηθευτών ή και συνεργατών τους.
Με ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών, η Infocredit Group παρέχει πρόσβαση στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.infocreditworld.com, βάση η οποία παρέχει εμπορικά στοιχεία για περισσότερες από 150 εκατομμύρια εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα για τη κυπριακή αγορά η παρέχονται εύκολα, γρήγορα και διαδικτυακά όλες οι δημόσιες εμπορικές, οικονομικές και άλλες πληροφορίες.
Το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group εξυπηρετώντας μεγάλους οργανισμούς όπως δημαρχεία, ασφαλιστικές, τηλεφωνικές και εμπορικές εταιρίες κατάφερε να αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία στον τομέα. Στελεχωμένο με έμπειρο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό κατάφερε να φτάσει σε ψηλά επίπεδα αποτελεσματικότητας και ποιότητας φτάνοντας να διεκπεραιώνει χιλιάδες τηλεφωνήματα ημερησίως, αλλά κυρίως να το κάνει μέσα από διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας. Με την πιστοποίηση PCI (Payment Card Industry), το τηλεφωνικό κέντρο διεκπεραιώνει με ασφάλεια πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Επιπλέον το τμήμα διαθέτει πάντα την ευελιξία να προσαρμόσει τα ωράρια και τις υπηρεσίες του αναλόγως των αναγκών του κάθε πελάτη ξεχωριστά.
Πέρα τούτων, το τηλεφωνικό κέντρο της Infocredit Group, σε συνεργασία με την JCC παρέχει στις εταιρίες την δυνατότητα είσπραξης οφειλών και εξόφλησης τιμολογίων τηλεφωνικά με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας.
Greek profile Video
https://vimeo.com/418492959
Credit Risk Video
https://vimeo.com/417556880
Infocredit Group Profile:
Η Infocredit Group είναι πρωτοπόρος εταιρεία παροχής καινοτόμων λύσεων με ειδίκευση στην διαχείριση πιστωτικού κινδύνου, κινδύνων κανονιστικής συμμόρφωσης και εταιρικής διακυβέρνησης. Επικεντρωμένη στην παγκόσμια τάση για διαφάνεια, η Infocredit Group στοχεύει στην ενδυνάμωση και ταυτόχρονη ενίσχυση των επιχειρήσεων για κρίσιμες οικονομικές αποφάσεις. Με περισσότερα από 45 χρόνια εμπειρίας και με ένα διεθνές δίκτυο στρατηγικών συνεργατών, η Infocredit Group έχει καθιερωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής εμπορικών πληροφοριών και διαχείρισης κινδύνων. διεθνώς. www.infocreditgroup.com