Η Τράπεζα Κύπρου σου δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεσαι τους κωδικούς πρόσβασης της 1bank online
10:04 - 09 Απριλίου 2020
Αν μείνεις εκτός 1bank κανένα πρόβλημα! Stay safe, Go Digital! Στην προσπάθεια της να εξασφαλίσει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στους πελάτες της η Τράπεζα Κύπρου, με δεδομένες και τις ιδιάζουσες συνθήκες απομόνωσης που ζούμε, παρέχει στους συνδρομητές της τη δυνατότητα να διαχειρίζονται γρήγορα και με ασφάλεια τους κωδικούς τους, διαδικτυακά.
Οι πιο κάτω σημαντικές δυνατότητες αφορούν τόσο Ιδιώτες όσο και Εταιρικούς συνδρομητές:
Με αυτό τον τρόπο οι συνδρομητές έχουν πια εξ’ ολοκλήρου τη δυναμική διαχείριση των κωδικών τους μπροστά στην οθόνη τους, ανά πάσα στιγμή και από όπου και αν βρίσκονται. Συνεπώς η εξυπηρέτηση τους δεν περιορίζεται στις μέρες και ώρες λειτουργίας της Τράπεζας, ούτε χρειάζεται να επικοινωνήσουν με το Τηλεφωνικό Κέντρο της 1bank ή να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα της Τράπεζας
Παράλληλα στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής συνείδησης που διέπει τη γενικότερη στρατηγική της Τράπεζας γίνεται εξοικονόμηση χαρτιού, αφού οι κωδικοί δεν εκτυπώνονται πλέον.
Απώτερος στόχος πάντα -προσβλέποντας στο μέλλον αλλά και ανταποκρινόμενοι στις καθημερινές ιδιάζουσες συνθήκες- η καλύτερη, γρηγορότερη και πιο ασφαλής εξυπηρέτηση του κοινού.
Οι πιο κάτω σημαντικές δυνατότητες αφορούν τόσο Ιδιώτες όσο και Εταιρικούς συνδρομητές:
- Online Δημιουργία Κωδικού Ασφαλείας ή ανάκτηση του User ID σε περιπτώσεις που ξέχασαν τον Κωδικό Ασφαλείας τους (reset & recover passcode)
- Online Δημιουργία Κωδικού Πρόσβασης για νέους συνδρομητές (Set new passcode)
Με αυτό τον τρόπο οι συνδρομητές έχουν πια εξ’ ολοκλήρου τη δυναμική διαχείριση των κωδικών τους μπροστά στην οθόνη τους, ανά πάσα στιγμή και από όπου και αν βρίσκονται. Συνεπώς η εξυπηρέτηση τους δεν περιορίζεται στις μέρες και ώρες λειτουργίας της Τράπεζας, ούτε χρειάζεται να επικοινωνήσουν με το Τηλεφωνικό Κέντρο της 1bank ή να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα της Τράπεζας
Παράλληλα στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής συνείδησης που διέπει τη γενικότερη στρατηγική της Τράπεζας γίνεται εξοικονόμηση χαρτιού, αφού οι κωδικοί δεν εκτυπώνονται πλέον.
Απώτερος στόχος πάντα -προσβλέποντας στο μέλλον αλλά και ανταποκρινόμενοι στις καθημερινές ιδιάζουσες συνθήκες- η καλύτερη, γρηγορότερη και πιο ασφαλής εξυπηρέτηση του κοινού.