Ελληνική Τράπεζα: Στροφή των πελατών στα ψηφιακά κανάλια
17:32 - 09 Απριλίου 2020
Ψήφο εμπιστοσύνης στα ψηφιακά κανάλια της Ελληνικής Τράπεζας δίνουν οι πελάτες της αγκαλιάζοντας με θέρμη την επιλογή που τους δόθηκε να εγγραφούν σε αυτά χωρίς να επισκεφθούν οποιοδήποτε κατάστημα.
Η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπόρησε και από τις 26 Μαρτίου έγινε η πρώτη τράπεζα στην Κύπρου που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν άμεσα και μέσω διαδικτύου στα ψηφιακά της κανάλια. Από τότε περισσότεροι από 3.000 πελάτες έχουν αποκτήσει πρόσβαση χωρίς να χρειαστεί οποιαδήποτε φυσική επαφή.
Η εγγραφή στα ψηφιακά κανάλια γίνεται συμπληρώνοντας μια απλή ηλεκτρονική αίτηση στην ιστοσελίδα της Τράπεζας www.hellenicbank.com/connect.
Ακολούθως, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση και να διαχειριστούν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς και τις κάρτες τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα. Έτσι, οι συναλλαγές τους γίνονται εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, προστατεύοντας την υγεία τους.
Με το Online Banking οι πελάτες έχουν μεταξύ άλλων τις εξής δυνατότητες:
- Να μάθουν άμεσα και να τυπώσουν το IBAN τους
- Να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας
- Να στείλουν χρήματα σε άλλες τράπεζες στην Κύπρο ή στο εξωτερικό
- Να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα με δωρεάν μεταφορές SEPA ύψους μέχρι €1000
- Να δουν το PIN της κάρτας τους αν το ξεχάσουν
- Να αλλάξουν τον κωδικό τους μέσω Web Banking
- Να εξουσιοδοτήσουν συναλλαγές μέσω του κινητού τους τηλεφώνου
- Να ρυθμίσουν ειδοποιήσεις λογαριασμών, πληρωμών και ασφαλείας
- Να δουν λεπτομερείς χρεώσεις για κάθε συναλλαγή προτού την υποβάλλουν.
Αξιοποιώντας τα ψηφιακά κανάλια (Mobile App, Web Banking, ATM και Κάρτες ανέπαφων συναλλαγών) οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, οικονομικά, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια, αποφεύγοντας άσκοπες μετακινήσεις.