powered by

Business Leaders: Ποιο είναι το «αφήγημα» σας την εποχή του Covid-19;

Είναι αμφίβολο, αν τις μέρες αυτές, που οι ηγεσίες/ διευθύνσεις μικρών ή μεγάλων επιχειρήσεων επιδιώκουν να αποτιμήσουν πως θα είναι το αύριο τους και ταυτόχρονα να πάρουν τα ελάχιστα εφικτά μέτρα που εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα τους, έχουν προβληματιστεί για το τι λένε και πως το λένε, εντός της επιχείρησης τους, με ακροατήριο τους εργαζόμενους. 

Σε μια ενδιαφέρουσα, πολύ πρόσφατη έρευνα που έχει διεξαχθεί από την εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών Bain & Co, για το “περιεχόμενο” επικοινωνίας των CEOs, την περίοδο αυτή, διαπιστώνονται 3 διαφορετικά είδη “αφηγήματος” που εξελικτικά υιοθετούνται:


Τώρα είναι η ώρα της κρίσης”. Η επικοινωνία εστιάζει σε αναφορά και δράσεις για την προστασία της υγείας των εργαζομένων, πελατών και της ευρύτερης κοινότητας.
Τώρα είναι η ώρα για να αποκατασταθεί μια ισορροπία”. Η επικοινωνία κάνει αναφορά στα μέτρα που έχουν ληφθεί, τι έχει επιτευχθεί και πότε θα είναι τα επόμενα βήματα.
Τώρα είναι η ώρα να δούμε μπροστά”. Η επικοινωνία αλλάζει και εστιάζεται στις προοπτικές του αύριο.

Υπενθυμίζοντας το αυτονόητο, ότι δηλαδή ηγετική συμπεριφορά είναι “ΤΙ κάνει κάποιος, ΤΙ λέει και ΠΩΣ το λέει”, το αφήγημα, αυτή την εποχή, οποιουδήποτε θεωρεί τον εαυτό του ηγέτη, μικρής ομάδας η ολόκληρου του οργανισμού, πρέπει να στηρίζεται στα ακόλουθα:

  • Η ανασφάλεια και ανησυχία που βιώνει σήμερα το προσωπικό έχει αντίκτυπο στη παραγωγικότητα
  • Η έλλειψη πληροφορίας επαυξάνει την ανασφάλεια
  • Κατά συνέπεια, απαιτείται, όσο ποτέ άλλοτε αυξημένη επικοινωνία, για πληροφόρηση και διαφάνεια
  • Η επικοινωνία πρέπει να στηρίζεται στην ισορροπία ρεαλισμού και αισιοδοξίας
  • Πρέπει να τεκμηριώνει την έγνοια και ενδιαφέρον της ηγεσίας για την προστασία της υγείας του προσωπικού
  • Πρέπει να στοχεύει στην ενδυνάμωση του ηθικού και ανθεκτικότητας των εργαζομένων
  • Πρέπει να ενδυναμώνει τη συνοχή της ομάδας και ολόκληρου του οργανισμού
Με δεδομένο ότι η άμεση παρουσία και επαφή του κάθε ηγέτη με την ομάδα του ή το σύνολο του οργανισμού είναι ανέφικτη, το στοίχημα είναι:
Πως ο κάθε ηγέτης αναπτύσσει το δικό του αφήγημα, που απαιτούν οι συνθήκες, δηλαδή εξ ’αποστάσεως και ψηφιακά;
 

Δειτε Επισης

Ευγένιος Ευγενίου: Αγκαλιάζεται από τις ινδικές επιχειρήσεις ο ρόλος της Κύπρου ως πύλη εισόδου στην Ε.Ε.
Στ. Σταύρου: Τεράστιες προοπτικές και πρακτικά βήματα ενίσχυσης της επιχειρηματικής συνεργασίας Κύπρου-Ινδίας
Φωνάζουν για την πρόσβαση στο λιμανάκι της Κάτω Πάφου οι επαγγελματίες ψαράδες-Ο λόγος του προβλήματος
Μιχάλης Δαμιανός: Εγγύηση για την βιωσιμότητα του ΓεΣΥ ο σφαιρικός του προϋπολογισμός-Δεν θα καταρρεύσει
High level φόρουμ και ώθηση στη δυναμική πορεία των επιχειρηματικών σχέσεων Κύπρου-Ινδίας από Χριστοδουλίδη και Μόντι
Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού GOLD: Η Λεμεσός ως μια πόλη συνώνυμο της φιλοδοξίας και της δυναμικής εξέλιξης
Αλ. Ιωσηφίδης: Ανήσυχη η ναυτιλιακή κοινότητα της Κύπρου-Τα στενά του Ορμούζ και τι θα δημιουργούσε μια πετρελαϊκή κρίση
Στρατηγική συμμαχία για την πολιτιστική κληρονομιά-Μνημόνιο συνεργασίας Ινστιτούτου Κύπρου και Εθνικής Επιτροπής UNESCO
Investor Day από το KPMG Startup Innovation Lab: Μια γιορτή καινοτομίας και τολμηρών ιδεών
Πρωτοπόρα η Deloitte Κύπρου... Δωμάτια θηλασμού στα γραφεία της πριν από την θέσπιση νόμου(pics)