Business Leaders: Ποιο είναι το «αφήγημα» σας την εποχή του Covid-19;

Είναι αμφίβολο, αν τις μέρες αυτές, που οι ηγεσίες/ διευθύνσεις μικρών ή μεγάλων επιχειρήσεων επιδιώκουν να αποτιμήσουν πως θα είναι το αύριο τους και ταυτόχρονα να πάρουν τα ελάχιστα εφικτά μέτρα που εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα τους, έχουν προβληματιστεί για το τι λένε και πως το λένε, εντός της επιχείρησης τους, με ακροατήριο τους εργαζόμενους. 

Σε μια ενδιαφέρουσα, πολύ πρόσφατη έρευνα που έχει διεξαχθεί από την εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών Bain & Co, για το “περιεχόμενο” επικοινωνίας των CEOs, την περίοδο αυτή, διαπιστώνονται 3 διαφορετικά είδη “αφηγήματος” που εξελικτικά υιοθετούνται:


Τώρα είναι η ώρα της κρίσης”. Η επικοινωνία εστιάζει σε αναφορά και δράσεις για την προστασία της υγείας των εργαζομένων, πελατών και της ευρύτερης κοινότητας.
Τώρα είναι η ώρα για να αποκατασταθεί μια ισορροπία”. Η επικοινωνία κάνει αναφορά στα μέτρα που έχουν ληφθεί, τι έχει επιτευχθεί και πότε θα είναι τα επόμενα βήματα.
Τώρα είναι η ώρα να δούμε μπροστά”. Η επικοινωνία αλλάζει και εστιάζεται στις προοπτικές του αύριο.

Υπενθυμίζοντας το αυτονόητο, ότι δηλαδή ηγετική συμπεριφορά είναι “ΤΙ κάνει κάποιος, ΤΙ λέει και ΠΩΣ το λέει”, το αφήγημα, αυτή την εποχή, οποιουδήποτε θεωρεί τον εαυτό του ηγέτη, μικρής ομάδας η ολόκληρου του οργανισμού, πρέπει να στηρίζεται στα ακόλουθα:

  • Η ανασφάλεια και ανησυχία που βιώνει σήμερα το προσωπικό έχει αντίκτυπο στη παραγωγικότητα
  • Η έλλειψη πληροφορίας επαυξάνει την ανασφάλεια
  • Κατά συνέπεια, απαιτείται, όσο ποτέ άλλοτε αυξημένη επικοινωνία, για πληροφόρηση και διαφάνεια
  • Η επικοινωνία πρέπει να στηρίζεται στην ισορροπία ρεαλισμού και αισιοδοξίας
  • Πρέπει να τεκμηριώνει την έγνοια και ενδιαφέρον της ηγεσίας για την προστασία της υγείας του προσωπικού
  • Πρέπει να στοχεύει στην ενδυνάμωση του ηθικού και ανθεκτικότητας των εργαζομένων
  • Πρέπει να ενδυναμώνει τη συνοχή της ομάδας και ολόκληρου του οργανισμού
Με δεδομένο ότι η άμεση παρουσία και επαφή του κάθε ηγέτη με την ομάδα του ή το σύνολο του οργανισμού είναι ανέφικτη, το στοίχημα είναι:
Πως ο κάθε ηγέτης αναπτύσσει το δικό του αφήγημα, που απαιτούν οι συνθήκες, δηλαδή εξ ’αποστάσεως και ψηφιακά;
 

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για εγκατάσταση οδικού φωτισμού σε Λύμπια, Ζύγι, Καλαβασό-Χοιροκοιτία και περιοχή ΓΣΠ
Ηγεσία με πυξίδα την ακεραιότητα και τη στρατηγική
Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα