1Bank: Διαλύθηκε το φράγμα των 100,000 logins σε μία μέρα
14:00 - 27 Απριλίου 2020

Αυτό το μήνα έσπασε το φράγμα των 100,000 login (συνδέσεις) σε μία μέρα στα ψηφιακά κανάλια της Tράπεζας Κύπρου (1Bank).
Η μέρα με τις πιο πολλές συνδέσεις έσπασε το ρεκόρ στις 103,432, ενώ το φαινόμενο να ξεπερνιούνται τα 100,000 loginsσε μία μόνο μέρα, έπαψε πλέον να αποτελεί εξαίρεση.
Τα συστήματα τις Τράπεζας δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα και είναι έτοιμα να διαχειριστούν τον υφιστάμενο, ή και μεγαλύτερο όγκο συνδέσεων και συναλλαγών.
Η τάση συνεχίζει να είναι ανοδική.
Συγκριτικά, η μέρα με τις πιο πολλές συνδέσεις το 2019, κατέγραψε περίπου 25,000 λιγότερες από την τάση του Απριλίου.
Η αύξηση εστιάζεται σε συνδέσεις από το κινητό, οι οποίες αποτελούν και το 85% των συνδέσεων, με περισσότερες από 85,000 συνδέσεις σε μία μέρα, περίπου 20,000 περισσότερες από τα υψηλότερα σημεία του 2019.
Μικρότερη αύξηση καταγράφεται στις συνδέσεις από υπολογιστές
Ενδιαφέρον στατιστικό, ότι οι πιο πολλές συνδέσεις γίνονται τις Τετάρτες και Πέμπτες, ενώ σε αντίθεση με το 2019, όταν υπήρχε απότομη αύξηση στο τέλος του κάθε μήνα, πλέον παρατηρείται καθημερινή σύνδεση από τους πελάτες.
Η μέρα με τις πιο πολλές συνδέσεις έσπασε το ρεκόρ στις 103,432, ενώ το φαινόμενο να ξεπερνιούνται τα 100,000 loginsσε μία μόνο μέρα, έπαψε πλέον να αποτελεί εξαίρεση.

Τα συστήματα τις Τράπεζας δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα και είναι έτοιμα να διαχειριστούν τον υφιστάμενο, ή και μεγαλύτερο όγκο συνδέσεων και συναλλαγών.
Η τάση συνεχίζει να είναι ανοδική.
Συγκριτικά, η μέρα με τις πιο πολλές συνδέσεις το 2019, κατέγραψε περίπου 25,000 λιγότερες από την τάση του Απριλίου.
Η αύξηση εστιάζεται σε συνδέσεις από το κινητό, οι οποίες αποτελούν και το 85% των συνδέσεων, με περισσότερες από 85,000 συνδέσεις σε μία μέρα, περίπου 20,000 περισσότερες από τα υψηλότερα σημεία του 2019.
Μικρότερη αύξηση καταγράφεται στις συνδέσεις από υπολογιστές
Ενδιαφέρον στατιστικό, ότι οι πιο πολλές συνδέσεις γίνονται τις Τετάρτες και Πέμπτες, ενώ σε αντίθεση με το 2019, όταν υπήρχε απότομη αύξηση στο τέλος του κάθε μήνα, πλέον παρατηρείται καθημερινή σύνδεση από τους πελάτες.