Η LIDL ΚΥΠΡΟΥ συγκέντρωσε €40.000 για τις έκτακτες ανάγκες του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού

Μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης έστειλαν οι καταναλωτές της Lidl Κύπρου, επιλέγοντας για το πασχαλινό τους τραπέζι τα προϊόντα Favorina, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο το έκτακτο σχέδιο δράσης του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού, ο οποίος θα λάβει οικονομική ενίσχυση ύψους €40.000.   

Συγκεκριμένα, η Lidl Κύπρου διενήργησε εκστρατεία οικονομικής στήριξης, προσφέροντας €0,30 από τις πωλήσεις κάθε συσκευασίας Favorina στον Κυπριακό Ερυθρό Σταυρό, για την υλοποίηση δράσεων αντιμετώπισης των επιπτώσεων του νέου κορωνοϊού Covid-19 στην κοινωνία.

Το ποσό των €40.000 πρόκειται να διατεθεί για τη στήριξη των ατόμων τρίτης ηλικίας και των ευάλωτων ομάδων, την κάλυψη των επισιτιστικών αναγκών των μεταναστών στο Κέντρο Προσωρινής Υποδοχής στην Κοκκινοτριμιθιά και στο Κέντρο Υποδοχής και Φιλοξενίας Αιτητών Διεθνούς Προστασίας στην Κοφίνου, καθώς και για την αποστολή ενημερωτικού υλικού Παγκύπρια.

Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl Κύπρου εξασφάλισε επίσης την προσφορά Πακέτων Αγάπης με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης σε συνανθρώπους που τα χρειάζονται, αλλά και την υποστήριξη του Ειδικού Προγράμματος της Κυβέρνησης από εκπαιδευμένη ομάδα εθελοντών του Κ.Ε.Σ.

Η Lidl Κύπρου στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο θα συνεχίσει να προάγει βέλτιστες πρακτικές επιχειρηματικής δραστηριότητας, αντανακλώντας τις αξίες και τις αρχές της, μέσα από πράξεις προσφοράς και ευθύνης.

Δειτε Επισης

Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας
Beauty & Wellness: Mια μαγευτική βραδιά πλημμυρισμένη από μουσικές του κόσμου, αρώματα και γεύσεις πολιτισμών
Είδαν το Grand Prix του Μονακό από το «Zeus» του Τζον Χριστοδούλου-Μια ανεπανάληπτη εμπειρία που απόλαυσαν με...χίλια (pics)