Ξεπέρασαν τις 40.000 οι αιτήσεις αναστολής δόσεων σε Τράπεζα Κύπρου και Ελληνική
17:18 - 16 Απριλίου 2020
Ξεπέρασαν τις 40.000 οι αιτήσεις αναστολής δόσεων δανείων σε Τράπεζα Κύπρου και Ελληνική Τράπεζα, συνολικά, σύμφωνα με πληροφορίες του ΚΥΠΕ.
Ειδικότερα, στην Τράπεζα Κύπρου, όπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, ο αριθμός αιτήσεων για αναστολή δόσεων δανείων ξεπέρασε μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη τις 20.000, με το συνολικό αριθμό λογαριασμών που έχουν πάρει αναστολή δόσεων να ξεπερνά τις 35.000.
Από αυτές τις αιτήσεις, 84% προέρχονται από ιδιώτες και 16% από επιχειρήσεις, ενώ σε ποσοστό 58% το αίτημα αναστολής δόσεων αφορά για στεγαστικά δάνεια.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πλέον, οι αιτήσεις αναστολή δόσεων δανείων καταγράφουν μια φθίνουσα πορεία, καθώς ενώ αρχικά οι αιτήσεις ξεπερνούσαν τις 1.000 ημερησίως, αγγίζοντας σε κάποιες περιπτώσεις και τις 2.000 ημερησίως, πλέον ο αριθμός τους μετά δυσκολίας ανέρχεται σε τριψήφια νούμερα ανά ημέρα.
Επιπλέον, η Τράπεζα Κύπρου κατέγραψε 4.500 νέους συνδρομητές για το 1bank κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 και 7.000 καινούργιους συνδρομητές στο mobile app, ενώ υπήρξαν 5.500 νέοι συνδρομητές στο quick pay.
Επίσης, η Τράπεζα Κύπρου καταγράφει 13% αύξηση σε όλες τις συναλλαγές πελατών της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και 25% αύξηση στις συναλλαγές που αφορούν πληρωμές και μεταφορές χρημάτων.
Επίσης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 σημειώθηκε σημαντική αύξηση της τάξης του 60% στην συνολική αξία αυτών των μεταφορών κάτι που καταδεικνύει πως μεταφέρονται όλο και μεγαλύτερα ποσά από πελάτες της τράπεζας, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Ελληνική Τράπεζα
Εξάλλου, στην Ελληνική Τράπεζα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΚΥΠΕ, ο αριθμός αιτήσεων για αναστολή δόσεων δανείων ξεπέρασαν επίσης τις 20.000, εκ των οποίων το 80% είναι ιδιώτες και το 20% επιχειρήσεις. Από το 80% των ιδιωτών, γύρω στο 50% αφορά στεγαστικά δάνεια και το άλλο 50% καταναλωτικά δάνεια (αγορά οχήματος, πιστωτικές κάρτες και προσωπικό δάνειο).
Επιπλέον, το ποσοστό των δανειοληπτών που υπέβαλαν αίτηση αναστολής δόσεων και είναι δικαιούχοι ξεπερνά το 95%.
Όσον αφορά για το υπόλοιπο 5% που δεν είναι δικαιούχοι ή για κάποιους άλλους πελάτες της τράπεζας που δεν έκαναν την σχετική αίτηση, η Ελληνική Τράπεζα, όπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, έρχεται σε επικοινωνία με τους συγκεκριμένους δανειολήπτες για να ενημερωθεί κατά πόσον ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση αναστολής δόσεων ή να προβούν σε κάποια αναδιάρθρωση του δανείου τους.
Εξάλλου, όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Ελληνικής Τράπεζας Γιώργος Σκλάβος, η χρήση των ψηφιακών μέσων (web banking, mobile app, ATM) της Τράπεζας σημείωσε αύξηση κατά 30% τον Μάρτιο του 2020, σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο.
Ανέφερε ότι οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να κάνουν έγγραφή στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω του συνδέσμου www.hellenicbank.com/connect, χωρίς να επισκέπτονται το κατάστημα και πρόσθεσε πως τις τελευταίες 15 ημέρες που ξεκίνησε αυτή η υπηρεσία, έχουν εγγραφεί 4.500 νέοι συνδρομητές, χωρίς φυσική επαφή.
Σημείωσε ότι η Ελληνική Τράπεζα είναι η πρώτη Τράπεζα στην Κύπρο που προσφέρει αυτή την εμπειρία για άμεση εγγραφή στα ηλεκτρονικά της κανάλια χωρίς φυσική επαφή.
Επιπλέον, ανέφερε ότι η Ελληνική Τράπεζα μετά την προσφορά της για έκδοση δωρεάν πιστωτικών καρτών, έχει εκδώσει γύρω στις 15.000 κάρτες, εκδίδοντας γύρω στις 500 ημερησίως τον τελευταίο μήνα.
«Προς διευκόλυνση των πελατών της τράπεζας, οι μεταφορές χρημάτων μέσω των ψηφιακών μας καναλιών σε Κύπρο και ΕΕ (SEPA) μέχρι 1.000 ευρώ γίνονται χωρίς χρέωση», είπε στο ΚΥΠΕ ο κ. Σκλάβος και πρόσθεσε ότι «αυτό είναι βοηθητικό την τρέχουσα περίοδο που κόσμος στέλνει χρήματα σε φοιτητές ή σε συγγενείς του στο εξωτερικό».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Ειδικότερα, στην Τράπεζα Κύπρου, όπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, ο αριθμός αιτήσεων για αναστολή δόσεων δανείων ξεπέρασε μέχρι την Μεγάλη Πέμπτη τις 20.000, με το συνολικό αριθμό λογαριασμών που έχουν πάρει αναστολή δόσεων να ξεπερνά τις 35.000.
Από αυτές τις αιτήσεις, 84% προέρχονται από ιδιώτες και 16% από επιχειρήσεις, ενώ σε ποσοστό 58% το αίτημα αναστολής δόσεων αφορά για στεγαστικά δάνεια.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πλέον, οι αιτήσεις αναστολή δόσεων δανείων καταγράφουν μια φθίνουσα πορεία, καθώς ενώ αρχικά οι αιτήσεις ξεπερνούσαν τις 1.000 ημερησίως, αγγίζοντας σε κάποιες περιπτώσεις και τις 2.000 ημερησίως, πλέον ο αριθμός τους μετά δυσκολίας ανέρχεται σε τριψήφια νούμερα ανά ημέρα.
Επιπλέον, η Τράπεζα Κύπρου κατέγραψε 4.500 νέους συνδρομητές για το 1bank κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 και 7.000 καινούργιους συνδρομητές στο mobile app, ενώ υπήρξαν 5.500 νέοι συνδρομητές στο quick pay.
Επίσης, η Τράπεζα Κύπρου καταγράφει 13% αύξηση σε όλες τις συναλλαγές πελατών της κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, και 25% αύξηση στις συναλλαγές που αφορούν πληρωμές και μεταφορές χρημάτων.
Επίσης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020 σημειώθηκε σημαντική αύξηση της τάξης του 60% στην συνολική αξία αυτών των μεταφορών κάτι που καταδεικνύει πως μεταφέρονται όλο και μεγαλύτερα ποσά από πελάτες της τράπεζας, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.
Ελληνική Τράπεζα
Εξάλλου, στην Ελληνική Τράπεζα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΚΥΠΕ, ο αριθμός αιτήσεων για αναστολή δόσεων δανείων ξεπέρασαν επίσης τις 20.000, εκ των οποίων το 80% είναι ιδιώτες και το 20% επιχειρήσεις. Από το 80% των ιδιωτών, γύρω στο 50% αφορά στεγαστικά δάνεια και το άλλο 50% καταναλωτικά δάνεια (αγορά οχήματος, πιστωτικές κάρτες και προσωπικό δάνειο).
Επιπλέον, το ποσοστό των δανειοληπτών που υπέβαλαν αίτηση αναστολής δόσεων και είναι δικαιούχοι ξεπερνά το 95%.
Όσον αφορά για το υπόλοιπο 5% που δεν είναι δικαιούχοι ή για κάποιους άλλους πελάτες της τράπεζας που δεν έκαναν την σχετική αίτηση, η Ελληνική Τράπεζα, όπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, έρχεται σε επικοινωνία με τους συγκεκριμένους δανειολήπτες για να ενημερωθεί κατά πόσον ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση αναστολής δόσεων ή να προβούν σε κάποια αναδιάρθρωση του δανείου τους.
Εξάλλου, όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Ελληνικής Τράπεζας Γιώργος Σκλάβος, η χρήση των ψηφιακών μέσων (web banking, mobile app, ATM) της Τράπεζας σημείωσε αύξηση κατά 30% τον Μάρτιο του 2020, σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο.
Ανέφερε ότι οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να κάνουν έγγραφή στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω του συνδέσμου www.hellenicbank.com/connect, χωρίς να επισκέπτονται το κατάστημα και πρόσθεσε πως τις τελευταίες 15 ημέρες που ξεκίνησε αυτή η υπηρεσία, έχουν εγγραφεί 4.500 νέοι συνδρομητές, χωρίς φυσική επαφή.
Σημείωσε ότι η Ελληνική Τράπεζα είναι η πρώτη Τράπεζα στην Κύπρο που προσφέρει αυτή την εμπειρία για άμεση εγγραφή στα ηλεκτρονικά της κανάλια χωρίς φυσική επαφή.
Επιπλέον, ανέφερε ότι η Ελληνική Τράπεζα μετά την προσφορά της για έκδοση δωρεάν πιστωτικών καρτών, έχει εκδώσει γύρω στις 15.000 κάρτες, εκδίδοντας γύρω στις 500 ημερησίως τον τελευταίο μήνα.
«Προς διευκόλυνση των πελατών της τράπεζας, οι μεταφορές χρημάτων μέσω των ψηφιακών μας καναλιών σε Κύπρο και ΕΕ (SEPA) μέχρι 1.000 ευρώ γίνονται χωρίς χρέωση», είπε στο ΚΥΠΕ ο κ. Σκλάβος και πρόσθεσε ότι «αυτό είναι βοηθητικό την τρέχουσα περίοδο που κόσμος στέλνει χρήματα σε φοιτητές ή σε συγγενείς του στο εξωτερικό».
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ