AstroBank: Επιπρόσθετα μέτρα προστασίας και διευκόλυνσης πελατών
13:04 - 30 Μαρτίου 2020
Επιπλέον μέτρα στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων της θα εφαρμόσει από τις 31 Μαρτίου 2020 η AstroBank, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και με προτεραιότητα την ασφάλεια της υγείας πελατών και προσωπικού από τον ιό Covid-19.
Συγκεκριμένα, καθημερινά από τις 8:00π.μ. έως 10:00π.μ. θα εξυπηρετούνται μόνο πελάτες άνω των 60 ετών και ευπαθείς ομάδες όπως αυτές ορίζονται από τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας.
Οι συναλλαγές που θα εκτελούνται από τα καταστήματα της Τράπεζας είναι:
Ανοίγματα λογαριασμών και επισκέψεις στις θυρίδες θα πραγματοποιούνται κατόπιν ραντεβού με το Κατάστημα. Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των καταστημάτων είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.astrobank.com
Υπενθυμίζεται ότι στα καταστήματα της AstroBank εφαρμόζονται ήδη τα πιο κάτω μέτρα:
Η Τράπεζα έχει προχωρήσει επίσης στην εγκατάσταση ειδικών διαχωριστικών-προστατευτικών μεταξύ προσωπικού και πελατών σε όλα τα υποκαταστήματα της.
Για περισσότερη προστασία και γρήγορη εξυπηρέτηση, οι πελάτες ενθαρρύνονται να κάνουν χρήση των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας:
Επιπρόσθετα, μέχρι τις 30 Απριλίου 2020 η Τράπεζα θα εκδίδει άμεσα χρεωστικές κάρτες σε πελάτες που τις έχουν απωλέσει, χωρίς χρέωση, ενώ θα επανεκδίδει Internet Banking PIN, επίσης χωρίς χρέωση.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.astrobank.com ή καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, 800 11 800 (+357 22 575555 από εξωτερικό)
Συγκεκριμένα, καθημερινά από τις 8:00π.μ. έως 10:00π.μ. θα εξυπηρετούνται μόνο πελάτες άνω των 60 ετών και ευπαθείς ομάδες όπως αυτές ορίζονται από τις ανακοινώσεις του Υπουργείου Υγείας.
Οι συναλλαγές που θα εκτελούνται από τα καταστήματα της Τράπεζας είναι:
- Αναλήψεις/Καταθέσεις μετρητών
- Καταθέσεις/εξαργυρώσεις επιταγών
- Παραγγελία/παραλαβή χρεωστικών καρτών, πιστωτικών καρτών, βιβλιαρίων επιταγών και κωδικών ηλεκτρονικής τραπεζικής –Winbank. Οι κωδικοί Winbank και οι χρεωστικές κάρτες παραγγέλλονται, εκδίδονται και παραδίδονται στους πελάτες εντός 15 λεπτών
- Εσωτερικές μεταφορές σε λογαριασμούς της AstroBank και εξερχόμενα εμβάσματα.
Ανοίγματα λογαριασμών και επισκέψεις στις θυρίδες θα πραγματοποιούνται κατόπιν ραντεβού με το Κατάστημα. Τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των καταστημάτων είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.astrobank.com
Υπενθυμίζεται ότι στα καταστήματα της AstroBank εφαρμόζονται ήδη τα πιο κάτω μέτρα:
- Διαχείριση και έλεγχος της ροής των πελατών εντός των καταστημάτων για προστασία του προσωπικού και των πελατών
- Εγκατάσταση ειδικών σημάνσεων στο πάτωμα για ορθή απόσταση μεταξύ πελατών και προσωπικού αλλά και μεταξύ πελατών
- Καθημερινή, εντατική και συνεχόμενη καθαριότητα και απολύμανση σε όλους τους χώρους των καταστημάτων
- Απολυμαντικά χεριών διαθέσιμα σε όλους τους χώρους των καταστημάτων για χρήση από πελάτες και χρήση γαντιών από το προσωπικό.
Η Τράπεζα έχει προχωρήσει επίσης στην εγκατάσταση ειδικών διαχωριστικών-προστατευτικών μεταξύ προσωπικού και πελατών σε όλα τα υποκαταστήματα της.
Για περισσότερη προστασία και γρήγορη εξυπηρέτηση, οι πελάτες ενθαρρύνονται να κάνουν χρήση των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας:
- Δωρεάν αναλήψεις μετρητών, μέσω χρεωστικών καρτών, από τις ATMs του Δικτύου. Καταστημάτων μας και από τις 350+ ATMs του δικτύου της Euronet Παγκύπρια.
- Δωρεάν καταθέσεις μετρητών μέσω των ATMs του Δικτύου Καταστημάτων μας.
- Διεκπεραίωση Συναλλαγών μέσω του Internet/ Mobile Banking (Winbank).
- Χρήση Ηλεκτρονικού Πορτοφολιού SKASH για μεταφορά χρημάτων, στη στιγμή, σε άλλα άτομα, πελάτες της Τράπεζας και μη (www.skash.com).
- Πληρωμή κατά προτίμηση με κάρτες, ανέπαφα, παρά με μετρητά.
Επιπρόσθετα, μέχρι τις 30 Απριλίου 2020 η Τράπεζα θα εκδίδει άμεσα χρεωστικές κάρτες σε πελάτες που τις έχουν απωλέσει, χωρίς χρέωση, ενώ θα επανεκδίδει Internet Banking PIN, επίσης χωρίς χρέωση.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.astrobank.com ή καλέστε την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, 800 11 800 (+357 22 575555 από εξωτερικό)